SINKKULUUKKU
[q]alphamagic, 6.7.2007 08:33:
Täällä
Sattuu niin vitusti mut parempi näin.
[/q]
noohh....kaveri*hali*tus) mites ja millon oot tänne ihmeessä joutunu....??
[q]kindertin
Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..
Jepjep
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
[/q]
Huh huh, onpa lapsellista käytöstä.
Itse en ole seurustellut "lapsellisen"*hih* kanssa mutta en usko, että olisi este tai edes hidaste. Jos ihmiseen rakastuu kunnolla, niin en näe toisen menneisyyttä, lapsia tmv esteenä.
[q]Meke, 1.7.2007 20:09:
Pian puol vuotta täällä luukussa
[/q]
jäbä luukuttaa kunnolla :) ..mulla olis ollu jo 1v luukutusaikaa, mut on jääny aika vähiin.
[q]SyndroDome, 9.7.2007 23:10:
And teh guestion is, where is tö lööv???*sydän**täh*
[/q]
it must be out there some where
kyl tää sinkkuus on mulle ollutkin aika hyvä vaihtoehto, vaikka olen itkenyt sitä kuinka kaipaan läheisyyttä...kummasti on oppinut itsestään uusia asioita...
oj då.. tajusin tänää et elämä onki ihan kivaa.. vaik nyt onki aukko jota pitäs koittaa täyttää elämässä.. valehtelisin, jos väittäisin olevani erittäin onnellinen, mut toisaalt valehtelisin myös jos toteaisin olevani erityisen onneton.. et ehkä kaikki onki suht ok..
[q]Marianne, 12.7.2007 21:49:
Aijoo pitäis varmaan ilmottautua tänne 11 VUODEN jälkeen että repikää siitä.. saako nyt olla paska olo, ahistaa, itkettää ja vituttaa..
[/q]
Kyllä saa! Ihan aiheestakin
Ikävämpi hommeli tuo tuollainen...
Oi voi mikä poika ja mikä suutelija *sydän*
[q]Vampyrella, 24.9.2009 17:24:
No mut säpäs oot heleppo! :D
Ite ei vaan pysty kässäämään, miten ulkonäkö riittäisi millään tapaa yksinään mihinkään. Eihän sellasessa diilissäkään ole mitään pahaa, että just for fun and nothing serious, mutta kyllä sellaseenkin on meikäläisellä ollut muitakin kriteereitä kuin omaa silmää miellyttävä ulkonäkö.
Ja turha alkaa nyt hypettämään, että ''just tollasia te naiset ootte!'', itsepähän asettelit sanasi![/q]
Ei mikään kauhee yllätys etten ilmeiseti osaa valita sanojani niin et joku ymmärtäis mitä tarkotan. :D
Selvennetään siis vielä:
Vaikka teoriassa pelkkä ulkonäkö riittäis hetken hurvitteluun, nii moni asia toisen käyttäytymisessä vois olla niin paha turn off et se ois este. Kaikki muutamaa tuntia pidempi kanssakäyminen sit taas (imo ihan luonnollisesti) vaatii et toinen pystyy tyydyttämään jotain muutaki haluja ku lihan himoa. Ei vaan kiinnosta jakaa hellyyttää tai herätä naisen vierestä jota ei pystyis kattoo silmiin ja kehuu kauniiks, nii miks sitä pitää piilotella et ulkonäöllä on välii, ku sillä kuitenki on.
Ota siitä selvää jos pystyt. :D
[q]Ootko muutes koskaan testannut tota kättelyä ja silmiin katsomista? Mä kun yritin ystävällisesti auttaa ystävää hädässä tarjoamalla hyvän vinkin naisnäkökulmasta, mut jätkä vaan tylyttää menemään.
[/q]
Ei herra siunaa, tollanenhan on ylitsepääsemättömän pelottavaa. :S
Tänäänki ku kävin kaupassa nii meinas valahtaa ihan tomaatiks ku kassaneidillä oli levee hymy ja sellanen arvuutteleva katse, eikä se oikeesti ollu lähelläkään mun makua ulkosen suhteen.
[q]aada, 4.7.2010 22:31:
Mielestäni on kyllä parempi, ettei tyydy mihinkään kuin että tyytyy liian vähään. Kauhea tilanne, että olisi jonkun kanssa vain siitä syystä, ettei voi olla yksin ja joustaa siten itselleen tärkeistä asioista. Kavereissani on paljon näitä tapauksia, ei osata olla hetkeäkään yksin, vaan koko ajan pakko olla joku tukemassa ja omaa heikkoa itsetuntoa vahvistamassa. En usko, että voisin itse päätyä tälläiseen tilanteeseen, koska en lainkaan pelkää yksinoloa ja hyvä niin.
Sitten jos ne kriteerit oikeasti menevät ihan mahdottomiksi toisen suhteen, niin eiköhän nekin alene sen myötä, kun oikeasti alkaa haluamaan parisuhdetta ja yhdessäoloa eli alkaa arvostamaan toisen läsnäoloa niin paljon, että näkee ne "viat" paljon sallivammin.
[/q]
Olen samaa mieltä siinä, että ei tietenkään ole ihanteellista olla kenenkään kanssa vain siksi, ettei pysty olemaan yksin. Yksin oleminen ja eläminen on ainakin mulle sellainen asia, joka on lisännyt itsetuntemusta valtavasti, mutta niin on kyllä tehnyt myös seurusteleminen.
Mun mielestä Jone sivuutti sellaista aihetta, joka on ajankohtainen nykymaailmassa ja meidän individualistisessa kulttuurissa. Yleinen meininki on meidän kulttuurissa se, että mikään ei riitä, aina tarvitaan lisää sälää, parempaa ja uudempaa, ja sama näyttäytyy valitettavasti myös ihmissuhteissa yleisenä ilmiönä. Moni haahuilee, ei tiedä mitä haluaa, mitkä asiat on oikeasti arvokkaita, juostaan nautintojen perässä ja tavoitellaan mahdottomia. Halutaan kaikki ja kuitenkaan ei välttämättä mitään, varsinkaan jos joutuu itse luopumaan jostakin tai tekemään jotakin asioiden eteen. Itse olen myös tehnyt joskus näin, oli vallan yksinäistä haahuiluaikaa, vaikka olikin ihmisiä ympärillä. On tietenkin hyvin subjektiivista, että millaisia asioita arvostaa ja mitä haluaa elämässään, mutta kyllä mä välillä olen miettinyt sitä, kuinka joskus kauhistelin toisen kulttuurin naimakauppoja (vanhemmat valitsevat lapselleen kumppanin) ja sittemmin olen todennut, että ehkä ne ei olekaan aina niin paha juttu. Tällaisen kulttuurin edustaja kerran totesi, että: ''Tämä ei ole minulle vankila. Minulle olisi suuri taakka ja kahle se, että joutuisin valitsemaan itse kumppanini niistä kaikista maailman ihmisistä. Kuinka pystyä valitsemaan? Liian suuri vapaus voi olla myös raskas taakka. Meidän kulttuurissamme liekki ei heti roihahda, eikä se näin ollen heti sammukaan. Liekki syttyy pikku hiljaa elämän myötä ja palaa pidempään. Vanhempamme ovat nähneet elämää pidempään ja ovat viisaampia, he tietävät paremmin.''
Kulttuurierot on jänniä juttuja. En itse varmasti osaisi sopeutua tällaiseen naimakauppakulttuuriin, koska olen kasvanut tähän asti kulttuurissa, jossa voin itse tehdä valintani. Olen kuitenkin todennut, että välillä suuri vapaus todella tuntuu taakalta. Varsinkin, jos omaksuu individualistisen ajattelutavan täysin. Siksi haluankin kyseenalaistaa tiettyjä individualistisia ajatusmalleja, vaikka niistä pois pyristeleminen onkin osittain mahdotonta.
Tuossa yksi päivä totesin, että: ''Olen itse vastuussa omasta onnestani. Ei kukaan muu.'' Tietyssä määrinhän tämä pitääkin paikkansa, koska minusta itsestäni riippuu se, miten asioihin suhtaudun ja miten elämääni elän. Aloin kuitenkin miettimään tarkemmin tätä fraasia ja totesin, että piru vie, olisin mä aika onneton, jos ihan oikeasti olisin aivan yksin vastuussa omasta onnestani. Kyllä mä ainakin haluan ottaa osavastuun myös läheisteni onnesta, tehdä asioita heidän onnellisuutensa ja ilonsa eteen, ja olen onnekas jos yksikin ihminen haluaa ottaa osavastuun myös minun onnestani. Totesin, että kyllä mäkin olen melkoisen individualistisen kulttuurin ja ajattelumallin sisäistänyt, vaikka se ei aina olekaan hyvä ja oikea ja kaikkeen soveltuva ajattelutapa.
Mun mielestä olisi hienoa, jos ihmiset ottaisivat enemmän osavastuuta toistensa onnesta ja pysähtyisivät miettimään muutakin kuin sitä, mitä he itse haluavat. Tätä meinasin sillä kun sanoin, että välillä tekisi aika gutaa miettiä sitäkin, mitä itse haluaa antaa, ja missä asioissa itse haluaa kehittyä. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö pitäisi ja voisi samalla pysyä uskollisena omille arvoilleen ja toiveilleen näin halutessaan, mutta välillä tuntuu siltä, että meidän kulttuurissa tavoitellaan helposti mahdottomia ja tuijotellaan liiaksikin omaan napaan. Aikamoista ajattelutyötä saa harrastella, jos haluaa pohtia oman kulttuurinsa vaikutusta omaan ajatteluun ja valintoihin, ja kenties vieläpä kyseenalaistaa jotakin tai muuttaa / kehittää toimintaansa.
tähänhän alkaa tottumaan. :)
aluksi oli aivan järkyttävää,mutta kyllä tämä yksineläminenkin menee :) haikeita hetkiä on,jonkun verran,mutta eipä aikaa ole hirveästi ylimääräistäkään tällä hetkellä. välillä miettii,"miten ehti seurustella?".
ainut,mikä tässä varmaankin mättää,on tämä 4 kk:n selibaatti
mutta,pelolla pimeitä syysiltoja odotellen..
no mua ei henk.koht baarissa nappaa yhtään ihmiset jotka just tulee juttelemaan joku yhenillan juttu mielessä.. mua kiinnostaa paljo enemmän sellanen joka alkaa vaan juttelee vaikka leffoista tai muusta mistä mä oon itekki kiinnostunu. ketäpä ei kiinnostais esim leffat. joo mä ehkä olen tylsä (ja siksi sinkku ;D) en vaan pidä yhdenillanjutuista... etäisesti liittyi edellisiin viesteihin tämä :P
Hieman pelottaa alkaa tutustua uusiin tyyppeihin. En haluaisi tavata yhtäkään, jolla on jonkin tason henkisiä ja persoonallisia ongelmia.
[q]SyndroDome, 9.7.2007 23:18:
---
Sand3, 9.7.2007 23:14:
---
SyndroDome, 9.7.2007 23:10:
And teh guestion is, where is tö lööv???*sydän**täh*
---
it must be out there some where
kyl tää sinkkuus on mulle ollutkin aika hyvä vaihtoehto, vaikka olen itkenyt sitä kuinka kaipaan läheisyyttä...kummasti on oppinut itsestään uusia asioita...
---
Niinpa, samma här. Aina sitä oppii itsestään uusia juttuja. Enkä kyllä vielä esim vuosi sitten olis mihkään suhteeseen pystynytkään, että ihan hyvä näin Kaikki aikanaan. Pääasia et oma korvien väli on kunnossa niin siitä on hyvä lähteä sitten joskus taas rakentamaan jonkunlaista ihmissuhdettakin
[/q]
Noni. Lähtekääs jo siitä treffeille!
Aijoo pitäis varmaan ilmottautua tänne 11 VUODEN jälkeen että repikää siitä.. saako nyt olla paska olo, ahistaa, itkettää ja vituttaa..
[q]larzizi, 15.7.2007 03:07:
Mä viel NIIN metsästän sen pojan itselleni
[/q]
exä viä saanu sitä?
:D
Minkä helvetin takia en osaa sanoa sanoja oikeaan aikaan? Minkä takia edes en osaa avata suutani niin kuin sosiaaliset ihmiset tekevät jokaiselle ihmiselle, jonka tapaavat? Minkä takia tarvitsee olla näin pirun hiljainen ihminen?
-Nimim. taasen ärsyttää tietyt asiat ihan liikaa-
Siis all by my self *toktok*.
[q]Hitchhiker, 15.7.2007 04:33:
Minkä helvetin takia en osaa sanoa sanoja oikeaan aikaan? Minkä takia edes en osaa avata suutani niin kuin sosiaaliset ihmiset tekevät jokaiselle ihmiselle, jonka tapaavat? Minkä takia tarvitsee olla näin pirun hiljainen ihminen?
-Nimim. taasen ärsyttää tietyt asiat ihan liikaa-
Siis all by my self *toktok*.
[/q]
"Se on kaikki vaan psyykkaamisesta kiinni"
Mä viel NIIN metsästän sen pojan itselleni
[q]kindertin, 27.4.2009 12:01:
Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..
Jepjep
[/q]
LOL, aika... kohteliaita sanoja valinnut tuo kommentoija
[q]
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?
[/q]
Se on ok niin kauan kun kaikki tulee toimee keskenään, jos lapset huomauttavat uudesta kumppanistasi niin kanssakäymisestä voi tulla hyvinkin raskasta ellei pääse jonkinlaisee kompromissiin.
[q]Tee-Järvine, 15.7.2007 03:16:
exä viä saanu sitä?
:D
[/q]
Ei siitä saa millään tarpeekseen