SINKKULUUKKU
[q]Cjet, 2.7.2006 21:19:
---
Avernian, 2.7.2006 18:14:
Täällä taas.
---
Hitto.. onkohan toi jo kolmas "Täällä taas" viesti Avernianilta parin kuukauden sisään vai muistanko vaan ihan väärin..
Yrittänyttä laitetaan. Ainakin täällä meillä haagassa.
[/q]
Öh? Muistat todellakin ihan väärin.
ny alkaa kyl jo sinkkuus riittää meikälle...nyt äkkiä jotain säpinää! *pepsodent**vink*
hölmöintä on krapulat, kun ei tee mieli olla sosiaalinen mut ois kiva olla seuraa. Ts. ois kiva hengailla vaan ilman paineita mistään.
[q]Cjet, 3.8.2006 08:53:
Mul on sellanen järkyttävän kokoinen tuplapeitto.. Ja seki on meinnanu joskus loppua kesken ja tipahtaa jos on ollu toinen siel saman peiton alla.. Oon nii tottunu nukkuu isosti, että välil jos on joutunu nukkuu ahtaasti jonku vieres nii heräilen vähä välii aina johonki ja oon sit mega väsynykki aina aamuisin.. Mut khyyl mä oon sit taas joskus huomannu herääväni kuitenki tosta lusikka-härdellistä aamulla hyvin nukutun yön jälkeen, enkä oo tajunnu miten siihen on joutunu, eikä oo yhtään näköjää sit ollu kuumakaan.. Riippuu vähän varmaan halipulasta ett miten sitä nukkuu..
[/q]
Lusikassa on vielä sekin vika et alkaa panettaa niin pitää keskellä yötä saada vähän pikasta... ;D Eihän sitä nyt voi olla kanki ojossa 8h putkeen
puoltuntii ni ex hakee kamansa pois emt mitä pitäis ajatella tai tuntea
Puhumattakaan siitä krapulapusuttelusta, huonoille sunnuntaisarjoille nauramisesta, saman pizzapalan narskuttamisesta ja kaikeasta muusta, mitä jonkun kölli-kaverin kaa voi tehdä!
[q]ezzy, 31.7.2006 03:34:
*Kosh* ja sinne meni 5v suhde ja täällä ollaan taas...
[/q]
auts :(
Täällä oltu yli 4v, Itseasiassa jos miettii niin mä oon ollu sinkku koko sen ajan mitä ollu liittyneenä klubbariin :D Mahtaakohan sillä olla jotain tekemistä asian suhteen :D Vois asettaa tavoitteeksi pariutua ennen kun täyttää 30v mut , jotta tehtävä ei olisi luokkaa mahdoton niin mulle riittää 6kk mittainen "tapailu"
Eikai niitä ny oo pakko naisen kaa muutenkaa tehdä Vaikka luonnistuu sekin.
Mulla päättyi puolen vuoden suhde toukokuun lopuilla.
Ihana tyttö, mutta ei vaan yhdessäolo ottanut tuulta alleen.
Nyt mulla on Command&Conquer: Genrals - Zero Hour
Kunhan se on koluttu läpi niin alan taas silmäillä tyttöjä :)
(Kiinnostuneille kerrottakoon, että olen GLA:n 5. kentän loppuvaiheilla)
[q]ezzy, 31.7.2006 03:34:
[/q]
Ei muuta kuin voimia vaan sinnepäin - tiedän ton paikan, jossa tällä hetkellä mitä todennäköisimmin emotionaalisesti olet, vähän turhankin hyvin.
[q]ipe, 31.7.2006 09:10:
---
ezzy, 31.7.2006 03:34:
---
Welcome to the club. Mulla meni 15v suhde tossa hiljattain. Tänään on se lopullinen poismuuttopäivä. *kosh*
[/q]
We are all *Kosh*...
[size=6]Sori :( Tuli välttämätön tarve heittää läppää[/size]
[q]emuli, 31.7.2006 10:14:
Oma tila ja aika on aika ykkösjuttu, että jaksaa sitten viettää laatuaikaa toisenkin kanssa.
[/q]
Oon kyllä harvinaisen samaa mieltä. Ei yhdessä voi koko aikaa hengailla.
oikeestaan aikas viihtyisä luukku loppujen lopuks.. voi tosin kesä vaikuttaa asiaan.
Tää on alkanu tuntua päivä päivältä yhä viihtysämmältä paikalta...hmm...*plur*
No ei tommosia voi naisen kanssa tehdä
Ne on sitten äijien kännireissujen jälkeen, vaikka.
[q]Avernian, 3.7.2006 22:58:
[/q]
ööö... miksei?
[q]$, 31.7.2006 10:18:
Nyt mulla on Command&Conquer: Genrals - Zero Hour
[/q]
Loistopeli kyl. Sit sen jälkeen pelaat vielä ne kaikki challenget läpi!
[q]Amokk, 3.7.2006 23:11:
---
Avernian, 3.7.2006 22:58:
Ne on sitten äijien kännireissujen jälkeen, vaikka.
---
:D Siis millaisia äijäreissuja teillä on?
[/q]
Lähinnä aattelin vaan jotain tappokrapula-aamuna roskaruoan mässyttämistä ja nollat taulussa telkan katsomista.
tottahan toi on, että mies ja pizza on parasta mitä voi olla, kun palaa pilereissulta kotiin *sydän*
[q]kinderi, 3.11.2009 21:34:
Gotta love ya friends:
"Etkö sä oikeesti oo kelannu et kannattas mennä naimisiin? Siis ihan oikeesti, kyllä mä suosittelen"
[/q]
Hahah menee samaan kategoriaan kun mun parin kaverin kommentit mun miespuoleisista kavereista. "Mikset sä ala seurustella ton Juhan / Tompan / [laitatähännimi] kanssa". No hittolainen, oonpas mä ollut tyhmä, tottakai mä noin vaan voin alkaa seurustella niiden kanssa!
Joo mä aina säännöllisin väliajoin palaan tähän sinkkuluukkuun. Kaverit ympärillä alkaa mennä naimisiin ja rakentaa omakotitaloja jne mut mä en vaan saa mitään juttua kestämään. Mut ei vaan oikeen kerkee mitään vakavaa rakentaa kun oon ollu just 1,5 vuotta ulkomaankomennuksella ja nytkin teen pitkiä reissuja jatkuvasti. Mut pärjäähän sitä tietysti yksinkin :)