SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Spiteful words can break your feelings, but silence breaks your heart

Dont worry, be happy.
Single and loving it, tosin en tiedä kauan mä tätä rakastan... :)
mut kesällä tää on kyl helmee :))) Ja kun on naisystäviikin niin eipä siinä muuta tarvitse :)

[q]Dementation, 1.8.2006 11:45:
---
emuli, 1.8.2006 11:43:
hehe kieltämättä.. Mut se taitaa kuulua kesään
Talvella ehtii sit mielin määrin nyhjötellä himassa ja leikkiä perhettä

---

Oon kyllä kuullut kesäkissoista ja -kolleista, mutten koskaan talviperheestä...
[/q]

Nii.. onkohan se sit joku talvipuutarha.. rakkauden puutarha..

[q]Cjet, 1.8.2006 12:11:
Mut siis talvipuutarhahan on sisäpuutarha.. iha lämmint siel on..
[/q]

Riippuu talvipuutarhasta... Kyllä mä voisin kokea lumisen ulkopuutarhankin romanttisena ja kauniina... Kunhan koko suhde ei ole kuin jäinen puutarha... *vink**tirsk*

[q]psymax, 18.6.2006 02:10:
kauheeta tää sinkkuilu noin pidemmän aikaa.. kun ei tota omaa naista ole kotona niin menee vapaa aika töissä ja mitä enenmän töissä sen vähemmän naisia ... ja vapaa aikaa.. ei hyvältä näytä.....
minä tahtoo pois tästä luukusta heti...!!!!!*grr*
[/q]

Heiiiii äläs ny!
sinkkuilu on givaa*joo*
ja varsinki kesäl!

[q]Christah, 18.6.2006 02:18:
---
psymax, 18.6.2006 02:10:
kauheeta tää sinkkuilu noin pidemmän aikaa.. kun ei tota omaa naista ole kotona niin menee vapaa aika töissä ja mitä enenmän töissä sen vähemmän naisia ... ja vapaa aikaa.. ei hyvältä näytä.....
minä tahtoo pois tästä luukusta heti...!!!!!*grr*

---

Heiiiii äläs ny!
sinkkuilu on givaa*joo*
ja varsinki kesäl!
[/q]

kön täälä tuppukylässä ei ole kun rumia miehiä ja tekis tyttöjä mieli vähä kiusata...*pahis**vink*

[q]Juhgu, 17.6.2006 04:21:
Meh.

1) Molemminpuolinen 100% luottamus
[pieni]2) Uskollisuus[/pieni]

Katsellaan niitä muita kriteerejä sitten kun saisi edes noi 2 ensimmäistä täyttymään. :|
[/q]
vähänaikaa sitte mulla oli enää noi 2 kriteeria ittellänikin..

lause jatkuu, mutten sitä jatka koska en ole sinkku enää kai.. tavallaan.. ehkä..

no joo... seukkaan siis taas kai, mutta huomaan että on vaikeaa luopua sinkkuluukusta, koska en tiedä koska tänne taas palaan ja mitä enemmän odotuksia mulla on, sitä inhottavammalta se tuntuu kun se tapahtuu.. ja siksi yritän olla odottamatta mitään..

Tein varmaan tuossa eilen kardinaalimokan: avautusin tälle jätkälle, ketä oon tapaillu, ni sen kavereiden kuullen aika rankasti ja aika paljon v-sanoja käyttäen *uuh*. tosin imo suht hyvästä syystä, mutta kun näin impulsiivinen olen, niin en sitten tajunnut säästää niitä sanoja siihen, kun ollaan kahestaan *huoh*

[q]Umbala, 10.1.2006 11:06:
Niin no niin. Onhan sinkkuilun hyväpuoli se, että voi lähteä torstaina radalle ja palata kotiin sunnuntaina ilman että kotona odottaa ristikuulustelu tai alkaa uusi kylmäsota. Toisaalta olis ehkä hyväkin, että kotona oottais joku, tai mikä parasta se joku ois mukana tuolla radalla. Vois ehkä vähän rauhottuukkin. Onneks on kavereita joita voi däydä ettei nyt ihan nitkuissa tartte kokoajan olla ja ei tuu tehtyykkään niitä huonoja "no kyllä tää nyt paremman puutteessa kelpaa" valintoja kun pahimman halailu tarpeen hoitaa kaverit.
Kiitos siis kavereille olemassa olosta Toivotaan silti et jokupäivä voi jättää teidätkin rauhaan ja alkaa halaileen sitä omaa *sydän*
[/q]
tää on edelleenki niin sydäntä lämmittävä viesti, sulle antti kans iiiiiiiiiiiiiiiiso hali

Seksiä ja alkoholia...

...mikä siinä voi olla niin saatanan vaikeeta. Tänään tekee taas molempia mieli

[q]pirpeli, 26.6.2006 13:58:
Haluisin vaan miehen :(
[/q]

Se tulee ku sitä vähiten odottaa*ding*
aika pelottavaa sinänsä mut näin on....

Tästä se elämä taas alkaa... vai alkaako ?

No alkaa, jos laittaa alkamaan

Mä kyllä sittenkin haluisin täältä pois Ongelma vaan on se, että ne jotka kiinnostuu musta, ei kiinnosta mua sitten ollenkaan. Tai ne haluaa musta vain ja ainoastaan vakipanon (mihin en uskalla lähteä, koska kuitenkin kiinnostun toisesta enemmän, enkä jaksa mitään säätämistä ja toisen tunteilla pelailua enää) Jos itse kiinnostun jostakusta tai saati menen ihastumaan, en yleensä saa mitään vastakaikua tunteilleni.

Yksinkertaisesti ois kiva vähän rauhoittua (muttei liikaa, ei musta ainaiseen nyhväämiseen ja kotona olemiseen ole *tirsk*) ja nukkua joskus yönsä toisen kainalossa. Onkohan mulla vaan liian suuret kriteerit siitä, minkälaisen miehen haluisin Tai sit oon itsekin jollain tavalla liian outo ja liian itsenäinen...eikä mun joskus hieman ei-niin-kohtuullinen alkoholin käyttö vedä kyllä ketään fiksua puoleensa

Toisaalta onhan tää sinkkuilu jees, saa tehdä ihan mitä vaan ja katsella ja flirttailla vapaasti Jotenkin vaan alkaa jo kyllästyttää moinen...*ding*

[q]osama, 23.6.2006 12:03:
edelleen täällä.
aina sama meininki.
edelleenkin näin:
ei saa mitä haluaa, eikä halua mitä saa.
[/q]

Try again :)

[q]pirpeli, 26.6.2006 14:06:
Mä oon ollu odottamatta, odottanu kuin kuuta nousevaa, tehny kaikkeni, että saisin miehen, ollu tekemättä mitään ja tässä tulos. Ei miestä.
[/q]
Oot vaan kranttu. Totuus on se et miehet saa(jos saa) ja naiset ottaa ;) Tuskin sullakaan nyt se tarjonta puoli on täysin nolla ollu ;D

[q]domi, 26.6.2006 13:56:
14 päivän palautusoikeudella?
[/q]

Haluisin vaan miehen :( Mielellään pidemmäksi aikaa, mutta eihän sitä tiiä ennenkuin kunnolla tutustuu.

[q]pirpeli, 26.6.2006 14:06:
Mä oon ollu odottamatta, odottanu kuin kuuta nousevaa, tehny kaikkeni, että saisin miehen, ollu tekemättä mitään ja tässä tulos. Ei miestä.
[/q]

kuulostaapa hauskalta!
vaikka ei sitä välttämättä aina olekaan...
mut aatteles vaik miehii ilman ei voi elää ihan täysin nii niis on niit maskuliinisia
rasittavia ominaisuuksia aika ajoin joten...
näin kesällä ja kuumalla on ihan jees olla sinkku!
biitsi täynnä kuumia, lihaksikkaita herkkupeppuja
joita voi tuijotella ihan rauhassa kesän ajan ja valita just ittellensä sopivin sit syksymmäl!

nii siis näin jos ei *sydän* viejä tullu vahingos vastaan

[q]hallucinogen, 26.6.2006 14:23:
Oot vaan kranttu. Totuus on se et miehet saa(jos saa) ja naiset ottaa ;)
[/q]

näin juuri*joo*

Mä voisin kans semmosen pienen ja söpön joka ei koskaan sano "ihan sama","päätä sä, ei mulla oo väliä" tai "oon musiikin suhteen kaikki ruokainen". Tunnustaako kukaan olevansa etsimäni henkilö? ;D

[q]hallucinogen, 26.6.2006 15:21:
Mä voisin kans semmosen pienen ja söpön joka ei koskaan sano "ihan sama","päätä sä, ei mulla oo väliä" tai "oon musiikin suhteen kaikki ruokainen". Tunnustaako kukaan olevansa etsimäni henkilö? ;D
[/q]

Perskatti sentään, kun en pieni ja söpö*grr*
Muuten ois menny yhteen niin että kopsahti.

O