SINKKULUUKKU
Sanokaapas mistä se johtuu kun nykyään tuntuu siltä et porukka deittailee ja tapailee vaikka miten pitkään mut sitä ei saa kutsua seurusteluks? Parhaita on ne missä on oikein sovittu että ei olla muiden kanssa ja kutsutaan toista kullaks ja mussukaks ja hengataan kaikki vapaa-aika yhdessä mutta se ei kuitenkaan oo seurustelua..?
Vai johtuuko tää kaikki siitä että jos se olis seurustelua niin sit pitäis vaihtaa Facebookin relationship status ja sitä pidetään jotenkin isona ja merkittävänä asiana?
[q]_RixU_, 26.7.2007 00:14:
Huomaan et tää sinkkuilu rikastuttaa mun elämää kummasti...sillä sen ajan mitä suhteessa ollessa nysväilis jonkun kaa jossain, voi käyttää tehokkaasti ylitöitten tekemiseen
[/q]
WORD! :D
Mä olen nyt ollut niin kauan sinkkuna, että en mä yleensä edes ajattele asiaa sillain, että mitä multa puuttuu. No sitten kuitenkin välillä tulee sellaisia hetkittäisiä juttuja, joita ei oikein itse itselleen pysty toteuttamaan tai ystävätkään ei ihan samaan yllä.
Eilen kun pyörin sängyssä, enkä oikein meinannut saada unta, niin yhtäkkiä tuli semmonen fiilis, että olis ihana, kun joku muu riisuis mun pikkuhousut. Jostakin muistui mieleeni se fiilis, kun joku muu ottaa sun alushousujen reunoista kiinni ja itse joutuu vähän nostamaan pyllyä pois alustalta, jotta se toinen saa ne pois ja rullattua nilkkoihin. Siinä on jotain jännää siinä tilanteessa. En tiedä.
Okei, ei siihen tilanteeseen päästä ihan sillain vaan, eikä se ehkä jää ihan vaan siihen pikkuhousujen riisumiseen, mutta jotenkin viime yönä mun tuli ikävä pelkästään sitä.
[q]Lyylikki, 3.4.2008 19:06:
Mä en yleensä olis, mutta tänään tää olis niinku sillain "Kissakurnau", jos joku kolli vähän tulis ja rapsuttelis leuan alta!
[/q]
Tata on selvasti liikkeella...
Lahetin eilen mun hyvalle ystavalle (naispuoleiselle siis) viestia, etta Mun tekee ihan sairaasti mieli seksia, johon han vastasi naurahtaen olevansa pahoillaan. Ma siihen sitten vastasin etta ma olen oikeastaan sen puolesta enemman pahoillaan, silla se joutuu vahtimaan mua seuraavan kerran kun me ulos lahdetaan.
[q]Miltzu, 11.11.2009 16:20:
Sanokaapas mistä se johtuu kun nykyään tuntuu siltä et porukka deittailee ja tapailee vaikka miten pitkään mut sitä ei saa kutsua seurusteluks? Parhaita on ne missä on oikein sovittu että ei olla muiden kanssa ja kutsutaan toista kullaks ja mussukaks ja hengataan kaikki vapaa-aika yhdessä mutta se ei kuitenkaan oo seurustelua..?
Vai johtuuko tää kaikki siitä että jos se olis seurustelua niin sit pitäis vaihtaa Facebookin relationship status ja sitä pidetään jotenkin isona ja merkittävänä asiana?
[/q]
Hyvä keino kiertää sitoutumiskammo :P
"Tästä hyvä,lähes käyttämätön poika jollekkin naiselle kotiin. sisäsiisti,savuton,ja kiltti.
ollut lähinnä kauppakassina. Soita nyt,ja varaa omasi!"
:D
[q]Janisa, 26.7.2007 00:31:
Mitas jos ma en enaan haluiskaan olla sinkku...? Toi mun sapina on ruvennu vaeltelee mun ajatuksiin taman tasta -puhumattakaan muusta yhteiselosta viime aikoina... Mihin tassa oikein ollaan menossa...?
P.S. Olisko taa pitany sittenkin kirjoittaa tonne sapinaluukun puolelle, missa oon muutenkin jorissu viime kuukaudet...?
[/q]
Vähintäänkin OIS!
Mun mielestä tämmönen mies-nais-rooleihin vetoaminen (esim. miehen pitää tehdä aina aloite) on vain tekosyy sille ettei uskalla tehdä itse aloitetta. Tuota asiaa kun ei kovin moni uskalla/halua tunnustaa. Ei se uusiin ihmisiin tutustuminen itsellekään aina kovin helppoa ole...jonain päivänä taas rennommalla fiiliksella helpompaa :)
[q]Lauruska, 10.11.2009 15:27:
---
Koska muuten ei voi esittää vaikeasti saavutettavaa, saatika oikutella :D
[/q]
Naiset... *toktok*
[q]kindertin, 29.9.2008 16:47:
Kerrotaan nyt sit ihan julkisesti: Minä siis myös ilmottaudun sit tänne.
Aina ei asiat mene niinkuin haluais.
[/q]
Ai se meni ny sit tohon asti*ding*
[q]typo, 10.11.2009 16:21:
---
Ryhmysauvalla napakka kopautus takaraivoon ja raahaten luolaan. Perhe on syntynyt.
.pi.
[/q]
Eiks se ollu sun tapauksessa enemmänki käyräsauva? Mut kumpi kopautti kumpaa?
Nyt näyttäs siltä et täältä pääsis pois. Viime vkonloppu meni ihan yli odotusten. Kivaa olla taas pitkästä aikaa korviaan myöten ihastunu, varsinki ku tietää toisen olevan ihan kybällä mukana *plur**pihkassa**plur*
.m
[q]lunake
Musta tuntuu että tällä pallolla on aikas paljon noita tunnevammaisia miesolioita tai sitten mulla on käyny vaan niin helvetin hyvä pulla että ainoastaan mä törmään niihin.
Noh, eiköhän tuolta joku ylisuperimelätunteilijaolio löydy vielä. ..ja sit voinkin tulla tänne vinkuu, et voi vittu että mä törmään vaan tommosiin ylisuperimelätunteilijamiehiin. *nauru**lmao*
[/q]
Totta. Mulla on aina noista jompia kumpia. Missä kaikki normaalit ihmiset on?! Ai niin, ne on varattu*igor*.
Mä voisin kaipaa taas sitä...ku joku potkii perseelle...
...ja tietty halit+pusut+yhdes nyhjäilyt etc etc...
..ehkä joku päivä vielä mun prinsessa tulee ja löytää mun luokse(?).. ..tai sit se on vaa kattonu ytv:ltä/kartalta reittiopastuksen päi v*ttua ja eksyny matkalle..
[q]Miltzu, 11.11.2009 16:20:
[/q]
Itse haluan ainakin oppia tuntemaan henkilön ennen minkäänlaisia huuteluja maailmalle, että HEI ME OLLAAN PARI IKUISESTI JA FOREVÄÄÄÄ. Ei vaan kiinnosta mitä muu maailma ajattelee suhteistani enkä myöskään pidä hätiköinnistä sydämen asioissa. En nyt tarkoita, että pitäis vuosikausia olla luolassa piilossa, mutta kuukausia eniveis yleensä, mahdotonta määritellä mitään aikaa.
Tosin taidan kyllä olla varsin sitoutumiskammoinen nykyisin, kiitos kehnojen kokemusten (omien ja kavereiden). Ei vaan tulis mieleenikään esim. huudella rakastavani jotakuta parin kuukauden seurustelun jälkeen. Ja avioliitto/perhe ei kuulu sanavarastooni ollenkaan.
Tartteeks joku heilaa helluntaiks? Nyt irtois.
[q]ezzy, 11.11.2009 15:39:
---
MrMaunus, 11.11.2009 15:11:
---
Ja oon kans ehdottomasti sitä mieltä, että asiat sellaisena kuin ne on eikä mitään ihme vääristelyjä kaunisteluja yms. pelleilyjä. Salaperäisyys on mulle iso miinus, kun tulee semmonen fiilis että onko tolla jotain salattavaa. Ite oon ehdottomasti avoimuuden ja rehellisyyden kannalla niin kummallakin on helpompi olla.
---
Mut rehellisyys ja avoimuus on kato tylsiä piirteitä ihmisessä :) Eikä ikinä saa sanoa omia mielipiteitään, mielummin lukee ne Cosmosta. Ja miehelle pitäis ostaa kristallipallo, mut niitä ei ikinä o Ikeassa ku siellä sattuu käymään :(
[/q]
Ei varsinkaan jos ne mielipiteet on vääriä >:-/
E: (Jotenkin tuntuu, että asioista keskustelu sellaisina kuin ne on, on jotain väärää)
:'(
...mä vetäydyn täältä pois.
[q]dOrKA, 13.8.2007 15:14:
...mä vetäydyn täältä pois.
[/q]
You lucky bastard!