SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Amokk, 1.8.2006 15:18:
---
Oletko koskaan miettinyt miksi esimerkiksi kotiväkivallasta kärsivät naiset (/osapuolet) jäävät yhä siihen suhteeseen? [/q]
Joo itse asiassa olen pohtinut tuota hyvinkin paljon (seurattua tuollaista tilannetta hyvin läheltä toista kymmentä vuotta) Eikä siihen minun käsittääkseni olemassa yhtä ainoaa selitystä.

[q]--koska he luulevat sen olevan normaalia. "Elämä nyt vaan on tällaista." Tuntuu, ettei ole mitään muutakaan odotettavissa; ei välttämättä edes itse tajuta kuinka sairaassa tilanteessa ollaan. Kuten puheenaiheena olleessa pirttihirmutilanteessakin, jälkeenpäin ajateltuna tai ulkopuolisen silmin koko touhu vaikuttaa käsittämättömältä.[/q]
Tämä voi olla joillakin se syy.. Toinen voi olla voimien puute, ja toki tuollaisessa tilnteessa ulkopuolinen tuki on usein ratkaiseva tilanteen ratkeamisen kannalta. Silti jokaisella on itsellään vastuu aloitteen tekemisestä huonon tilanteen parantamiseksi.
(kuulostaako julmalta? ehkä, mutta ei ketään voi auttaa, ellei apua oteta vastaan)

[size=9]tämä ei nyt ihan liittynyt siihen, mitä alunpitäen tarkoitin, mutta menköön[/size]

[q]Maihku, 14.6.2006 13:57:
Tää ehkä kohta haluis tulla tänne*tirsk*
[/q]

No sä ootki tollai hankala

[q]rose, 1.8.2006 15:11:
---
No toisaalta aika helposti yksi jos toinenkin alkaa kuvitella tarvitsevansa seurustelukumppania. Vaikka kukaan terve ihminen ei tarvitse toista ihmistä välttämättä. Tai ainakin musta terveessä suhteessa kumpikaan ei roiku henkensä edestä toisessa osapuolessa, vaan pikemminkin kävelee sen kanssa käsi kädessä. Mutta helposti tavallaan tottuu siihen toiseen niin paljon että unohtaa olevansa ihan onnellinen myös ilman puoliskoa. Ja siksi kai on helppo roikkua suhteessa vaikka toinen pompottelee ihan miten haluaa.
[/q]
Joo siis nyt tarkoitin todella ihan sitä ääritilannetta, mihin ei yleensä päädytä ihan suhteen alkuvaiheessa, vaan vasta myöhemmin (siis jos päädytään). Tähän kategoriaan en siis lue niitä pareja, jotka molempien tahdosta ovat paaaaljon yhdessä. Jokaiselle parille, niinkuin jokaiselle yksittäisellekin ihmiselle on juuri se omalta tuntuva toimintamalli tietysti oikea.

Heh. Täytin piruuttani sen lomakkeen. Mut enpäs näytä teille

[q]Fyraett, 1.8.2006 13:26:
---
Cjet, 1.8.2006 13:24:
Eikä Kujakissa..

---

Mut jotkut yh.t on iha jees ;)
[/q]

musta tuntuu et kukaan yh ei vain kaipaa Kenenkään KESÄkissaksi.. et sinäänsä huono pointti jos niin saa sanoa..

[q]plur ;o),

No ehkä omaan mielipiteeseeni vaikuttaa se se, etten pystyisi olemaan samassa sängyssä viehättävän naisen kanssa ilman että alkaa jöpöttää
[/q]

Se onkin veemäistä, kun on suostunut sen kummempia ajattelematta unikaveriksi ja sitten alkaakin panettaa eikä pysty nukkumaan, mut eihän toinen mitään ala kun seurustelee, joten siinä sitä kärsii kohteliaisuussyistä koko yön kun toisella on mukavaa ellei ala tumputtamaan ja varaudu sen myötä vähintään mielenkiintoisiin reaktioihin.

[q]Cjet, 1.8.2006 12:49:
Noh.. ei saa tolleen hylätä ystäviä vaikka ne välil hairahtuiski liikaa seukkailee..
[/q]
Voiko sitä kutsua ystävyyssuhteeksi jos seura kelpaa ainoastaan silloin kuin ei ole parempaa tarjolla?

[q]Cjet, 1.8.2006 12:11:
Kuha sais edes joskus rapsutusta nii kaikki ois tälle pojalle tosi jees..
[/q]

Onko väliä onko rapsuttaja naaras- vai kollikissa?

Edit: Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, dont worry, be happy

[q]emuli, 1.8.2006 12:10:
Mut miks pitäis tyytyä kesäkolliin/kissaan, jos voi saada ihan ympärivuotisen rapsutettavan*täh* Mii laiks that better.
[/q]

No ei sekään paha vaihtoehto ole...

Omaa kissaa en ole vielä oikein löytänyt ja viime aikoina on noi kulkukissatkin olleet vähän harvemmassa... Sellainen satunnaisesti vieraileva kulkukissakin on omalla tavallaan kiehtovan villi ja itsenäinen otus... Ei makeaa mahan täydeltä, mutta ei kuitenkaan riutumista ilman kisua...

Vertaus- ja kielikuvat *sydän*

[q]Caro², 1.8.2006 12:16:
Lähtisköhän joku miun kanssa heilumaan, kera pensselin, mökille vähän maalailemaan *sydän*
[/q]

Mä voin lähteä...

[size=5]ai että sä oot ovela saamaan mut pois klubbarista...[/size]

kai noissa yhdessä_24h-suhteissa on eri "tasoja". Tuttavani taitaa olla siinä pahimmassa. Mihinkään ei voi lähteä ilman, että mimmi ei ois mukana, ei edes kahville. Asiaa ei todellakaan auta se, että mimmi on vielä äksy (lue täys mulkku) niin eipä kukaan sen vanhoista tutuista sitä jaksa mihinkään pyytää ja eipä sekään ketään minnekään enään pyytele.

Niin tuttuja tämmöiset keskustelut "lähde bisselle, me tarjotaan sulle muutamat kierrokset..." "en mä voi kun ei toi *piip* haluu lähtee" Ja sit kun kysäs et eihän sitä nyt aina tarvii muijaa ottaa messiin niin eukko hyökkää puhelimeen "ei se nyt perkele halua lähteä mihinkään!!!"

Toivottavasti en itse päädy moiseen parisuhteeseen

[q]emuli, 1.8.2006 12:53:

Sellanen helppohoitoinen ja leikkisä, mut tarpeeks itsenäinen kisu olis kyl aika pop.
[/q]

WORD! Helppohoitoisuutta painottaen! Sisäsiisti myös saisi olla.. eikä mikään kujakolli jolla pentuja korttelin joka asunnossa.

[q]Fyraett, 1.8.2006 12:35:

Ei aina, onhan niitäkin pareja jotka tulee ihan normaalisti ulos leikkii viikonloppusin, ja arkisin myös :)

Sit on niit itqparei jotka on aina yhes.. jos tulee riita kumppanin kans nii sit otetaan yhteyttä ja ollaan lähös hengailee, mut kiinnostus on kymmenessä koska yleensä se henkilö haluu vaa jauhaa sen seurusteluongelmista, ja se on melko puuduttavaa touhuu.

Mä en ite henkilökohtasesti jaksa kattoo sellast porukkaa, jotka seurustellu tosi kauan, ollu missään yhteyksis vanhoihin ystäviin melkeen, mut sitku suhde loppuu, niin sit kyl ollaan soittelemas kokoajan..

Sitä saa mitä tilaa!
[/q]

Noh.. ei saa tolleen hylätä ystäviä vaikka ne välil hairahtuiski liikaa seukkailee..

Täällä ollaan! Eikä haittaa tippaakaan!

kauheeta tää sinkkuilu noin pidemmän aikaa.. kun ei tota omaa naista ole kotona niin menee vapaa aika töissä ja mitä enenmän töissä sen vähemmän naisia ... ja vapaa aikaa.. ei hyvältä näytä.....
minä tahtoo pois tästä luukusta heti...!!!!!*grr*

[q]Sallakat, 1.8.2006 11:18:
---klip---
[/q]

Mä rakastan suhteessa yhdessäoloa ja -tekemistä, mutta kyllä mulla on joka suhteessa ollut sellaisia tapauksia, ettei oo huvittanut lähteä mukaan kun tyttöystävä haluaa tehdä jotain tai ettei tyttöystävää ole kiinnostanut kun itse on halunnut jotain tehdä... Ja näissä tilanteissa koen typeräksi joidenkin parien sellaisen "En mäkään sit lähde jollet säkään" - käyttäytymisen...

Mutta toki jos molemmilla on samat intressit samalla hetkellä, niin tietty yhdessä mieluummin kuin ilman toista... Mutta en mä ainakaan halua, että toinen puolisko roikkuu mukana vaan siksi että "ollaan pari", kyllä se mieluummin saa tehdä sen aikaa sit jotain omiaan jos mun jutut ei kiinnosta ja toisin päin...

Toki joskus "uhraudutaan" toisen puolesta (esim. sukujuhlat tms), mutta mun mielestä ainainen "pakko" olla yhdessä on hiukan friikkiä... Osa ei tunnu tulevan enää seurustelun pidemmän keston jälkeen toimeen edes paria tuntia saatikkaan paria päivää ilman partneria... Ja mikään ei ole raskaampaa, kuin ihminen joka vaikkapa illanistujaisissa näprää koko ajan puhelintaan ja näyttää haikealta ja välillä selittää, että "voi kun se olis täällä"... Ja siis jälleen kerran ymmärrän tän joskus tai vaikkapa monen viikon eron kohdalla, mutta en jos kyse on tunneista tai yhdestä yöstä tms..

Mut en mä pahalla, kukin tekee miten parhaaksi kokee...
&

Nuorelle miehellä jäi ylimääräinen Unity-lippu käteen.. Ja pileisiin on kumminkin kivempi mennä kaksin, mitä yksin..

Eli, lauantaille Unitydeitti = pienen neitokaisen kanssa paistattelua iltapäivä-auringossa, pientä piknikkiä & illemmalla Tapsan tanssit Uunisaaressa..

[q]emuli, 1.8.2006 11:43:
hehe kieltämättä.. Mut se taitaa kuulua kesään
Talvella ehtii sit mielin määrin nyhjötellä himassa ja leikkiä perhettä
[/q]

Oon kyllä kuullut kesäkissoista ja -kolleista, mutten koskaan talviperheestä...

[q]Cjet, 1.8.2006 11:11:
---
Dementation, 1.8.2006 11:10:
wow, 500 sivua... Suht hyvä saldo meille sinkuille klubbarissa.

---

Klubi-ihmiset tuntuu olevan varsin yksinäisiä..
[/q]

Hehe kieltämättä.. Mut se taitaa kuulua kesään
Talvella ehtii sit mielin määrin nyhjötellä himassa ja leikkiä perhettä

[q]emuli, 1.8.2006 11:54:
Hihi. Koko ajan löytyy uusia käsitteitä.

Sitä lähinnä meinasin, kun kesällä ihmisissä näyttää riittävän virtaa.. Mut talvisin kaikki vaan lukkiutuu koteihinsa

Kesäkolli- ja kissajutuista ei niinkään onneks oo omakohtasia kokemuksia
[/q]

Kesäkissailu ja -kolleilu on joskus ihan kivaa... Kun vaan bongaa sopivan rapsuttajan tai rapsutettavan...

Ja ei kai sieltä kotoa kukaan tule hakemaan jos sinne lukkiutuu? Niin ei sit mitään suhdetta talvella voi saada... Kesällä ihmiset liikkuu, niin helpommin löytää seuraa josta voi ehkä nauttia talvellakin...
Tai näin mä kuvittelisin... Ellei sit bongaa jostain netistä seuraa... *täh*

Ja uudet käsitteet on pop... Talviperheily rakkauden talvipuutarhassa... Sounds not so much about my thing... Pidän enemmän lämmöstä *pahis**plur**pihkassa*

O