SINKKULUUKKU

Back to häröily O

johan rupes runosuonet sykkimään............pitäs siis vissiin itekkin kehittää jotain.......

[q]domi, 14.9.2006 22:21:
---
Avernian, 14.9.2006 22:15:
---
Dirtymorales, 14.9.2006 22:12:
pitääkö tänne kenties kirjottaa runoja?????????????????????

---

Vain jos ne on hyviä.

---

Saako huonoista pahaa silmää?
[/q]

Saa *silmäil*

sitä vietetään töissä *toktok**eiei*
sellanen kiva syli olis kyl

[q]U n i k, 14.9.2006 22:32:
"Melkein kaikki ihmissuhteet alkavat ja useimmat jatkuvat molemminpuolisena hyväksikäyttönä, henkisenä ja fyysisenä vaihtokauppana, joka jatkuu, kunnes toiselta tai molemmilta loppuu varasto."
[/q]

[q]sapeli, 30.9.2004 22:43:
Rakkaus on kuin yhteinen kulhollinen karkkia Nameja napostellessa ei kannata ajatella että jossain vaiheessa ne loppuu tai muuten niiden syömisestä menee kaikki ilo... Ja molempien osapuolten pitää tuoda kulhoon aina silloin tällöin lisää namuja ettei ne lopu kesken.
[/q]

Nii nii, poteitou, potaatou

"Melkein kaikki ihmissuhteet alkavat ja useimmat jatkuvat molemminpuolisena hyväksikäyttönä, henkisenä ja fyysisenä vaihtokauppana, joka jatkuu, kunnes toiselta tai molemmilta loppuu varasto."

mä kysyn,

kultasein, kun sua lemmin

...

haenko remmin?

Vihdoin pitkän odottelun jälkeen vaikuttaa, että pääsen vaihtamaan toiseen luukkuun *sydän**plur*

- Garo

[q]Garo, 15.9.2006 23:33:
Vihdoin pitkän odottelun jälkeen vaikuttaa, että pääsen vaihtamaan toiseen luukkuun *sydän**plur*

- Garo
[/q]

Aww, pidetään peukkui

Ai jotkut pikkubileet tiedossa fyraetilla... hmm...
Oon messissä... SINKKULUUKKUBILEET!!!

[q]opmdevil, 10.6.2009 00:37:
onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?
[/q]
Ei, oot vaa puuttees.

Joo, pidetääks bileet?

ilmoittaudutaan nyt tänne sitten. ihan piruuttain.

kyllähän sitä itsekin itsensä satutti,kun antoi kaikkensa,tai siltä se tuntui,tiedä miltä toisesta on tuntunut,niin silti jätetään kuin nalli kalliolle. tuli vähän tyhjä olo.

aika näyttää. opitaan nauttimaan tilanteesta,niin tilanne voi olla eri. *känni**hmph*

Haa, tän luukun ovet aukes nyt sit virallisesti mullekin.

No koska mä oon sinkku ni kai mäki tänne voin kirjotella ja kuulua juttuun

Seurustelu on kivaa, sinkkuilu on kivaa, pitäs löytää joku fiksu välimuoto tai sit joku semmonen, joka selkeesti antaa aihetta jättää sinkkuilun

[q]Fyraett, 17.9.2006 18:14:
---

ps. mun luona on jokapäivä bileet
[/q]

I'm in!

Joo, tääl on tunnelmaa..

[q]Fyraett, 17.9.2006 18:14:

---

ps. mun luona on jokapäivä bileet
[/q]

Bölle, koko sinkkuluukku tulee sun luo bileisiin, ok?

sinQpartii joo!

[q]Cjet, 17.9.2006 23:03:
Sinkkuluukku bileet.
[/q]

Yes indeed

O