SINKKULUUKKU

Back to häröily O

ei sais olla mökö, mut ku vaan on...ttu mikä ahdistus, eikä vaan luukun takia. Kämpässä on niin ahdistavaa ja hiljaista, että eilen ja tänään tulin tuntia ennen duuniin ja lähden varmaan 2-3h jälkeen työajan...

noh,mulla melki sama. 2,5 v muistot tässä kämpässä,ja kaikki alas viemäristä. kuvainnollisesti. nyt sitten opettele elämään täällä yksin. :/ mutta joo. angst. :F

Hei vähäks siistii, kerranki joku muuki angstaa ku minä!

Eiku oikeesti. Välillä on vähän parempia päiviä, kun on paljon tekemistä eikä ehdi miettii sitä että on yksinäinen. Mut suurimman osan ajasta, on sellanen ahdistunu olo, ku on niin perkeleen tylsää ja yksinäistä.

Vielä kun edessä on suomen pitkä, sateinen, pimeä ja kylmä syksy, ja talvi siihen päälle, niin vois kyllä tarvii sen jonku erityisen jonka kainaloon käpertyy iltasin. Mä nimittäin ainakin huomaan että toi pimeys itessään jo aiheuttaa lisäahdistusta. Ja jotenkin sillon ku istuu yksin kotona pimeessä kylmässä ja kolkossa kämpässä, niin tuntuu tosi pahalta.

Kesällä sen yksinäisyyden jotenkin vielä ehkä kesti, kun sai voimaa auringosta, valosta ja lämmöstä. Ja pysty vaikka ihan yksinään menemään ulos nauttii olostaan.

Mutta saas nähä mitä tästä taas tulee, ku tää pimeys valtaa päivän ja mielen.

Odotellaan hetki ja järkätään omat SINKKUMUMMO- JA PAPPA-bileet prkl

[q]Hyzenthlay

Toi johtuu just siitä, että kun on seurustellut pitkään, on ikäänkuin tottunut pakoilemaan lähestymisyrityksiä Sitten niitä pakoilee sen jälkeenkin, eikä päästä ketään lähelleen. Mut mut... kyllä se Ihana tyyppi tulee viel eteen, todennäköisesti ihan yllättäen ja odottamattomassa paikassa
[/q]

Niin tai ehkä sitä pitkän parisuhteen jälkeen alkaa miettimään että mitäs nyt tapahtuu jos ei heti osu kohdalle ketään kivaa... Ja sit alkaa tuskailemaan asian kanssa. Näin ainakin itselle kävi 4v suhteen jälkeen. Nyt melkein vuosi täynnä sinkkuilua ja tän hetken fiilis on, et se uusi ihminen tulee vastaan jos tulee. En jaksa ottaa paineita vaikka välillä vatuttaa olla yksin.

Aika auttaa vaikka kuulostaa typerältä.

[q]*Mirri*, 20.9.2006 19:43:

Mustapa tulee perinteitä rikkova vanhapiika...Ilman kissoja eli sitäki katkerampi.
[/q]

No hyvä on..voitit..

VITUN SINKKULUUKKU!!!!!
Tässä on jokin kirous.
Vielki täälä... MURRRRRRRR!

Jospa mie laittasin linkin galtsun profiiliini... jos se jeesis...
NO EI TODELLA JEESI :D

Voi ny vit...

[q]JetZe, 20.9.2006 20:36:
täällä vapaa kainalo ;F ja olen pessyt ne myös,ja käytän dödöä,turha pelätä.

(vuoden "iskulause"?)

noh,joo
[/q]

No johan tehos

Tai sit mä olen vaan niin helppo....
No hoh, en tod. missään mielessä

http://www.giantitp.com/comics/oots0349.html

[q]Jazmine, 20.9.2006 21:17:
---

No johan tehos

Tai sit mä olen vaan niin helppo....
No hoh, en tod. missään mielessä
[/q]

kiitti :F

http://pumppu.info/~opak/onnela0230.gif

[q]Cjet, 20.9.2006 22:07:
http://pumppu.info/~opak/onnela0230.gif

[/q]

Mulle kans tossa keväällä sanottiin ettei tarjota turhaan, kun en mennyt vannoon että lähden sen messiin

PRKL, ois vaan pitäny pitää siit vanhasta biätsss-asenteesta kii ja luvata kuun taivaalta juomien vuoksi.
Ja tehdä toki se vanha katoamistemppu.... *nähnäh*

[q]ezzy, 20.9.2006 21:29:
Odotellaan hetki ja järkätään omat SINKKUMUMMO- JA PAPPA-bileet prkl
[/q]

JOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

[q]Zenni, 21.9.2006 04:06:
Kiitos tästä luukusta!
[/q]

Kiitos sulle, että oot taas osa tätä luukkua. Lähdetäänkö yhessä metsästää? Kovat piippuun ja menoks! HEI MITEN OIS THE CLUB?! Viimekski ois herunu. xD

[q]Jazmine, 20.9.2006 22:44:
PRKL, ois vaan pitäny pitää siit vanhasta biätsss-asenteesta kii ja luvata kuun taivaalta juomien vuoksi.
[/q]
Ihan helvetin fiksua toimintaa.

[q]domi, 21.9.2006 08:28:
---
Jazmine, 20.9.2006 22:44:

---

Ihan helvetin fiksua toimintaa.
[/q]

Sori, mut mä olen nykyään pehmo.
Eikä se taas oo yhtään hyvä!!

Kiitos tästä luukusta!

[q]Jazmine, 21.9.2006 09:36:
[/q]
Ja sitä puoliväliä ei oo mahollisuus käyttää?

[q]domi, 21.9.2006 09:38:
---
Jazmine, 21.9.2006 09:36:

---

Ja sitä puoliväliä ei oo mahollisuus käyttää?
[/q]

Ei ilmeisesti....
It's me.. no can do.

Kait liian väsynyt.

Ja siihen tarjoomiseen muutenkin...

Jos kundikaveri tarjoo just safkaa tms, ni kyl siin on omia rahojaan tyrkyttääs.
Ei käy päinsä semmonen!
Viimiselle joutu väkisin antaan rahansa.

O