SINKKULUUKKU
[q]pirpeli, 26.6.2006 15:22:
Perskatti sentään, kun en pieni ja söpö*grr*
Muuten ois menny yhteen niin että kopsahti.
[/q]
Älä hätäile, se oli vasta esikarsinta, "lisävaatimukset" on sit sellasta ettei kukaan läpäise niitä ;)
[q]Fyraett, 1.8.2006 11:11:
Kuka postaa kymppitonnin tänne? :D
[/q]
Joku mahti-ihminen
[q]wiwi, 26.6.2006 15:48:
Luin eilen paikallislehden seuranhakupalstalta ilmoituksen, jossa 50-v mies luonnehti itseään sanoilla: "pitkähkö, hoikahko ja mukavahko". Lisäksi hän kertoi olevansa "ihan normaali". Exciting!
[/q]
Ei vaan exciting-ish. ;)
tahtomattani...
/join
Täällä taasen...
Mutta itken sitä sitte vasta kun pitää mennä veikan häihin ilman seuralaista :P
Mulla on ihania sukulaisia, jotka kyllä jaksaa muistuttaa kuinka ikävää on olla yksin... ja vielä tässä iässä... :/
[q]aurinko, 26.6.2006 22:18:
Mulla on ihania sukulaisia, jotka kyllä jaksaa muistuttaa kuinka ikävää on olla yksin... ja vielä tässä iässä... :/
[/q]
Niin, kyllä sun iässä pitäis olla pari muksua ja kultainen noutaja ainakin!
Sinkkupesä....*plur*
Taas tuntuu et viihtyy täällä vallan mainiosti
ei viitti ees katsekontaktii ottaa keneenkään ettei vaan ihastuis (ihastun siis todella helposti*nauru* )
ja sit siinä menis taas pari kuukautta "hukkaan" ku miettis vaan sitä ihastusta.
Nyt voi keskittyy kaikkiin omiin juttuihin :) ja ihan vaan hengailuun!
[q]toma, 26.6.2006 22:20:
Niin, kyllä sun iässä pitäis olla pari muksua ja kultainen noutaja ainakin!
[/q]
No ainakin! Johan tässä ois kuulemma pitänyt maksaa vanhanpiian veroa jo useampi vuosi :D
[q]Dementation, 1.8.2006 11:10:
wow, 500 sivua... Suht hyvä saldo meille sinkuille klubbarissa.
[/q]
Klubi-ihmiset tuntuu olevan varsin yksinäisiä..
Tässä nyt ollu sen 3kk sinkkuna, eikä mulle kyllä edelleenkään oo tullut mitään semmosta "ihanaa olla vapaa" fiilistä.
Kyllä se vaan on niin että ite on ne elämänsä sinkkuhäröilyt eläny jo aikasemmin, eikä se semmonen "vapaus" enää kiinnosta.
En nauti sinkkuelämästä ja yksin olemisesta oikeestaan ollenkaan, vaan olen kyllä ihan selkeesti seurustelevaa tyyppiä.
En nyt tietenkään pidä itteäni mitenkään niin vanhana että pitäs jo olla naimisiin menossa ja muksuja tekemässä, mutta kyllä oma ajattelumaailma enemmän ja enemmän kääntyy siihen että haluais jo löytää sellasen ihmisen kenen kanssa oikeesti alkaa rakentaa sitä yhteistä tulevaisuutta.
Eikä vaan tyylillä "no katotaan päivä kerrallaan miltä tuntuu". Ei nappaa moiset jutut enää.
Tietysti semmosen ihmisen löytäminen saattaa olla tällä hetkellä aika vaikeeta, kun ei itsekkään oikeen tiedä vielä mihin suuntaan oma elämä vie, ja miltä se oma tulevaisuus mahtaa näyttää. Vaikeeta sovittaa kahen ihmisen elämää yhteen toimivaks kokonaisuudeks, jos toisella ei oo vielä mitään hajua esimerkiks mitä duunia tulee tekemään, tai mitä elämä ylipäänsä tulee pitää sisällään.
No, onneks sentään on tällä hetkellä ihana halikaveri, joka lievittää sitä pahinta yksinäisyyden tunnetta ja läheisyyden kaipuuta.
Muuten tässä kyllä pää hajois ja aika rankasti...
Sinkkukesä....*plur*
[q]pirpeli, 27.6.2006 12:29:
---
Macandron, 27.6.2006 10:25:
Alokas Macandron ilmoittautuu palvelukseen. Oisko vielä Luuseriluukkuki jossain?
---
Hei, äläs nytte. (tai no, mä voin liittyy kans....alokas pirpeli in da house!)
[/q]
Joo, mä luulen et oikeastaan saatais aika monta jäsentä.
"Vaatimuslistaan" vois viel lisätä sen, että tuppisuita ei katella. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun itse on äänessä 98% ajasta kun ideaalitilannen ois se Nykäsen mainitsema 50/60. Vaikka rakastankin omaa ääntäni niin ois se kiva jos toinen sanoo hitusen enemmän kuin "joo", "ehkä", "ei".
Entäs sellaiset ihmiset jotka mielummin puhuvat vähemmän, mutta kuuntelevat kyllä hyvin ja suunsa avatessaan sen myös osoittavat? Mä en diggaa hirveästä hölötyksestä, vaikkakin kyllä kuuntelen ihan mielelläni niin en jaksa itse koko ajan puhua. Ja mun mielestä aika kriittinen testi sille, onko jonkun toisen kanssa luonnollinen ja hyvä olla, on se pystyykö tämän seurassa olemaan ihan hiljaa.
[q]aurinko, 26.6.2006 22:25:
---
Johan tässä ois kuulemma pitänyt maksaa vanhanpiian veroa jo useampi vuosi :D
[/q]
No eipä sentä useampaa; vanhanpiianveroa alettiin käsittääkseni maksaa justiinsa kaks-nelosena
[q]aurinko, 26.6.2006 22:18:
Täällä taasen...
[/q]
onneksi tänä kesänä ei tarvi mennä yksinkään häihin, viime kesän kokemukset olivat sen verran miellyttäviä..
"Ai, sä tulit YKSIN?"
"Ahaa, sä oot siis VIELÄKIN sinkku? "
"Eikö sulle kelpaa KUKAAN?"
Riitti mulle vähäksi aikaa, sekä häissä vierailu että asiasta keskusteleminen.
varsinkin kun muutosta asiaan ei VIELÄKÄÄN ole tullut*iloinen*
Alokas Macandron ilmoittautuu palvelukseen. Oisko vielä Luuseriluukkuki jossain?
[q]domi, 27.6.2006 12:51:
Toimii. Ennemmin sellainen, joka puhuu vähän, mutta omaa mielipiteitä, kuin sellainen joka puhuu paljon, ja puolet on sellaista mölyä, jonka voi pitää vaikka siellä mahassaan.
[/q]
Mut kuka nyt sellaisen kanssa haluaa esim tuopille mennä jonka puheista puolet on sellaista jota ei halua kuulla? =D Itse jos meen jonkun kanssa tuopille/kahville niin musta se hiljaisuus on kaiken vihollinen. Ei siellä paljoa muuta "tekemistä" ole kuin seurustella ja toki henkilön pitää omata omia ajatuksia eikä olla myötäilemässä asioista joista ei ole samaa mieltä.
Tossa pari viikkoa sitten vein yhden tytön 100km päähän kun sattu oleen reitin varrella ja ei missään vaiheessa tullu sellasta fiilistä, että voi kun toi ois hiljaa vaiks koko aika puhuttiin. Mut se nyt johtu siitä, että kyseessä oli tosi jees tyyppi joka ei puhunut mun mielestä tylsiä asioita, tiedä sit ajatteliko tämä henkilö minusta samoin :D
No pointti tais olla kuitenkin se, että itse tykkään puhua paljon erilaisista asioista ja haluan myös ,että vastapuoli osallistuu keskusteluun eikä vain kuuntele. Sit jos ei kiinnosta keskustella niin pitää mun mielestä valita aktiviteetti sen mukaan, ettei ole "tarve" puhua kokoajan.
oon itsekinin tullut nyt sellaseen päätökseen että ei täällä kesällä oo kivaa, vaikka kovasti aikasemmin jaksokin puolustellollalal.
:X