SINKKULUUKKU
täälä sitä on viikko oltu. rankkaa tämä sureminen. *nyyh**eikä*
[q]Cjet, 8.9.2006 07:58:
Onneks on kuitenkin perjantai, nii voit lähtee ettii illalla sitä omaa kultaa jostain minne lie katoskaan.
[/q]
Öh, entinen kulta katos ihan yhteispäätöksestä... Ja uus kulta, no, jos se on vasta uus, tuleva sellainen, niin miten oisin voinu sen jonnekkin kadottaa jo nyt?
Okei okei, tiiän et tarkotit varmasti vaan hyvää, ja ton oli tarkotus olla joku aamun "kevennys". Mut ei ihan hirveesti lohduta...
Ja sitäpaitsi, niin jos sitä alkaa ettimällä ettii, niin sillon se ei ainakaan löydy. Se on todettu juttu.
Äh, ei pitäs yrittää olla mukafiksu tällasessa olotilassa, eihän siitä tuu yhtään mitään.
[q]bubbelgum, 8.9.2006 09:17:
Mä en tajua tota asennetta sitten yhtään. Voin kyllä keksiä monia syitä sille miks on kiva että on perjantai. Mutta yks ei ainakaan ole se, että pääsis jonnekkin radalle ettimään sitä person perfectia. En edes käy "tavis"-baareissa, mutta vaikka kävisin, niin en mä kyllä ulos lähtis sen takia että siellä toivoisin tutustuvani johonkin mielenkiintoseen tyyppiin.
<clip>
Ehkä oon nyt ärtysä sen takii että on huono yö takana, ja tuli näin paljon avautumista aiheesta ja aiheen vierestä, siitä johtuen. Mutta kaiken mitä sanoin allekirjotan ihan milloin vaan.
[/q]
Chill out. Communication breakdown selkeesti. Nyt nukkumaan päiväunia siitä!
Toivottavasti en järkyttänyt sun mielenrauhaa huonolla läpälläni. Tosiaan siksihän tässä luukussa kirjoitellaan että saa jakaa kokemuksia sinkkuudesta. Niin hyvässä kuin pahassa. Olen pahoillani että sul on paha mieli herätä yksin. Niin on mullakin aina ajoittain. Ja mitä tavis-baareihin tulee niin en mäkään niissä pahemmin käy. Mun mielestä on mukavaa käydä ulkoilee bileissä yms ihan avoimin mielin, tutustua ihmisiin sen kummemmin etsimättä yhtään mitään tai ketään. En viestinyt sitä että sun pitäis etsiä ulkoa yhtään mitään. Mut se on joka tapauksessa fakta, että ei sua kotoa tule kukaan murjottamasta löytämään. Kunhan tosiaan ehkä yritin lievittää sun paskoja fiiliksiä huonolla huumorilla sit.
Koen suurta empatiaa sun mökötys-aamua kohtaan. Itse olen sen verta satutellut itseäni tyttöjen kaa viimeisen vuoden aikana, että olen varmasti mököttänyt aamuisin ihan yhtä monta kertaa ja yhtä kovaa, tai ainakin uskoisin niin. Mutta siis rauhaa.
[size=8]Mä nyt vaa oon päättäny itse olla sinkku hetken aikaa, että kerkeis parannella haavat, ilman että ottaa koko aika lisää turpaansa niiden haavojen takia.[/size]
[q]bubbelgum, 8.9.2006 07:28:
Tää on taas niitä aamuja kun toivoo että olis ollut joku ihana viekussa yön aikana... Ehkä silloin ois saanut ees muutaman minuutin unta, ja ois mahollisesti voinut herätä ilosena ja pirteenä uuteen aamuun. Mut ei.
Nyt on lähinnä sellanen fiilis että odottaa vaan että tääkin paska päivä ois ohi mahollisimman nopeesti.
[/q]
Onneks on kuitenkin perjantai, nii voit lähtee ettii illalla sitä omaa kultaa jostain minne lie katoskaan.
Tää on taas niitä aamuja kun toivoo että olis ollut joku ihana viekussa yön aikana... Ehkä silloin ois saanut ees muutaman minuutin unta, ja ois mahollisesti voinut herätä ilosena ja pirteenä uuteen aamuun. Mut ei.
Nyt on lähinnä sellanen fiilis että odottaa vaan että tääkin paska päivä ois ohi mahollisimman nopeesti.
[q]bubbelgum, 8.9.2006 08:24:
Öh, entinen kulta katos ihan yhteispäätöksestä... Ja uus kulta, no, jos se on vasta uus, tuleva sellainen, niin miten oisin voinu sen jonnekkin kadottaa jo nyt?
Okei okei, tiiän et tarkotit varmasti vaan hyvää, ja ton oli tarkotus olla joku aamun "kevennys". Mut ei ihan hirveesti lohduta...
Ja sitäpaitsi, niin jos sitä alkaa ettimällä ettii, niin sillon se ei ainakaan löydy. Se on todettu juttu.
Äh, ei pitäs yrittää olla mukafiksu tällasessa olotilassa, eihän siitä tuu yhtään mitään.
[/q]
Niih.. Lähinnä ehkä silleen kevennys että on mugavaa että on perjantai ja että voit illalla lähteä sinkkuilee ulos ja vahingossa törmätä siihen sun tulevaan ihanuuteen.. Teippaa otsaan vielä teksti että "varattu" niin vienti on taattu.
Yritän ehkä siis vaan sanoa, että sen sijaan että murjotettais, nii koitetaan olla iloisia että ollaan hetken aikaa näitä niinkutsuttuja "sinkkuja". Sitä kyl kerkee nyhjäämään oman kullan kainalossa viel monta kertaa ennen kuin kalenteri tulee täyteen.
[q]Epicuros,
pffft.. ehkä alkupaloiksi
http://www.officialrottweilerguide.com/Rottweiler_Pictures/Rottweiler8.jpg[/q]
:D Touché!
[q]astaroth, 9.6.2009 23:13:
---
infinitehuman, 9.6.2009 23:03:
mutta ehkä mielummin runkkaan himassa kun katon urpoa vierellä.
---
[/q]
haha no kännissä taso tietty alenee =D
[q]siveys, 23.4.2008 21:09:
.. pitäis ehkä lakata lukemasta näitä kun on kuitenkin naimisissa..
[/q]
Yritätkö kenties esittää vaikeasti saavutettavaa?
(ei toimi ainakaan henk. koht. *hih*)
[q]mini_mi, 9.6.2009 23:52:
---
infinitehuman, 9.6.2009 23:44:
Kait niilläkin hormoonitoiminnot pelittää? Ja sormella saa ihmeitä aikaan
---
Varmaan kannattaa tutustua lähemmin naisen elämisen ja mielen ja seksuaalisuuden saloihin. Ei välttämättä koske samat luonnonlait kuin mitkä koskevat miehiä.
Tökätäänkö sillä sormella silmään huomion siirtämiseksi muualle ajatuksista? =D
[/q]
Jos en väärin ole asiaa ymmärtänyt niin luonnonlait ovat aika muuttumattomia lajista, ja sukupuolesta riippumatta... ;D
Silmään tökkiminen on ikävää ajattelin jotain mukavaa.
<@terab6> oot varmaan äitien mieleen joka tapauksessa, oot sivistyny,hillitty ja harrastat soljuvaa sanailua.
[q]infinitehuman, 9.6.2009 23:44:
[/q]
... aaand there goes the guy looking for intellect in women! :D
hahahah :D mä tiesin, että tästä tulee vielä helvetin hauskaa, mutta eipä tarvinnu ees ite puuttua soppaan ennen ku sai jo käytännössä kieriä lattialla nauraen :D
[size=6]edit: nauratti niin paljon et tein typoja :D[/size]
eikö täältä nyt löydy ketään...................
[q]opmdevil, 10.6.2009 00:37:
Tunnen omituista kuumostusta, olenko sairas, onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?
[/q]
En tiedä, mutta jos löydät tähän parannuksen niin kerro ihmeessä mulle myös.. Lyylikki on nimittäin ihan oikeasti tullut jo kerran mun uneenikin! :/
Tissit!
[q]Esa, 11.9.2006 01:20:
Lupaavia kandidaatteja on ollut, mutta virkaa ei täytetty. Täten julistan uuden hakukierroksen alkaneeksi.
[/q]
Saaks hakee uudellee jos epäilee et olis pätevä
^ :D
Alkaa kyl syksy tulemaan niin kovaa vauhtia päälle, et pian joutuu oikeesti harkitsemaan sellasta et hakis jonkun kivan tissieläimen omaan kainaloon. Vapaaehtoiset voi vaikka muodostaa tohon ovelle jonon?
[q]siveys, 10.6.2009 00:27:
---
infinitehuman, 9.6.2009 23:44:
---
... aaand there goes the guy looking for intellect in women! :D
hahahah :D mä tiesin, että tästä tulee vielä helvetin hauskaa, mutta eipä tarvinnu ees ite puuttua soppaan ennen ku sai jo käytännössä kieriä lattialla nauraen :D
[size=6]edit: nauratti niin paljon et tein typoja :D[/size]
[/q]
Siveyttä en etsi... ;D Lähinnä semmosta tervettä maanläheistä ateististä / tasa-arvoa kannattavaa järkeä ja rentoutta (ei jeesustelijaa tai semmosta henkilöä joka elää pumpulissa). Ite oon mustan huumorin miehiä, jos olisin homo niin tietäisin muutaman ihmisen =D mutten ole niin sitten etsin naista(sia).
Esim. viime treffeillä neiti kertoi ettei lue kirjoja (ei jaksa) ja häntä ei kiinnosta ikävät maailman asiat koska niistä tulee negatiivinen olo. Jolloin reaktiomaisesti tuli syvä huokaus ja halu lähteä kotiin... tuli semmoinen olo ettei tässä olla samalla taajuudella ei mitenkään.
Joo myönnän on ne naiset erilaisia kuin miehet... ihan tieteellisestikkin.
Lupaavia kandidaatteja on ollut, mutta virkaa ei täytetty. Täten julistan uuden hakukierroksen alkaneeksi.