SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Cjet, 11.9.2006 20:04:
Miksköhän kaikki seukkailee ja on nii plurrrrr..
[/q]
koska se on niin ihanaa kun löytää toisen, jonka kainaloon voi puskea ja sanoa PLUR, eikä se naura *plur**tirsk*

No eipä toi oo pelkästään miesten kirous. Kyllä sitä meille naisillekkin sattuu...

Ps. jos ykskin tyyppi vielä tulee kehuu miten ihana ja hieno ihminen oon, mut että ei vaan tykkää musta "sillain" niin prkl mä revin siltä pään irti.

Eihän vaan oo taas angstipäivä menossa? Ei suinkaan.

Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin.

[q]Cjet, 11.9.2006 19:53:
Siinähän tarvii jo kunnon varusteetki
[/q]

No nyt oot kyllä ite höhlä*hih*

[q]Cjet, 11.9.2006 19:55:
Parhaani mukaan aina yritän olla ihan ääliö. Ja viikonlopun jälkeen se onnistuu iha luonnostaanki.
[/q]

Mä en ees tarvi viikonloppua ja sen jälkeistä oloa ollakseni tauno*justjoo**nauru*

[q]Cjet, 11.9.2006 14:59:
---
Super-Kerttu, 11.9.2006 14:16:
Mä olen havainnut, että yksinäisyys ei sovi mulle.. Se lihottaa! Syön kaikenmaailman herkkuja sillä verukkeella, että kotona on niin tylsää ja yksinäistä..*grr*

Pitää keksiä kauheesti ohjelmaa kodin ulkopuolelle illoiksi!

---

Olisin voinut vaikka väittää että yleensä naisilla käy niinku just toisinpäin eli ett sit ku on suhteessa nii lihoo... Mut ehkä sul on just ne täydelliset vastakohta-geenit..
[/q]

Itse asiassa mäkin laihdun aina parisuhteessa

Ei.

[q]pirpeli, 11.9.2006 19:46:

Mä arvasin tän, mun on pakko laihduttaa, koska laihat naiset on täydellisiä :(
[/q]

Höhlä.. Täydellisel naisel on ainaski ne jenkkakahvat että niistä saa kovas vauhdis kii..

Mä oon taas huomannu et kumpiki lihottaa

Seurustelus tulee pöperreltyy kaikkee turhaa ja sinkkuilus tulee pöperreltyy kaikkee turhaa. Onnistunu lihoo kummissaki... tai ehkä mä oon vaan erilainen nuori *täh*

Tosi vitun perinteistä et ku kerranki jossai ois sylintäydeltä kauniita naisia nii paikka on tietysti DTM.

[q]Cjet, 11.9.2006 20:16:
*sekoseko*
[/q]
oot hassu..

[q]pirpeli, 11.9.2006 19:48:

Mä kestän sitte äänennopeuden*nauru*
[/q]

Siinähän tarvii jo kunnon varusteetki

[q]pirpeli, 11.9.2006 19:54:

No nyt oot kyllä ite höhlä*hih*
[/q]

Parhaani mukaan aina yritän olla ihan ääliö. Ja viikonlopun jälkeen se onnistuu iha luonnostaanki.

[q]Cjet, 11.9.2006 20:10:
Nii joo.. voiskohan vaa löytää sellasen pluritus tyttösen sillettiis ettei tarttis mennä tonne seukkausluukkuun..
[/q]
jaa-a.. kaippa niitäkin löytyy kun kunnolla etsii itse vain haluan että joku plurittelee kanssani vielä seuraavanakin aamuna.. ja seuraavana, ja seuraavana ja... (u know what i mean) *sydän*

[q]Lauruska, 11.9.2006 19:41:

Itse asiassa mäkin laihdun aina parisuhteessa
[/q]

Ihana luukku tää sinkkuluukku. Täältähän rupee löytyy suorastaan täydellisiä naisia..

[q]Arsk4_, 11.11.2009 00:02:
pilluuuu
[/q]

[q]kinderi, 27.11.2009 10:10:
Siis sä et hyväksyis sitä että sun "ystävä" panee sun eksän kanssa, mutta ite harkitset suhteilua naimisissa olevan miehen kanssa?
[/q]

..mietin ja ihmettelin aivan samaa
Mut jokainen taplaa tyylillään, tietynlainen kaksinaismoraali sopivassa suhteessa pienen itsepetoksen kanssa voi auttaa ihmistä selviämään päivästä, vaikkakaan se ei todellakaan ole positiivisesti hedelmällistä pitkällä tähtäimellä.. Mutta eletään nyt eikä huomenna?
..."tee niin kuin minä sanon, älä niin kuin minä teen."

[q]Cjet, 11.9.2006 20:23:
vai että sekoseko..
[/q]
ihihhhihh.. juu..

[q]Dirtymorales, 14.9.2006 22:12:
pitääkö tänne kenties kirjottaa runoja?????????????????????
[/q]

Vain jos ne on hyviä.

[q]Avernian, 14.9.2006 22:15:
---
Dirtymorales, 14.9.2006 22:12:
pitääkö tänne kenties kirjottaa runoja?????????????????????

---

Vain jos ne on hyviä.
[/q]
Saako huonoista pahaa silmää?

O