SINKKULUUKKU
... On mielenkiintoinen paikka
[q]Amokk, 3.7.2006 23:11:
---
Avernian, 3.7.2006 22:58:
No ei tommosia voi naisen kanssa tehdä
Ne on sitten äijien kännireissujen jälkeen, vaikka.
---
:D Siis millaisia äijäreissuja teillä on?
---
Arocle, 3.7.2006 22:38:
... krapulapusuttelusta ... saman pizzapalan narskuttamisesta ... kaikeasta muusta ...
---
[/q]
Aaaagh! Can't... get... the... image... out... of... my... head! x_X
[q]Avernian, 3.7.2006 23:19:
Lähinnä aattelin vaan jotain tappokrapula-aamuna roskaruoan mässyttämistä ja nollat taulussa telkan katsomista.
[/q]
Siis mitä? Tähän väliin kyl pakko sanoo, että yks parhaimpia päiviä pitkään aikaan oli eilinen. Jolloin nimenomaan vedettiin krapulassa safkaa, juotiin kylmää kokista, syötiin jäätelöö, katottiin jotain tajuttomii aivot narikkaan komedioita, naurettiin, lusmuiltiin ja hengattiin kotivaatteissa ja otettiin rennosti. Tommonenhan on just parasta! *sydän*
vois nyt kyl jotain asialle tehdä :D
voisin vähän rauhoittua jo..
Kesäl taitaa ihmisillä vaan olla jotain muuta ku seurustelua mielessä :D
[q]_RixU_, 16.10.2006 11:35:
Mul on tänään sinkkuuden vuosipäivä...pitäisköhän tätä juhlistaa jotenki? *ding**nauru*
[/q]
sinkkuuden vuosipäivä maanantaina, jaa´a..
Juhlista vaikka tekemällä helvetin hyvää ruokaa ITSELLESI. (pitäisi vissihin syödä itse jotain kun tuli ensimmäisenä ruoka mieleen *justjoo*)
Toivottavasti ei tarttis enää itte uutta vuosipäivää tälle sinkkuudelle nähdä.
Mul on tänään sinkkuuden vuosipäivä...pitäisköhän tätä juhlistaa jotenki? *ding**nauru*
[q]Arocle, 3.7.2006 22:38:
Puhumattakaan siitä krapulapusuttelusta, huonoille sunnuntaisarjoille nauramisesta, saman pizzapalan narskuttamisesta ja kaikeasta muusta, mitä jonkun kölli-kaverin kaa voi tehdä!
[/q]
aaw... krapula/aamuseksiä, köllimistä peiton alla, just pitsan syönti käsin suoraan laatikosta voiko ihanampaa olla tätä ei tosiaan koe sinkkuna.. yleensä aamulla kerää kamat lattialta, soittaa kavereille ja menee niiden kans aamiaiselle hirvee kyrpä otsassa ja tilittää mitä tuli tehtyy..
[q]Caro², 4.7.2006 18:21:
välil kaipais jotai ihmistä jonka kanssa vois käpertyä vaikka kalliolle katselemaan ku laineet liplattaa, pikkulinnut syö toisiaan, ja naapurin setä hukkuu rantaveteen *sydän*
[/q]
ja tällä mainospuheellako ei ole viel ketään löytynyt?! No jopas on...
vielki tääl...*joo* mut koht lomalle lompsis
[q]MaoTse, 4.7.2006 23:19:
---
domi, 4.7.2006 23:16:
Pidän myös matkailusta
---
Mä kans! Aletaax olee?
[/q]
MÄKI! Kolmistaa?
Alko tänää ku tajusin et ollu jo pari vuotta tääl.. no mut silleki on tarkotus varmast et miks oon tääl enkä tuol toises luukus.. seuraavaks sit siirryn sinne toooosi pitkäks aikaa toivottavast..
[q]Caro², 4.7.2006 18:21:
Moon ollu täällä ny jostain xx.10.2004 asti :)
[/q]
Amatööri, mä oon ollut täällä jostain xx.05.2002 asti ;D
Olin eilen synttäreillä, missä kaikki paikallaolevat oli naimisissa paitsi minä.
Tuntui vähän omituiselta.
[q]Caro², 5.7.2006 12:34:
No joo. mut sitä ennen seurustelin 5 vuotta tytön kanssa
[/q]
Se on hyvä mittailla peniksiä sillä et kuka on suurin luuseri ;D No mikäs kiire tässä, muijat vie kuiteskin vaan rahat ja sielun
[q]Danskuh, 5.7.2006 11:37:
...sunnuntai poikakaveri ois kans iha must....
[/q]
Iske joku varusmies niin siinähän sulla on sellanen.
[q]KuZ, 5.7.2006 12:53:
---
Danskuh, 5.7.2006 11:37:
---
[/q]
Poimikaa nyt joku mut jo pois täältä.
:D
Ihan sillee tosissaan.
---
Danskuh, 5.7.2006 11:37:
---
[/q]
Paitsi silloin, kun se on kiinni :D
sinkkiuna itsekkin vielä:( MUT ON TÄÄ KYL OMAL TAVAL SIISTII;) mut toisaalt ois kyl ihana olla ei sinkku:D sunnuntai poikakaveri ois kans iha must....
[/q]
Suosittelen ehdottomasti kirjuria. Kirjuri osaa olla villi rakastaja mutta myös herkkä runoilija. Kirjuri ei myöskään ole viikonloppuisin väsynyt toisin kuin perus nurmipora, kiitos siitä hänen ylivertaiselle kunnolleen. Kirjurit ovat myös luonnollisesti älykkäitä yksilöitä sillä kirjuri keksii aina keinot miten välttää hänen arvolleen sopimattomat tai muuten vaan tylsät tehtävät. Kirjurit voittaisivat myös mr kasarmin komistus kilpailut, jos sellaisia vaan järjestettäisiin.
*sydän* kirjuri *sydän*