SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Zenni, 21.9.2006 14:17:
Aika kohtuuttomii vaatimuksii sulla Mut eiks nää arjen pikkuasiat ratkaise kuitenki? Vai mitä tost puuttuu vielä :D
[/q]
Sun pitäs olla semmonen kodin pieni hengetär, kokota, siivota, pestä pyykkiä, täyttää miehen tarpeet ;D JA sit tietenkin olla kiinnostunu kaikista samoista asioista kun mies ja sitten tietenkään ei pitäs vaivata miestä millään Ikealla tai millään muillakaan naisten kummallisuuksilla :D

[q]hallucinogen, 21.9.2006 13:32:
---
Zenni, 21.9.2006 13:27:
Auto, kämppä ja allaspoika. Ja sit vähän viikkorahaa tuhlattavaks. Kaikki lisämukavuudet myös enemmän ku sallittuja!

---

Niin mutta mitä vastinetta tuollaisella huikealla uhrauksella sitten saa? :D Nalkuttavan muijan joka valittaa aina päänsärkyä? :D
[/q]

Ei sil varmaa päänsärkyä oo jos sil on allaspoika.. Sehän automaationa vie niitä päänsärkyjä pois aina..

[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:23:
Vois tehdä jonkun tutkimuksen siitä, että koska on taloudellisesti kannattavampaa käydä ilolinnun luona vai sitten koittaa metsästää "siviilipillua" ;D Tälle vois projektille vois joku myöntää apurahaa, Suomen miehet ois kyllä tyytyväisiä =D
[/q]

Hae EU:lta :D

[q]Zenni, 21.9.2006 13:56:
Eijei kato, voin vastapalvelukseks tulla sun kans joku päivä vaik Biltemaan? Ja säästää sut Ikea Experienceltä!
[/q]
En mä käy Biltemassa =D Mut aika huonolta diililtä vaikuttaa jos ainoat edut on noi :D Tulee huomattavasti halvemmaksi palkata oikea rakkauden ammattilainen ;D

[q]Zenni, 21.9.2006 14:39:
Sotaelokuvat käy enemmän ku hyvin, mut mun on pakko saada päivittäinen annos BB:tä Muuten alan nalkuttaa ja paskon sun kovon, miltäs sit tuntuis nii! Wow kuulostaa aika pahalta, mut sit vaadin vastineeks uuden auton.
[/q]
Paskot mun kovoon vai pistät sen paskaksi? :D Ja se ois muuten semmonen teko, että et selviäis muuten pienellä pyllylle taputtelulla siitä ;D Suurella rakkaudella kopsatut Babylon viitosen kaikki jaksot ja leffat ovat pyhiä! Mä ostan sulle kiikarit niin voit vakoilla jotain naapuria niin ei tarvii tirkistellä muiden elämää telkusta ;)

[q]hallucinogen, 21.9.2006 14:45:
Ja se ois muuten semmonen teko, että et selviäis muuten pienellä pyllylle taputtelulla siitä ;D
[/q]

Hei eks tajuu, Zenni on selkeesti kinky ja se vaan haluu. että sita läpsitään pepalle oikein huolella

[q]Zenni, 21.9.2006 14:57:
Pistän paskaks, tiiän et se osuis kaikista syvimmälle Jos en saa kattoo BB:tä ni sit meiän pitää asuu sellases huvilassa vaik Colin Farrelin naapurissa et ois jotai mielenkiintosta katottavaa! Ja jos oot sika ni köytän sut tuoliin ja saat kattoo kun yks kerrallaan tuhoan sun Babylon 5 -leffat
[/q]
Sen jälkeen se kovo on arvoton jos sieltä on kaikki laadukas materiaali kadonnut joten voin keksiä sille luovaa käyttöä ja jemmata sen poikittain jonnekin ;D Joo mul on Malmilla tämmönen 10.5 neliöinen huvila ja vastapäätä voit tiirailla 50v virkanaisia ;) ne ainakin katsoo meitä kun mennään olkkarissa pallit paljaana ;D

[q]blastic, 21.9.2006 14:49:
Hei eks tajuu, Zenni on selkeesti kinky ja se vaan haluu. että sita läpsitään pepalle oikein huolella
[/q]
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/46/Martinet.jpg

[q]Epailija, 22.1.2007 22:07:
---
Lauruska, 22.1.2007 22:02:
Se on kiva olla semmoisessa väliluukussa Mä nimitin sitä tapailuluukuksi. Vietin siinä 6 kuukautta, sitten siirryin tuonne toiselle puolelle
---

Puoli vuotta tapailua? Eikö se muka nopeammin selvinnyt haluaako toisen kanssa olla vai ei?
[/q]

Joo samaa kans kelailin...johan ollu kissa ja hiirileikkiä kerrakseen. *pökr*

[q]Zenni, 21.9.2006 15:05:
Hey hey heyyy, minne katos yläluokan elämäntyyli?
[/q]
Hitto paljastin itseni =D Okei saat katsoa kerran viikossa bb:tä jos unohdetaan toi pieni paljastus ;)

[q]Zenni, 21.9.2006 15:18:
Ja eiks pillu ja raha kulje loppupeleis aika käsi kädessä?
[/q]
Kyllä näin voisi sanoa :D JA tästä pääsemme siihen, että saaminen ei ole koskaan ilmaista ;D Vois tehdä jonkun tutkimuksen siitä, että koska on taloudellisesti kannattavampaa käydä ilolinnun luona vai sitten koittaa metsästää "siviilipillua" ;D Tälle vois projektille vois joku myöntää apurahaa, Suomen miehet ois kyllä tyytyväisiä =D

[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:33:
---
Annakins, 21.9.2006 15:32:
Advancing the Millenium Development Goals in Finland: The Economics of Paid Sex vs. Non-paid Sex and Equality in Getting Laid.

---

Mut ei ollu tarpeeks ihkuja asioita nimessä niin ei vasuritantat lämpii ;D
[/q]

Hei kaikki missä mainitaan MDG kostuttaa vasuritanttojen ...paikkoja.

[q]Annakins, 21.9.2006 15:32:
Advancing the Millenium Development Goals in Finland: The Economics of Paid Sex vs. Non-paid Sex and Equality in Getting Laid.
[/q]
Mut ei ollu tarpeeks ihkuja asioita nimessä niin ei vasuritantat lämpii ;D

Hiphei ja verkot vesille *hops*

ja vientiä on aina ku seurustelet,mutta kun sinkkudut,niin kaikki katoaa? :F

noh. itselleni ei tämä sinkkuus ole oikein kolahtanut,kohta 2 kk harjoitellut. ei ole helppoa ei.

but i guess that it's not supposed to be. :)

"Nauru on tärkeä asia kahden ihmisen suhteessa. Ja itku. Ikävystyminen alkaa jos toinen puuttuu."

Mul on onneks tää mun pehmopervo-Kärmes (2,4m pehmokäärme), nii ei ketuta nii paljoo. Eikä se suutu vaikka jätän sen aina sohvalle nukkumaan. Se ei petä, ja aina se tulee halimaan mua ku meen sohvalle. *sydän*

snarf. :F

ei kukaan olisi halukas kaffelle lahden lähistöllä? :)

[q]hallucinogen, 22.9.2006 21:04:
Suosittelen irc-galleriaa =D
[/q]

Se olis vähän niinkuin huijausta sit jo... Mä tyydyn kohteliaasti pyytämään.

[q]Jocular, 22.9.2006 19:41:

[/q]

Mun mielestä kuva kasvoista olis ihan jees. Että ei tarvii tissejä laittaa.

O