SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Tää on vissii meikäläisen huuudei!*nauru*
Oon ollu sinkku aina..!*uuh* mieti... mut ei se haittaa koska en osaa kaivata sitä mitä ei oo mulla ikinä ollu!
Mut ehkä vielä joskus....*hihu*

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät tule sisään kun niitä kutsutaan, ne haluavat olla koko yön ulkona, ja kun ne tulevat kotiin, ne haluavat olla yksin ja nukkua.

Toisin sanoen, kaikkia niitä ominaisuuksia, joita nainen vihaa miehessä, hän rakastaa kissassa.

[q]infinitehuman, 9.6.2009 22:28:
kertokaapa mistä löytää oikeesti älykkäitä naisia?
[/q]

Määrittele älykäs

Ehkäpä kannattaa lähteä kokeilemaan kepillä jäätä vaikka yliopistolta.

Älykkyys on ongelmallinen, koska naisten ja miesten älykkyys saattaa usein olla aika erilaista. Tai ainakin sitä arvostetaan eri tavalla. Missä menee älykkyyden, kirjaviisauden ja nokkeluuden raja.

[q]salaisinko?, 5.9.2006 18:26:
mikäli tilanne pysyy konstanttina niin ei kuin uusia tuulia hakemaan.
[/q]

Oliko toi ehdotus? ;)

[q]Super-Kerttu, 6.9.2006 10:06:

Sulla ei varmaan oo koskaan ollut kissoja? Mun kissat on meinaan kaukana tuosta..Tulevat syliin, nukkuvat yön vieressä, tulevat kun kutsun heitä..ym.. Maailman ihanimmat kissat! *sydän*

"...Mitä enemmän tunnen miehiä, sitä enemmän rakastan kissojani.."
[/q]

Ei joo.. Mä oon ikävä kyllä niin allerginen moisille otuksille.. Luojan kiitos en kuitenkaan koirille. Mut siis äsköinen oli tarkoitettu lähinnä seksiviikko-huumorina sinkkuluukkuun. Ei niinkään kissaihmisten tosissaan otettavaks. Kyl mäki tykkään kisuista, vaikka allerginen oonki.. kaverin kissa on aina mun sylissä kehräämässä kun siel satun käymää. Mut ihmis-kisut on allergian takia kivempii..

[q]domi, 5.9.2006 18:53:
Miksi olla vaikea, kun voi samalla olla täysin mahdoton? :D
[/q]

Koska mahdoton ei saa ikinä mitään, ja vaikea vain karsii huonot yrittäjät pois.

[q]Super-Kerttu, 6.9.2006 10:06:
---
Cjet, 6.9.2006 10:02:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi naiset rakastavat kissoja. Kissat ovat itsenäisiä, ne eivät kuuntele, ne eivät tule sisään kun niitä kutsutaan, ne haluavat olla koko yön ulkona, ja kun ne tulevat kotiin, ne haluavat olla yksin ja nukkua.

Toisin sanoen, kaikkia niitä ominaisuuksia, joita nainen vihaa miehessä, hän rakastaa kissassa.

---

Sulla ei varmaan oo koskaan ollut kissoja? Mun kissat on meinaan kaukana tuosta..Tulevat syliin, nukkuvat yön vieressä, tulevat kun kutsun heitä..ym.. Maailman ihanimmat kissat! *sydän*

"...Mitä enemmän tunnen miehiä, sitä enemmän rakastan kissojani.."
[/q]

Kissoissa on eroja, kuten on miehissäkin

Mä en voi nykyään sietää oikeen enää koiria, huonoja kokemuksia kouluttamattomista elikoista...kuten kouluttamattomista naisistakin :D

[q]fuzziest, 5.9.2006 18:53:
Tää on vissii meikäläisen huuudei!*nauru*
Oon ollu sinkku aina..!*uuh* mieti... mut ei se haittaa koska en osaa kaivata sitä mitä ei oo mulla ikinä ollu!
Mut ehkä vielä joskus....*hihu*
[/q]

Toi on kyllä paha. Tarviit luultavasti vieläpä pari kokeilusuhdetta alle, ennen kuin voit alkaa "vakavissaan" seurustelemaan jonkun kanssa. Muuten se itsekseen juoksemisen tottumus lienee liian iso. Just my two cents.

[q]ezzy, 6.9.2006 12:50:

Mä en voi nykyään sietää oikeen enää koiria, huonoja kokemuksia kouluttamattomista elikoista...kuten kouluttamattomista naisistakin :D
[/q]

Nii onhan se rankkaa niitä kouluttaa kyl..

<--- Tässä kans yks vaikea sinkku.

Siinä saa tytöllä/pojalla olla pitkä pinna ja paljon ymmärrystä jos tän kelkkaan aikoo hyppää... Tosin, niin sitten jos mua jaksaa kattoo, niin kyllä mäkin sit osaan (tykkään *joo*) hemmotella sitä toista.

Enpä ole onneks täällä vielä ehtinyt olla kuin, hmm, oho, jo 5kk... Mutta nyt vasta alan vähitellen (ehkä) tottumaan siihen että ei olekkaan sitä toista lähellä.

Mut enpä kyllä jaksais täällä yhtään sen pidempää viihtyä. Edessä pitkä kylmä syksy ja talvi. Ja sen lisäks vähän muitakin juttuja joita ei välttämättä haluis yksin käydä läpi...

No mut joo, kuten totesin. Vaikee tapaus....

Onneks mä sentään kuulun edelleenkin (koputtaa puuta) niihin onnellisiin joilla on hali/unikaveri joka auttaa pahimman yli. Ilman sitä en tiedä missä olisin nyt.... *sydän*

[q]shine, 6.9.2006 17:17:
täälä sitä on viikko oltu. rankkaa tämä sureminen. *nyyh**eikä*
[/q]

Tervetuloa seuraan... Tällä hetkellä kuukausi tuskailua takana, käytännössä katsoen samoihin aikoihin alkoi 25 vuosi sinkkuna...

[q]Lyylikki, 8.11.2009 20:35:

Mitä ihmettä? Ai että sinkkujenkin kuuluisi aina kaikkiin bileisiin saada avec-kutsu, koska kaikki seurustelevatkin saa?
[/q]

En mä tiedä miten sniiduja kavereita teillä on, mut kyllä mä olen aina saanu kaikenmaailman häihin sun muihin kissanristiäisiin kutsun mulle ja seuralaiselle siitä huolimatta et viimeisen 8 v aikana se seuralainen on ollu olemassa noin kolmasosan ajasta. Onko mulla sit poikkeuksellisen suurpiirteisiä ja avarasydämisiä frendejä, mene & tiedä, mut mä olen aina saanu ottaa messiin kenet ikinä nyt on tehnykkää mieli, tai sit jättää ottamatta, ja frendit on silti yhä frendejä. kummaa jengiä nekin.

Viimeyönä unissani oli aika kiihkeää menoa...millähän sen saisi sieltä siirrettyä tosielämään?

[q]Morrowe, 7.9.2006 00:02:
---
U n i k, 6.9.2006 23:35:
"Kysymys ei ole siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä mennä sänkyyn, vaan siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä nousta sängystä."

---

word
[/q]

Ja mennä kunaloo tuhnuttaa

"Kysymys ei ole siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä mennä sänkyyn, vaan siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä nousta sängystä."

[q]Howdy, 7.9.2006 01:23:
---
Morrowe, 7.9.2006 00:02:
---
U n i k, 6.9.2006 23:35:

---

word

---

Ja mennä kunaloo tuhnuttaa
[/q]

Juuuuuu...

[q]U n i k, 6.9.2006 23:35:
[/q]
syvällistä*yingyang*

[q]U n i k, 6.9.2006 23:35:
[/q]

Uuh, mä just pistin murulle eilen aamulla viestin, et sen kanssa on niin muksaa aamusin

[q]Lyylikki, 9.6.2009 22:40:
---
infinitehuman, 9.6.2009 22:28:

---

Määrittele älykäs

Ehkäpä kannattaa lähteä kokeilemaan kepillä jäätä vaikka yliopistolta.

Älykkyys on ongelmallinen, koska naisten ja miesten älykkyys saattaa usein olla aika erilaista. Tai ainakin sitä arvostetaan eri tavalla. Missä menee älykkyyden, kirjaviisauden ja nokkeluuden raja.
[/q]

Ei tarvita mensaa tähän... mutta siis olen törmännyt esim. hyvännäköseen naiseen joka kertoo onnessaan ID:stä ennenkuin joutu tylyttämään, myös sellaiseen joka ei tiedä edes kuka Darwin on (voi lol minkä kurssinalennuksen tuo nainen koki silmissäni). Ymmärtää myös sen että olemme superorganismi, ja ymmärtää ettei elämä jatku kuoleman jälkeen (ei ole edes agnostikko). Yliopisto mimmien ongelma vaan tuppaa usein olemaan perinpohjainen arvokonservatiivisuus, which is another turn off tai sitten uskovat filosfian sanaleikkeineen ratkaisevan salaisuuksia... joo ei ja ei lue pseudotieteitä saati sitten paasaa niistä. Kiitos... eli voi olla tällä kaavalla sexytime vähän vähissä =D Sexytime tosin onnistuu vaikka kenenkanssa.... mutta ehkä mielummin runkkaan himassa kun katon urpoa vierellä.

O