SINKKULUUKKU

Back to häröily O

kannatan!

[q]Fyraett, 17.9.2006 23:18:
---

oknp, tiivis tunnelma, paras tunnelma

ja voidaanhan me aina lähtee meijän mökille kans
[/q]

Mut eikös semmoses ahtaassa, kuumassa ja pienessä tilassa tule väkisinki otettua kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, joten.. Sano vaan kato päivä ja aika :D

Uumama, pojat & tytöt, meil on kohta bileet! Vai vuokrataanko samantien kaapelitehdas?

[q]isokeksi, 10.6.2009 02:03:
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin.
[/q]
Törkeää touhua.

Olin tossa yks päivä sokkotreffeilläkin ja kaikenlaista elämässä sattuu ja tapahtuu, mutta täällä mä vaan pysyn...

[q]isokeksi, 10.6.2009 02:03:
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin.
[/q]

Kuitenki oot siitä kiinnostunut kun täällä siitä sanoit. Toivot et se ois enemmä ku kaveri.

Hyvää kannattaa aina odottaa.

En ole epätoivoinen.

En ole kylmä.

En ole passivinen.

Olen varma, että se oikea on tuolla jossain.

Olen aktiivinen.

Olen.

[q]Fyraett, 17.9.2006 23:18:
oknp, tiivis tunnelma, paras tunnelma
ja voidaanhan me aina lähtee meijän mökille kans
[/q]

Paljos sulla on neliöitä?

[q]Fyraett, 18.9.2006 11:23:
---
Dementation, 18.9.2006 10:40:
Paljos sulla on neliöitä?
---

25 neliöö on tää poikamiesboksi.. mahtuu mahtuu
[/q]

Eli jokaiselle parille sopivasti tilaa. Sit ku jos meit on vähän niinku heteroi, homoi ja seksuaalisuudestaan epävarmoja ni ei tarvi ees mennä 50-50... Tokihan melkein aina joku jää ilman mut kokeillaan saada kaikille jotain

täällä vapaa kainalo ;F ja olen pessyt ne myös,ja käytän dödöä,turha pelätä.

(vuoden "iskulause"?)

noh,joo

[q]Surumieliset sinkkukemut, joissa porukka itkee ikäviä kokemuksiaan? *uuh**nyyh**eiei*

Vai kenties riehakkaat sinkkukemut, joissa porukka harrastaa... no kaikenlaista jota voi olla parempi olla muistamatta (mutta isänpäivänä tulee sit kortti)? *tanssittel**hali**pus*

No joka tapauksessa sinne siis... *nauru*[/q]

Jeii!! Tää kuulosti jo niin kivalta, ett tää sinkku lähtee kans messiin!!

[q]Fyraett, 18.9.2006 13:09:
---

sitä vois oikeestikki järjestää jotkut pienet kemut esim. turkoosin alakerras täs lähiaikoina, tai viimeistää pikkujouluks :)
[/q]

Kyllä! Sit jokaiselle paitaan lappu, mis lukee klubbari-nikki joko punasel, sinisel tai valkosel :D

Mites ois ens kuussa? *vink**tanssittel*

[q]WiljamiDzay, 18.9.2006 14:22:
Pitäiskö perustaa oma topicci aiheelle, jos oikeesti rupeis askartelemaan kekkereitä? Voi nimittäin sinkkuluukussa kadota viestit muiden sekaan..
[/q]

Perustetaan vaan

Ehdottomasti riehakkaisiin "hyvä unohtaa tapahtumat" -bileisiin mukaan vaan :)

[q]Freja, 10.6.2009 08:56:
---
isokeksi, 10.6.2009 02:03:

---

Kuitenki oot siitä kiinnostunut kun täällä siitä sanoit. Toivot et se ois enemmä ku kaveri.

[/q]

totta, toi kyllä kostautuu. Toivottavasti isokeksi raportoi miten :D

[q]WiljamiDzay

Jep.. Joko saa esittää toiveita esiintyjien suhteen? Miä tahon DJ Bluecoren soittamaan (mun riehakkaissa sinkkukemuissa pitää soida ainakii jonkii verran Happy HC:ta... *nauru*)
[/q]

tai voisko olla jotenki suht "opendecks" periaattella? joku vaan ottais vastuuta sen verran että jakais soittovuoroja ettei tartteis tapella...

[q]Zeratul, 29.6.2008 15:07:
Tosi vitun perinteistä et ku kerranki jossai ois sylintäydeltä kauniita naisia nii paikka on tietysti DTM.
[/q]
Veikkaan että niistäkin naisista 90% on täysin heteroita, mutta käyvät ko. paikassa koska tietävät ettei siellä kourita ja louskautella säälittäviä iskuyrityksiä niinkuin meidän raavaiden alfauroiden suosimissa paikoissa tehdään alituiseen.

Mun tavoite on hommata rikas nainen joka maksaa mun pienimmätkin oikkuni =) Tulevia rikkaita perijättäriä täällä? ;D

[q]Super-Kerttu, 20.9.2006 18:02:
Tää on ihan vitun paska ja ahdistava paikka..
[/q]

ei nyt saa olla mökömökö :<

O