SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Jostain kumman syystä mua ei haittaa enää tippaakaan tänne kuuluminen Mutta hyvä niin. Ei tarvii ruikuttaa kenenkään perään ja voi olla just niin itsekäs kuin haluaa :D

[q]hallucinogen, 5.7.2006 13:17:
---

Suosittelen ehdottomasti kirjuria. Kirjuri osaa olla villi rakastaja mutta myös herkkä runoilija. Kirjuri ei myöskään ole viikonloppuisin väsynyt toisin kuin perus nurmipora, kiitos siitä hänen ylivertaiselle kunnolleen. Kirjurit ovat myös luonnollisesti älykkäitä yksilöitä sillä kirjuri keksii aina keinot miten välttää hänen arvolleen sopimattomat tai muuten vaan tylsät tehtävät. Kirjurit voittaisivat myös mr kasarmin komistus kilpailut, jos sellaisia vaan järjestettäisiin.

*sydän* kirjuri *sydän*
[/q]

Joutu repee vähänsen tolle mainospuheelle. Ei ole vaikea arvata kuka on ollut kirjurina. Veikkaan kanssa, että ns. b-miehet ovat kanssa aika varma valinta noin niinkuin rasituksen näkökulmasta

[q]Nitta, 4.7.2006 07:33:
Pojat voi kyllä viettää krapuloita ihan keskenään jos niin mielivät
[/q]

Niin se on tähänkin asti toiminu Hyväks havaittu menetelmä

[q]tomii, 5.7.2006 13:22:
Joutu repee vähänsen tolle mainospuheelle. Ei ole vaikea arvata kuka on ollut kirjurina. Veikkaan kanssa, että ns. b-miehet ovat kanssa aika varma valinta noin niinkuin rasituksen näkökulmasta
[/q]

Kirjuri=B-mies (nykyyän käytännössä). Herää vain mieleen kysymys, että salliiko b-miehen vaiva kaikki aktit mitä sunnuntai poikaystävää kaipaavalla yksilöllä todennäköisesti olisi mielessä?

hahhaha.. :)

[q]KuZ, 5.7.2006 13:29:
---

Kirjuri=B-mies (nykyyän käytännössä). Herää vain mieleen kysymys, että salliiko b-miehen vaiva kaikki aktit mitä sunnuntai poikaystävää kaipaavalla yksilöllä todennäköisesti olisi mielessä?
[/q]

Tota mäkin vähän mietiskelin... jos vaikka on selkänsä telonut, niin ei pakosti suoriudu kaikista akrobaattisimmista jutuista. Eli ehkä sittenkin kannattaa ottaa se rautaisessa kunnossa oleva korpisissi

[q]tomii, 5.7.2006 13:28:
Noni! Valioyksilö siis :)
[/q]
Jesh et nyt ne laulurastaat vaan jonoon niin valitsen kerman päältä

[q]hallucinogen, 5.7.2006 13:35:
Ei ainakaan pitäny 4v sitten paikkaansa, suurin osa kirjureista mitä minä tiesin oli ihan a-miehiä. Ja kyllä sitä kaunista naista jaksaa hoivaa mut kuka sitä nyt jaksaa kamiinaa metsässä kantaa jos ei oo pakko
[/q]
Tunnen muutaman kirjurin ja kaikki bemareita. Tottahan tuo, että vaiva vaivaa, kun kyse on homman mielekkyydestä. Jotkut asiat tehdään vaikka syntyisi avomurtumia niitä tehdessä, mutta toisiin ei taas ryhdytä vaikka alikessu pakottaisi kielikorvassa huutaen. Kaikki palveluksessa tapahtuva kuluu tuohon jälkimmäiseen.

inttijutut on siis niiiin mielenkiintoisia.

[q]Jone, 5.7.2006 14:21:
---
KuZ, 5.7.2006 13:29:
Kirjuri=B-mies (nykyyän käytännössä).

---

Ei muuten pidä paikkaansa.

Nimim. "Esikuntakirjuri II/98, SlMepa, täysin palveluskelpoinen yksilö - vikaa ainoastaan halussa leikkiä pyssyillä"
[/q]

Tunnen muutaman komppanian kirjurin ja muodostin mielikuvani lähinnä näiden perusteella.
Myönnän, että hieman ehkä yleistin ilmaisullani, mutta tietoa ei minulla ollut enempää sillä hetkellä. Kirjureita ovat siis yksinkertaisesti sotaleikkeihin kelpaamattomat, halun TAI fyysisen vaivan puolesta. Useammin kysessä tuntuu puheittenne perusteella olevan kuitenkin haluttomuus ammuskeluun ja muuhun oheis toimintaan. Mielikuvani on oikaistu ja hyvä niin.

[q]hallucinogen, 5.7.2006 13:26:
---

Moon tuplavarma kun olin esikuntakirjuri ja b-mies ;D
[/q]

Noni! Valioyksilö siis :)

[q]pululu, 8.11.2009 20:12:
Olin eilen synttäreillä, missä kaikki paikallaolevat oli naimisissa paitsi minä.

Tuntui vähän omituiselta.
[/q]

Tosta tuli muuten mieleen et musta on aika perseestä että jos on sinkku niin joka paikkaan oletetaan et tulee aina yksin! Ollaan kavereiden kans järkkäämässä sellasta iltapukujuhlaa, mennään siis vaan syömään hyvin ja vedetään ykköset ylle, otetaan joku kabinetti ravintolasta jne. Niin mä sain hirveen riidan niiden kans aikaan kun ilmotin että tuun avecin kanssa! "Miks sä tuot sinne jonkun kun sä et ees seurustele". Porukassa on pariskuntia joiden toisen puoliskon mä oon tavannu ehkä kerran tai kaks, ei mullakaan mitään intohimoja oo niitä nähdä mut jotenkin se on ihan itsestäänselvää et kun SEURUSTELEE niin sit tulee aina 2 henkeä paikalle.

Alkuviikosta tuli kutsu kaverin häihin, vain minulle. Olis sinnekin ollut kiva mennä jonkun kanssa mutta kun en nyt just satu seurustelemaan... Eipä sillä, häät on kalliita niin kyllä sen tavallaan ymmärtää ettei sinne tuntemattomia viitsi kutsua.

[q]Gleba, 5.7.2006 19:55:
inttijutut on siis niiiin mielenkiintoisia.

[/q]

EI AVAUDUTA ! TAKAISIN RIVIIN !

[q]Fyraett, 5.7.2006 21:03:
---
Tropico, 5.7.2006 20:58:
Juu, onhan meillä toi tissitopikkikin mut niistä kun ei voi ikinä puhua liikaa :)

---

True :) mut ei tissei ja inttii voi edes verrata toisiinsa, tissei ja sinkuutta taas voi!

Katos sinkkuna pääsee näkee ja kokeilee eri tissei.. <3
[/q]

Näin se on nähty.. kröh.. eiku nähtävä siis

[q]Fyraett, 5.7.2006 20:48:
---
bubbelgum, 5.7.2006 20:37:
Joo-oh... Puhutaanko vaikka mielummin tisseistä ja pepuista?

---

YEZ PLZ!

inttitopicci tais olla erikseen *eikä*
[/q]

Juu, onhan meillä toi tissitopikkikin mut niistä kun ei voi ikinä puhua liikaa :)

[q]FS, 11.4.2009 13:50:
Vois ihan tyhmyyttäni kysyä mikä ajaa kansan aviotumaan vasta päälle 30 vuotiaina
[/q]

Parahin FS, kirjoitan vastauksen kysymykseesi kärjistetysti ja yleistäen.

Tuon vain esiin mielipiteeni eikä sillä ole tarjoitus loukata ketään, etenkään virolaisia.

Olen suomalainen ja asun Virossa opintojeni vuoksi. Olen sinkku ja mielestäni Virossa on viehättäviä neitejä. Sitten tuleekin ongelma:

Kaikki virolaiset seurustelevat ja aloittavat seurustelun jo nuoressa iässä.

Vuosikurssillani on 170 opiskelijaa joista vain harva myöntää olevansa sinkku. Ikään kuin fakta, että ei ole jonkun vastakappaleen kanssa koettaisiin häpeälliseksi. Orkutissa joka on siis paska kehitysmaa-Facebook (ei viittausta Viroon), moni ilmoittaakin statuksensa olevan "Comitted". Sieltä voi poimia statistiikkaa.

Parinmuodostus syntyy kohtalaisen nopeasti. Tästä ovat kaikki maassa asuvat tuntemani virolaiset, suomalaiset ja muut ulkomaalaiset samaa mieltä. Treffeillä ei tarvitse käydä montaakaan kertaa kun jo mielletään kestävä suhteen syntyneen. Ajelu bemarissa, käynti kahvilassa tai elokuvateatterissa on yleistä. Kotiin harvemmin kutsutaan. Seksin suojaikäraja on 14 vuotta joka kielii myös yleisestä mentaliteetista, että hommat aloitetaan aikaisin. Tästä huolimatta suuria ikäeroja parien välillä ei juuri ilmene.

Valtauksesta pidetäänkin sitten kiinni kynsin ja hampain miehen toimesta. Vaikka sattuisi keskustelemaan jostain kouluun liittyvästä asiasta, mies on heti esillä. Tämä kielii mielestäni huonosta itsetunnosta ja sairaanloisesta mustasukkaisuudesta. Neidit käyvätkin usein bilettämässä keskenään ja jättävät äijät kotiin rassaamaan "bemmiä" ja juomaan kaljaa. Tai sitten varatut äijät lähtevät keskenään baariin pokailemaan naisia kun oma on poissa jaloista.

Virolaiset neidit, varatutkin, tuntuvat nauttivan saamastaan huomiosta. Jos ei huomio kiinnosta, se tehdään kyllä selväksi. Mä olen kohtelias ja siitä saa paljon kiitosta virolaisilta neideiltä. Yleensä vielä verrataan virolaisiin miehiin jotka sitten lytätään itsekkäiksi jurnuiksi ja kiitellään kuinka kohteliaita Suomessa ollaan. Yleensä seurustelukumppanista kerrotaan vasta puhelinnumeroa kysyttäessä vaikka olisikin viettänyt suuren osan illasta tämän virottaren kanssa. Tämä on sääntö eikä poikkeus.

Analyysini mukaan Virossa parisuhteessa ollaan aikalailla paremman puutteessa. Romantiikka ei paista läpi kuin harvoin. Opintojeni puolesta on tullut seurattua myös Tarttolaisia avioero-oikeudenkäyntejä. Yleinen syy on se, että miehen mielenkiinto on loppunut naiseen ja yhteisten lasten elätykseen, mutta ei silti hyväksy eroa.

"Naimissa", Viron kielessä "abielus", tarkoittaakin suomeksi "apu-elämässä" joka kuvastaa aika hyvin meininkiä.

Moni 3. vuosikurssin opiskelija onkin jo naimissa. (Yliopisto-opinnot aloitetaan yleensä 18-20 vuotiaana. Siksi minuakin luullaan yleisesti 21-23 vuotiaaksi.) Viron lääkiksessä opiskeleva 30-vuotias suomalaisnainen ei käy juuri missään bileissä, sillä ikänsä puolesta hän ei saa miehiltä juuri mitään huomiota. Virossa fakta vaan on, että 30-vuotiaat naiset ovat kotiäitejä, sanovat feministit mitä vain. Siksi hän käykin Helsingissä hakemassa säpinää :)

Kenties Suomessa vaan haetaan sitä (lähes) täydellistä parisuhdetta eikä tyydytä vähempään. Yleisesti naimisiin ei mennä yhtä heppoisin perustein kuin Virossa. Monet sukupolvemme vanhemmat ovat kyllä menneet aikaisin naimisiin, mutta luulisin etteivät paineet ole enää siihen niin suuret.

Se ainut kerta kun esiinnyin Viron televisiossa, minulta toki kysyttiin seurustelenko. Teema koski uutta vuotta 2009 :)

Ja yllätys, FS, mainitsitkin ettet kuulu tähän luukkuun

Kuinkas on Sinkkuluukku edustetuna Lova Paradessa?

Allekirjoittanut ainakin löytyy muutaman muun bilettäjän seasta.

[q]Köpi, 11.7.2006 13:37:
Kuinkas on Sinkkuluukku edustetuna Lova Paradessa?

Allekirjoittanut ainakin löytyy muutaman muun bilettäjän seasta.
[/q]

Siellähän se vasta onkin helppo sattumalta törmätä.

Yksin ja helvetin iloinen siitä, mulle ei seurusteluu kyl hetkeen. Sinkkuna on kivaa :) No mieli voi muuttua, mut tällä hetkellä ainakin sinkkuna ja isolla S:llä

[q]Avernian, 11.7.2006 14:39:
---

Siellähän se vasta onkin helppo sattumalta törmätä.
[/q]

No sitäpä mä juuri meinasinkin.

O