SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]domi, 27.6.2006 12:32:
---
Taika, 27.6.2006 12:27:
---
"Ai, sä tulit YKSIN?"
"Ahaa, sä oot siis VIELÄKIN sinkku? "
"Eikö sulle kelpaa KUKAAN?"

Riitti mulle vähäksi aikaa, sekä häissä vierailu että asiasta keskusteleminen.

---

So true. Kaikki kissanristiäiset on just samanlaisia, samoine kysymyksineen, jopa sama sukulainen saattaa esittää samoja kysymyksiä bileistä toiseen.

Tänäkin kesänä vielä ainakin yhet rippijuhlat ja yhet häät
[/q]Ilmoittauduin just serkkuni häihin. Kutsu oli mallia mä+avec. Lupasin olla häitten eniten yllättynein sukulainen jos mun avecci ilmaantuu paikalle.

mitä täällä oikeen luukutetaan?

[q]KooKie, 26.1.2008 09:40:
---
plink, 26.1.2008 06:01:
tänään me sovittiin tyttelin kanssa, et ei kumpikaan saa olla kenenkään muun kanssa, ni kaipa se tarkottaa sitä, et tälle luukulle sanotaan kiitos ja hei!

---

Outoa sopia tollasta. Tai siis, luulis, että se tulee oikeanlaisen kumppanin kanssa tapaillessa luonnostaan.

Edit. Then again, that's just my 2cents.
[/q]

i see your point, mut mun 2-senttisten kanssa tuntuis hyvin oudolta olla reilusti sopimatta noinkin tärkeästä asiasta. mun elämänkokemusten perusteella tuo sun postaus vaikuttaa jopa melko naiivilta (sorry... :).

[q]tomii, 28.6.2006 11:22:
Toi on kyl totta. Mutta jotkut ei vaan diggaa olla hiljaa, vaikka se tuntuisikin luonnolliselta. Mut joo, jos ei voi olla toisen kanssa vaan hiljaa, niin suhteessa on kyl mun mielestä jotakin vialla.
[/q]

Mä yhdyn tähän kanssa.

[q]toma, 27.6.2006 12:49:
Ja mun mielestä aika kriittinen testi sille, onko jonkun toisen kanssa luonnollinen ja hyvä olla, on se pystyykö tämän seurassa olemaan ihan hiljaa.
[/q]

Toi on kyl totta. Mutta jotkut ei vaan diggaa olla hiljaa, vaikka se tuntuisikin luonnolliselta. Mut joo, jos ei voi olla toisen kanssa vaan hiljaa, niin suhteessa on kyl mun mielestä jotakin vialla.

Iltalehdessä 21.7.:

[q]New Scientist -lehti kertoo Wienin yliopistossa tehdystä tutkimuksesta. Siinä huomattiin, että miehet menestyivät huonommin kognitiivisissa testeissä seuraavana päivänä, jos he nukkuivat yön toisen henkilön seurassa. Yksin nukuttuaan testihenkilöt kykenivät parempiin suorituksiin.

Myös naisten unen laatu oli heikompi kumppanin kanssa nukkuessa, mutta ainoastaan miehillä se vaikutti aivotoimintaan. Naiset kokivat itsensä virkistäytyneemmiksi, vaikka he nukkuivat saman tuntimäärän kuin miehet. Tutkijat uskovat naisten unen laadun olevan syvempää, kun sängyn jakaa kaksi ihmistä.

Tutkimuksessa testattiin kahdeksaa parikymppistä naimatonta sekä lapsetonta pariskuntaa. Heitä pyydettiin viettämään ensin kymmenen yötä erillään ja sitten yhdessä. Testihenkilöiden lepotilaa tarkkailtiin monitoreilla yön aikana. Tutkimuksessa hyödynnettiin myös unipäiväkirjoja.

Unen puute nostatti stressihormonin tasoa miehissä, mikä alensi heidän kykyään suoriutua yksinkertaisista kognitiivisista testeistä seuraavana päivänä.

Miehet eivät olleet itse tietoisia siitä, että sängyn jakaminen häiritsi heidän untaan. Itse asiassa he olivat sitä mieltä, että kumppanin seura auttoi heitä nukahtamaan. Naiset puolestaan kertoivat nukkuvansa paremmin yksin, vaikka yhdessä nukkumisella ei ollut laisinkaan vaikutusta heidän aivotoimintaansa.[/q]

*pahis**iloinen*

Tähän väliin on kyllä ihan pakko tokaista, että kyllä saa itseään syyttää, jos "joutuu" tai "jumiutuu" sellaiseen tilanteeseen, missä tyttö-/poikaystävä rajoittaa kumppaninsa elämään niin pahasti, kuin mitä esimerkkejä täällä on edellä esitetty. Kuka hullu jaksaa katella viikkoakaan sitä, että toinen määräilee menemiset, oli se tekosyy sitten mikä tahansa??

[q]pirpeli, 28.6.2006 12:08:
---

Meillä menee ajatukset hirmu hyvin yhteen. :) Siis ihan noin huomiona vaan :D
[/q]

Hehe... no nää on näitä mun perusjuttuja suhteessa. Joidenkin mielestä mä voin varmaan olla vähän tylsäkin välillä, kun mua kiinnostaa enemmän viettää aikaa kotona tai puistossa sen toisen kanssa kuin esim. jossakin ravintolassa. Musta on vaan tosi stressaavaa, jos pitää aina mietiä, että "mitähän sitä tänään tekisi tuon tytön kanssa?" Hommien pitäisi soljua itsestään tyyliin, jos tekee mieli syödä ulkona, niin se tehdään. Ei niin, että olisi joku oletusarvo esim. käydä vaikka joka viikko muutama kerta jossakin ulkona ja vieläpä aina eri paikassa ja keksiä aina jotakin uutta tekemistä. (meni vähän ehkä ajatusvirraksi tää, mut innostuin tässä ruokiksella *tirsk*)

[q]pirpeli, 28.6.2006 11:54:
---

Mä yhdyn tähän kanssa.
[/q]

Joo ja toinen mun mielestä on kanssa se, että läheskään kokoaikaa ei tarvi olla menossa ja tekemässä jotakin mullistavaa. Jos ei voi välillä vaan olla, niin sittenkin on kyllä mun mielestä aika miettiä asioita.

[q]tomii, 28.6.2006 12:06:
Joo ja toinen mun mielestä on kanssa se, että läheskään kokoaikaa ei tarvi olla menossa ja tekemässä jotakin mullistavaa. Jos ei voi välillä vaan olla, niin sittenkin on kyllä mun mielestä aika miettiä asioita.
[/q]

Meillä menee ajatukset hirmu hyvin yhteen. :) Siis ihan noin huomiona vaan :D

[q]ElegantY, 28.6.2006 12:11:
---

Siinäkin vaiheessa sietää miettiä jos täytyy koko ajan nysvää neljän seinän sisällä eikä koskaan tehdä mitään eikä koskaan käydä missään
Käy aika ankean tylsäksi. Jotain jännitystäkin täytyy olla aina välillä.
Joskus on kyllä kiva vaan ollakin
[/q]

Joo no ei tietenkään kokoaikaa, mutta musta on vaan tosi kiva viettää aikaa rauhallisestikin. Mut mä nyt oon mä
Tietty välillä olosuhteetkin pakottaa vaan nysväämään ja se on ihan ok mulle. Tuli itse oltua taannoin suhteessa, jossa silloinen tyttöystäväni sairastui ja kuumeili aika usein, niin se rajoitti menemistä aika paljon yhdessä vaiheessa, mutta eipä tuo minua hämännyt, koska mä viihdyn tosi hyvin myös 4 seinän sisällä.

Tää ehkä kohta haluis tulla tänne*tirsk*

[q]Enkeli, 28.6.2006 11:06:
---
lostgone, 27.6.2006 21:11:
---
---
Ilmoittauduin just serkkuni häihin. Kutsu oli mallia mä+avec. Lupasin olla häitten eniten yllättynein sukulainen jos mun avecci ilmaantuu paikalle.

---

Mie voin tulla sun aveciksi, siekin yllättyisit *vink**tirsk*
[/q]*nauru*
Hmm, houkutteleva tarjous, odotan kyseisistä häistä nimittäin todella tylsiä. Mutta tämän hetkinen todennäkoisyys onnistua aiheuttaa infarkti sukulaisilleni on valitettavan alhaalla, joten taidan tyytyä siihen perinteiseen: kun hipot sanovat toisillensa tahdon, minä etsin boolimaljan. *känni*
Lupaan kuitenkin harkita pyytäväni sua sit ensi kerralla.*joo*

Toi yksinaisyys on aika janska juttu. Oon aina aatellut et tykkaan olla yksin ja etta se tekee vaan hyvaa, ja sita yritti itselleen toitottaa kun sinkuksi jain, etta taa on vaan yksi hieno kausi mun elamassa.

Kaikissa jutuissa vaan tuppaa yleensa olemaan se pikku mutta.

Vaikka hetkittain viihdynkin yksin, koko ajan kaipaan vahintaankin "pikkuseuraa". Tietokone on ainakin paalla jatkuvasti (vaikka nyt lomalla oon yrittanyt paasta eroon siita) ja kaipaan jutusteruseuraa koko ajan. Ja varsinkin nyt kun oon taalla kaukana, kaipaan toisen kainaloon koko ajan. Ihan koko ajan.

Tammoinen kaipuu-fiilis on kyl toisaalta aika siistia. Sita ei kauheen usein paase tuntemaan, vaikka ei muutenkaan nae joka paiva. Tallaiset yksinaiset lomat tekee kylla ihan gutaa valilla.

Noh, ei enaa montaa viikkoa ^______^

[q]

Oon kyllä harvinaisen samaa mieltä. Ei yhdessä voi koko aikaa hengailla.
[/q]

Miksi ei voisi? Miksi 2 ihmistä vain ei voisi kompata toisiaan niin hyvin, että jatkuvasti yhdessä olo ei saisi millään lailla pakonomaista, toista/molempia kahlitsevaa sävyä?

Kummallista miten sitä jotkut tuntuu olevan sitä mieltä ett suhteessa on ennemminkin jotain outoa jos pitää olla yhdessä koko ajan, kuin toisin päin. Samaan syssyyn en myöskään ymmärrä väitteitä että on täysin normaalia riidellä vähän väliä, näitäkin kuulee. Olen todella tempperamenttinen ihminen, mutta silti pahin mitä suhteessamme voi tapahtua on väittely mielipide-eroavaisuuksista, eikä suhteemme todellakaan ole mikään sisko ja sen veli- tyylinen intohimoton oleskelu.

Oon kuullu parin kaverin selän takana keskustelleen ja ihmetelleen että milloin mun on oikeasti pakko päästä esim ulos tyttöporukassa ilman mun poikaystävää, ett milloin siihen tulee jotenkin pakottava tarve. ihan kummallista. Mulla ei ole kertaakaan tullu mieleen että pitäisi lähteä specifisti ilman Jussia minnekään. Siitä päivästä asti kun tavattiin, ollaan pisimmillään oltu erossa toisistamme 2 yötä kaksi kertaa, kun Jussi oli kertausharjoituksissa ja nähtiin vain kerran välissä. Better yet, jos mun mieleen yleensäkin tulee joku kiva juttu mitä vois tehdä niin automaattisesti mulla tulee mieleen tehdä se poikaystävän kanssa, tottakai!

Oli se sinkkuna olokin ihan kivaa, tykkäsin kovasti aikanaan, mutta parempi toi toinen luukku.

[q]Galadhan, 29.6.2006 19:30:
Mahtavaa. Taisinpa tänään liittyä jälleen tähän joukkoon tummaan.
[/q]

aika paljo vaaleita musta *ding*?

[q]Nex, 24.9.2009 17:47:
no mua ei henk.koht baarissa nappaa yhtään ihmiset jotka just tulee juttelemaan joku yhenillan juttu mielessä.. mua kiinnostaa paljo enemmän sellanen joka alkaa vaan juttelee vaikka leffoista tai muusta mistä mä oon itekki kiinnostunu.
[/q]
mä en nää että miten näistä asioista keskusteleminen olisi mitenkään pois suljettu yhden illan jutuissakaan. itse olen alkanut mennä kiihtyvällä tahdilla siihen pisteeseen, että en jaksa välittää pätkääkään ihmisistä, jotka ovat kyvyttömiä keskustelemaan omana itsenään jokapäiväisistä asioista, mielenkiinnon kohteista tai heittämään muuten vaan hyvää herjaa. eli niin sanotusti työstettäisiin sitä luottamusta ja kemiaa hyvissä ajoin, eikä aleta keskustelemaan lempiviinirypäleistä samaan aikaan kun molemmat ilkosillaan miettivät, että miten se penis sinne vaginaan pitäisi survoa, jotta saattaisi olla jopa miellyttävä yö.

kuitenkin niistä pienistä jutuista lähtee se yhteisen taajuuden etsiminen ja että sillä yhden yön jutullakin voisi olla joku merkitys, koska jos seksi on täyttä paskaa niin se on sama kuin olisit jäänyt himaan vetämään hanskaan

Rupee kunnol hajottaa tää yksin oleminen

[q]Avernian, 2.7.2006 18:14:
Täällä taas.
[/q]

Hitto.. onkohan toi jo kolmas "Täällä taas" viesti Avernianilta parin kuukauden sisään vai muistanko vaan ihan väärin..
Yrittänyttä laitetaan. Ainakin täällä meillä haagassa.

[q]onni3mk, 27.3.2009 20:18:
Rupee kunnol hajottaa tää yksin oleminen
[/q]

Ihan normia =/

O