SINKKULUUKKU
[q]Infiana, 9.6.2006 15:31:
Kaukaisilta tuntuvat ne ajat kun täällä valitin jokatoinen päivä että NOUBADI LAVS MII... Nyt valitan seukkausluukussa et MIEHET EI TAJUU MITÄÄN, ja seukatessa voi joskus olla vähän tylsää.*blush*
[/q]
Älä nyt tuomitse koko miessukupuolta jos sun äijäs on ääliö
[q]Avernian, 12.6.2006 22:20:
---
MesMeRise, 12.6.2006 22:09:
Ambulanssiimiehiäääää
---
Ehkä sun pitäisi kokeilla random pyörtyilyä Lahden kaduilla? Varsinkin jos lähellä on komeita surffaripoikia.
[/q]
nii mut. entä jos lähistöl on vaa vanhoja irstaita pappoja?
ja mikä se sellanen surffaripoika on täällä lahdessa?
[q]Avernian, 12.6.2006 22:18:
Siihen vois revetä. Kirjaimellisesti.
Jos siis vittuilu on poissa kyseestä. Harvoin se on, mut joskus. Luulisin. Tai sit en vaan osaa tarpeeksi hyvin.
[/q]
Vittuilu on poissa kyseestä. Välit ovat olleet varsin hyvät tuon "ollaan vain ystäviä"-vaiheen jälkeen ja ovat sitä vieläkin. Ehkä sen takia ei tuon kuullessaan tiennytkään pitäisikö itkeä vaiko nauraa. Eikä oikein tiedä vieläkään. Toistaiseksi nauran. :D
Mutta joo, sen sun lisäyksen myötä Jasonin teksti sopii muhun entistä paremmin. x)
[q]Avernian, 12.6.2006 21:51:
Vielä yksi.
---
Jason, 12.6.2006 20:50:
Find a guy who calls you beautiful instead of hot,
who calls you back when you hang up on him,
who will lie under the stars and listen to your heartbeat,
or will stay awake just to watch you sleep...
wait for the boy who kisses your forehead,
who wants to show you off to the world when you are in sweats,
who holds your hand in front of his friends,
who thinks you're just as pretty without makeup on.
One who is constantly reminding you of how much he cares and
how lucky his is to have you....
The one who turns to his friends and says,
"that's her."
...then tell him you just want to be friends, they love that.
---
[/q]¨
ahahah tää on nii fakta!
[q]Epailija, 12.6.2006 22:09:
-...valitettavasti sä vain et ollut ihastunut muhun. ; )
-No olin mä vähän, mutta en tarpeeksi.
OMGWTF O_O Mitä tuollaiseen sanoo? "Jes, puoli voittoa"?
[/q]
Siihen vois revetä. Kirjaimellisesti.
Jos siis vittuilu on poissa kyseestä. Harvoin se on, mut joskus. Luulisin. Tai sit en vaan osaa tarpeeksi hyvin.
[q]Remotion, 12.6.2006 22:58:
---
Avernian, 12.6.2006 21:51:
Vielä yksi.
---
Jason, 12.6.2006 20:50:
Find a guy who calls you beautiful instead of hot,
who calls you back when you hang up on him,
who will lie under the stars and listen to your heartbeat,
or will stay awake just to watch you sleep...
wait for the boy who kisses your forehead,
who wants to show you off to the world when you are in sweats,
who holds your hand in front of his friends,
who thinks you're just as pretty without makeup on.
One who is constantly reminding you of how much he cares and
how lucky his is to have you....
The one who turns to his friends and says,
"that's her."
...then tell him you just want to be friends, they love that.
---
---
¨
ahahah tää on nii fakta!
[/q]
:DDD *Kolat lens suusta*
[q]Camomilli, 11.4.2009 01:05:
Ei tässä sinkkuudessa oikeesti mitään vikaa ole, tyhmä pakkomielle tuo että pitäisi joku olla *hihu*.
[/q]
Niin, joillekin yksinolo vain sopii paremmin kuin toisille, ja jotkut ovat luonteeltaan sellaisia, että tarvitsevat rakkautta jotta voisivat nauttia elämästä ihan täysin. Itse kuulun niihin juuri, joiden olisi parempi kaksin kuin yksin.
En siis tälläkään hetkellä etsimällä etsi kumppania, vaan tiedostan että se tulee jos on tullakseen.
Silti samalla tiedostan myös sen, että kumppanin kera osaisin nauttia elämästä kunnolla, jotta voisin jakaa tunteeni ja ajatukseni jonkun kanssa.
Jotta voisin iloita jonkun kanssa hyvistä hetkistä, sekä kulkea jonkun kanssa läpi myös ne pahat hetket.
Oonkohan mä tarpeeks tästä jo jankannu ja toitottanut? :D
Ah!
Vihdoin mäkin kuulun tänne
[q]Amokk, 14.8.2006 14:06:
...miehen valintaa varten tehty haastattelulomake.
[/q]
liikaa kysymyksiä
manbrain can't function
[q]Cuji, 13.6.2006 09:50:
Ah!
Vihdoin mäkin kuulun tänne
[/q]
Lähetääks yhes pois "täältä"
[q]toma, 10.6.2006 15:15:
---
U n i k, 10.6.2006 14:36:
Elämä on komedia niille jotka ajattelevat ja tragedia niille jotka tuntevat.
---
Heh, tajusin juuri tosta sun sigistä, että mun mielestä kaikki on aina aika humoristista :D
[/q]
Apua, miten mä en oo tajunnu tätä aikasemmin. Nyt mä käsitän miks mun elämä on yhtä tragediaa !! Pitää hankkia aivot !! *pökr*
Ollako vai ei olla, siinä pulma:.. uskon että olen(mutta mitä)
[q]toma, 14.6.2006 20:18:
---
sune, 14.6.2006 19:18:
Apua, miten mä en oo tajunnu tätä aikasemmin. Nyt mä käsitän miks mun elämä on yhtä tragediaa !! Pitää hankkia aivot !! *pökr*
---
Tai sit vaan käyttää niitä enempi!
[/q]
Myöhästä.. liityn samalla tänne luukkuun. Lopullisesti
[q]sune, 14.6.2006 19:18:
[/q]
Tai sit vaan käyttää niitä enempi!
[q]yaya, 14.6.2006 20:32:
---
sune, 14.6.2006 20:24:
Myöhästä.. liityn samalla tänne luukkuun. Lopullisesti
---
Höpöhöpö! Odotas vaan kun laitetaan turkkilainen sauna höyrystymään ja kebabit valmistumaan. Sun täytyy vaan hankkia joku, joka on myös tunneperäinen etninen vahvistus täällä kylmässä pohjolassa
[/q]
Nyt ei vaan enää riitä usko mihinkään. Vituttaa et on niin heikko. Saa nähä itkenkö itteni hengiltä
[q]sapeli, 14.6.2006 13:59:
No sä ootki tollai hankala
[/q]
yepyep, mut ehkä mä sit onnistun seuraavassa elämässä paremmin*joo*
U n i k, 10.6.2006 14:36:
Elämä on komedia niille jotka ajattelevat ja tragedia niille jotka tuntevat.
[/q]
totta. valitettavasti mä tunnen yleensä, joskus harvoin päässä tapahtuu sen verran aivotoimintaa etät mua alkaa naurattaa mun omat suhddekriisini ynnä muut, mutta yleensä vaan tunnen
[q]yaya, 14.6.2006 20:43:
---
sune, 14.6.2006 20:34:
Nyt ei vaan enää riitä usko mihinkään. Vituttaa et on niin heikko. Saa nähä itkenkö itteni hengiltä
---
No hemmetti
Kurja kyllä nämä on sellaisia asioita, joihin kliseet pätevät; aika auttaa ja kyllä niitä onnellisiakin päiviä on vielä edessä! Itke tänään silmät pihalle ja huomenna on paljon paremmin. Soot vieläpä niin hehkeä tyttönen että iskee liikatarjonnan ongelmat.
[/q]
Oon itkeny jo toisen pihalle, kai se toinenki koht irtoo.
Kun minä sanoin kaikille odottavani ns. "sitä oikeaa" niin sain kyllä aika tylyjä vastauksia kavereilta että ei semmosta ole olemassakaa, että otat vaa sellasen kivan vastaantulevan pojan.
Ehkä pahin virhe mitä voi tehdä on sitte tyytyä siihen mitä saa. Vaikka tietää et haluis jonkun joka ois enempi. Sitä tavallaan pettää ittensä ja loukkaa sitä toista, ku vaik se ois kuin kiva ni tietää et siitä jutusta ei tule mitään ku ite haikailis enempiä.
Nii et "neuvoni" kaikille jotka mahdollisesti odottaa sitä Oikeeta, että odottakaa vaan ja pitäkää simmut auki. Ja luottakaa siihen että on olemassa semmonen ihminen josta ootte uskaltanu vaan haaveilla.
[q]emuli, 1.8.2006 14:11:
Kavereita pitää saada nähdä oli ne sitten naisia, miehiä tai jotain siltä väliltä (en kyl tähän hätään keksi mitä).
[/q]
sikoja, apinoita, lehmiäkin saatta olla.. hähähähä..
eeh, mut joo kyllä kaverit tulee aina jotain kundia ennen!! näin ainakin mulla!