SINKKULUUKKU
[q]domi, 21.9.2006 09:39:
---
Jazmine, 21.9.2006 09:39:
Ei ilmeisesti....
It's me.. no can do.
Kait liian väsynyt.
---
Sääli.
Kultainen keskitie olisi tässä tapauksessa paras vaihtoehto.
[/q]
Niin ois.
Mutta.... "elämä on"
[q]Jazmine, 21.9.2006 09:39:
Ei ilmeisesti....
It's me.. no can do.
Kait liian väsynyt.
[/q]
Sääli.
Kultainen keskitie olisi tässä tapauksessa paras vaihtoehto.
[q]KooKie, 21.9.2006 09:55:
---
Jazmine, 21.9.2006 09:38:
Viimiselle joutu väkisin antaan rahansa.
---
Sellainen on muuten aivan helvetin ärsyttävää. Muutenkaan tykkää raha-asioista puhua, niin on varsin iiskottavaa yrittää tunkea vaikkapa vain muutamaa kymppiä parin päivän täyshyysäyksestä käteen. Varsinkin kun tollasessa tapauksessa mulle jää kiitollisuudenvelkainen olo, jos en saa hyvittää tilannetta rahallisesti. Tai sitten mulle tulee maksullinen olo. :D
Esimerkiksi viimeksi kun oltiin mun edustuspoikaystävän kanssa leffassa, niin se tarjos elokuvan ja namit ja heitti mut vielä himaan, mutta kun mä yritin tarjota sille jätskiä, kun käytiin kävelyllä, niin herra kieltäytyi ja vain vaivoin suostui antaa mun maksaa edes omani.
[/q]
Meil kans monesti seteli siirtyi pöydässä puolelta toiselle, ko oltiin syömässä.
No, pari kertaa kundi antoi periksi.
Mut aika vääntöä se oli :D
Vaik toisaalta.... se nyt oli arvattavissa.
Kulttuuri ja sillain...
MUT KUITENKI!
[q]mini_mi, 9.6.2009 23:26:
---
infinitehuman, 9.6.2009 23:03:
Ei tarvita mensaa tähän... mutta siis olen törmännyt esim. hyvännäköseen naiseen joka kertoo onnessaan ID:stä ennenkuin joutu tylyttämään, myös sellaiseen joka ei tiedä edes kuka Darwin on (voi lol minkä kurssinalennuksen tuo nainen koki silmissäni). Ymmärtää myös sen että olemme superorganismi, ja ymmärtää ettei elämä jatku kuoleman jälkeen (ei ole edes agnostikko). Yliopisto mimmien ongelma vaan tuppaa usein olemaan perinpohjainen arvokonservatiivisuus, which is another turn off tai sitten uskovat filosfian sanaleikkeineen ratkaisevan salaisuuksia... joo ei ja ei lue pseudotieteitä saati sitten paasaa niistä. Kiitos... eli voi olla tällä kaavalla sexytime vähän vähissä =D Sexytime tosin onnistuu vaikka kenenkanssa.... mutta ehkä mielummin runkkaan himassa kun katon urpoa vierellä.
---
Tähän pakko kommentoida sellaisella kuuluisalla tavalla kuin yleistyksellä, että älykkäillä naisilla voi olla ongelmia heittäytyä tunteiden vietäväksi. Esim. seksin harrastamisessa voi ilmetä ongelmia sen kanssa, ettei pääse fiiliksiin niin helposti, kun aivot jauhaa kaikkea muuta tuhatta ja sataa. Muutenkin lähestymistapa asioihin voi olla ensisijaisesti järjenkäyttöön perustuva, jolloin tunteet voivat jäädä toissijaiseksi ja vaikutelma, jonka muille ulospäin antaa on kylmyys. Ainakin itse huomioinut, että miehiin tuntuu vetoavan enempi tunteelliset naiset. Tunteellisuus taas voi aiheuttaa muita vajaavaisuuksia.
Ongelma on siis varmaankin jatkuvasti se, ettei voi saada kaikkea samassa paketissa tai on epätodennäköistä, että voisi saada.
[/q]
Kait niilläkin hormoonitoiminnot pelittää? Ja sormella saa ihmeitä aikaan
[q]KooKie, 21.9.2006 09:34:
"lupaan etten hae vaan pillua."
[/q]
I promise I'll never die.
[q]W:
kun naiset aina vaan haluavat sekstailla kanssani kymmenenkertaa päivässä eikä kukaan ole kiinnostunut kuuntelemaan mun hyviä juttuja
[/q]
Onkos tässä nyt sitten jotain pahaa? :)
[q]Zenni, 21.9.2006 12:59:
Sama tavote, mut miespuolisia etsimässä
PS. Tuun aika kalliiks.
[/q]
kannattaako susta maksaa? ;D
[q]hallucinogen, 21.9.2006 13:18:
kannattaako susta maksaa? ;D
[/q]
HEY! :D
Oon laiska ja syön paljon, mut ei se tarkota et olisin jotenki arvoton </3
[q]WiljamiDzay, 21.9.2006 11:18:
[size=6][OT mutinaa]Prkl kirjota ikinä mistään aiheesta mitn millonkaan koskaan, ku heti ollaan dissaamassa stna...[/OT mutinaa][/size]
[/q]
Ei. Laita se juttu siguusi ennenkuin minä laitan
Ei nyt varsinaisesti liity asiaan, mutta:
ku tästä tarjoomisesta on puhuttu. meillä on työporukan kanssa hyvä systeemi, ne vanhempina ihmisinä juottaa kesätyöläiset. jos tarjoot kierroksen jotain, saat aivan varmasti 8 kierrosta takasin esim: tequilaa. siinäpä oot sitte *känni*
ei mulle kyllä tuntemattomat oo koskaan baareissa juomia tarjonnu,...
mut ehkä mun ulkonäöllä on osuutta asiaan
JEE kuukauteen en oo enää sinkku ollu. löysin sielunkumppanin
[q]Zenni, 21.9.2006 14:30:
Kuulostaa paskaduunilta, mut jos sul on kunnolliset puitteet ja varaa elättää mua kuninkaallisesti ni eiköhän noi hoidu hampaita kiristellen :P
Voin myös olla valittamatta jos haluut irkata vuorokauden ympäri.
[/q]
Progress ;D Joo ja tosiaan wowin pelaaminen on sit suotavaa, jopa pakollista ;D Niin ja meidän huushollissa ei sit katsotaan mitään salkkareita, bb:tä, pelinaisia, täydellisiä naisia yms neitien ohjelmaa vaan scifiä ja sotaelokuvia :D
[q]hallucinogen, 21.9.2006 12:40:
Mun tavoite on hommata rikas nainen joka maksaa mun pienimmätkin oikkuni =) Tulevia rikkaita perijättäriä täällä? ;D
[/q]
Sama tavote, mut miespuolisia etsimässä
PS. Tuun aika kalliiks.
[q]Cjet, 21.9.2006 13:01:
Loistava tavoite. Mä oon vaa todennu, ett sit pitää ruveta nostaa ikähaarukkaaki tonne 40vee tietämille. Noita perijättäriä kun on nii saakelin harvassa nykyää vapaalla.. Eli taidan tyytyä köyhäänki kuha pysyy vaa mun ikähaarukas.
[/q]
Ikä ei oo este, kyllä sitä Aston martinin eteen voi vähän huoratakin ;D ja kato jos se on oikein vanha niin se potkaisee nopeasti tyhjää ;) pitää vaan päästä naimisiin ilman avioehtoa tai nimi muuten testamenttiin ;D
Nyt kun elämä maistuu taas muutenkin, mulla ei ole yhtään kiire täältä pois. Pikemminkin on kiva vähän tasoitella tätä omaa elämää, enneku sitä huvittaa lähteä jakamaan kenenkään kanssa. Hyvä olo(tm).
[q]Zenni, 21.9.2006 13:21:
HEY! :D
Oon laiska ja syön paljon, mut ei se tarkota et olisin jotenki arvoton </3
[/q]
No mitäs sun ylläpito maksaa vuodessa? =D Mitä peruspalvelupakettiin kuuluu? ;)
[q]hallucinogen, 21.9.2006 14:24:
Sun pitäs olla semmonen kodin pieni hengetär, kokota, siivota, pestä pyykkiä, täyttää miehen tarpeet ;D JA sit tietenkin olla kiinnostunu kaikista samoista asioista kun mies ja sitten tietenkään ei pitäs vaivata miestä millään Ikealla tai millään muillakaan naisten kummallisuuksilla :D
[/q]
Kuulostaa paskaduunilta, mut jos sul on kunnolliset puitteet ja varaa elättää mua kuninkaallisesti ni eiköhän noi hoidu hampaita kiristellen :P
Voin myös olla valittamatta jos haluut irkata vuorokauden ympäri.
[q]KooKie, 21.9.2006 09:17:
Kiitos sulle, että oot taas osa tätä luukkua. Lähdetäänkö yhessä metsästää? Kovat piippuun ja menoks! HEI MITEN OIS THE CLUB?! Viimekski ois herunu. xD
[/q]
Nii sulle ois herunu, mä oon vaa se egonnostatuskaveri :D
[q]Zenni, 21.9.2006 13:27:
Auto, kämppä ja allaspoika. Ja sit vähän viikkorahaa tuhlattavaks. Kaikki lisämukavuudet myös enemmän ku sallittuja!
[/q]
Niin mutta mitä vastinetta tuollaisella huikealla uhrauksella sitten saa? :D Nalkuttavan muijan joka valittaa aina päänsärkyä? :D
[q]hallucinogen, 21.9.2006 13:25:
No mitäs sun ylläpito maksaa vuodessa? =D Mitä peruspalvelupakettiin kuuluu? ;)
[/q]
Auto, kämppä ja allaspoika. Ja sit vähän viikkorahaa tuhlattavaks. Kaikki lisämukavuudet myös enemmän ku sallittuja!