SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]muZZle^, 10.6.2006 23:02:
Ihminen tarvitsee ihmistä
ollakseen ihminen ihmisille
ollakseen itse ihminen.
Ihminen tarvitsee ihmistä.

-Tommy Taberman

ps. Tykkäilen et kiwasti sanottu.*iloinen*
[/q]

Tommy on harvinaisen viksu mieheksi tykkäilen kans

[q]emuli, 1.8.2006 12:53:
Juu aikansahan se vie että osuu kohdalle kolli/naaras joka vie räpylät alta.
Mut sillä aikaa voi ottaa ilon irti elämästä ja vierailla vaikka sinkkuluukulla, onhan tääkin hurjan hubaisaa. *sydän*
Sellanen helppohoitoinen ja leikkisä, mut tarpeeks itsenäinen kisu olis kyl aika pop.
[/q]

Onhan noita räpylän altaviejiä ollut... Mut tähän mennessä syystä tai toisesta, ne ei oo kestänyt...
Ja kyllä sinkkuluukku on mahtavaa ajanvietettä, enkä mä ainakaan pahemmin murehdi sitä että oon sinkku...

Mutta tietty sinkkuna hellyydenkipeyden paikkaus pitää aina hoitaa jollain avunanto- ja yhteistyösopimuksella kaverien, ystävien tai jonkun random ihmisten kanssa... Enkä mä oikeen nykyään jaksa mitään yhden illan säätöjä... Mieluummin sellaisia pidempiaikaisia tuttavuuksia, joiden kanssa voi muun ystävyyden lisäksi silloin tällöin vähän halailla ja pussailla ja hipsiä... *sydän*

Kuten todettua, on vaan viime aikoina ollut noikin aika hiljaisia, kun valtaosa näistä haliystävistä on löytänyt itselleen poikaystävän tai asuu täysin eri puolella suomea kuin minä tms... Ja jostain syystä tuntuu useimmilta löytyvän vielä se kateellinen poikaystävä, joka ei voi ymmärtää, ettei halaaminen tai yhdessä nukkuminen välttämättä tarkoita mitään... *ding**hmph*

Iha hyvä tääl on olla. Saa olla rauhas ja tehdä mitä itteään lystää.

[q]Dementation, 2.8.2006 03:54:
---
Ja jostain syystä tuntuu useimmilta löytyvän vielä se kateellinen poikaystävä, joka ei voi ymmärtää, ettei halaaminen tai yhdessä nukkuminen välttämättä tarkoita mitään... *ding**hmph*
[/q]

just, call me nipottaja mut jos mun tyttökaveri "vaan" nukkuis jonkun toisen kundin kanssa niin ei se kyllä mulle kävis.

[q]Infiana, 9.6.2006 15:31:
Kaukaisilta tuntuvat ne ajat kun täällä valitin jokatoinen päivä että NOUBADI LAVS MII... Nyt valitan seukkausluukussa et MIEHET EI TAJUU MITÄÄN, ja seukatessa voi joskus olla vähän tylsää.*blush*
[/q]

Jos alkaisi harrastamaan kaksoiselämää, toinen seukkasusta ja toinen sinkkuilua, niin se voisi ratkaista ongelmat. Mutta ihminen - ei ikinä täysin tyytyväinen

[q]Super-Kerttu, 21.8.2006 07:43:
Jep, ei oo helppoo totuttautua näihin sinkkuuden koukeroihin..*grr*
[/q]

Nauti siitä niin kauan kuin sitä kestää. Täs ei oikeastaan oo mitään koukeroo. Kaikki maailman parisuhteet ne vasta koukeroita onkin. Ainut ehkä että seksin eteen joutuu tekee hieman enemmän töitä, mut .. ..on tää vapaus kuitenkin aika kivaa ajoittain.

[q]lostgone, 11.6.2006 00:34:
[size=6]Voi tietysti olla, että tällä menolla mulla on vasta vanhainkodissa tosi kiihkeetä ja silloinkin siksi q alzheimerpotilaana alan ahdistelee nuoria hoitajia. [/size][/q]

Rukoilen sua, koeta välttää tota kohtaloa, se on ehkä maailman sietämättömintä ku vanhat papat käy ehdottelemaan Tosin on kai se kiva että mullakin varasuunnitelmia, mulle on useampikin pappa lupautunu mm. lasteni isäksi Mutta joo, sovitaanko nyt vaan niin, että etit sen elämäsi rakkauden jo ennen vanhainkotia?

[q]Dana, 16.8.2006 12:21:
---
Ozie, 16.8.2006 12:15:

Ai tyttöjä täällä tapaillaan

---

oho noooh, kyl sä tiedät

mut tosiaan kyllähän sitä jo vähän pysyvyyttä elämäänsä kaipaa.. jospa tosiaan tällä kertaa mustakin siihen olisi..
[/q]

Joo sitä rupee olee jo aika vanhaki ja kaikkeee. Koht sitä olis sitä 50v, ajelee sil ferraril (no okei -92 BMW) ja yrittää iskee pikkutyttöjä kadulta. EIIIHHHHH... NÖÖYYYHHH..!!

[q]domi, 11.6.2006 01:48:
---
satumetsä, 10.6.2006 23:15:
---
domi, 10.6.2006 14:43:
Osaan korjata myös pesukoneita!

---

---

[/q]

[q]Mimir, 11.6.2006 00:56:
---
lostgone, 11.6.2006 00:34:
---
Rukoilen sua, koeta välttää tota kohtaloa, se on ehkä maailman sietämättömintä ku vanhat papat käy ehdottelemaan Tosin on kai se kiva että mullakin varasuunnitelmia, mulle on useampikin pappa lupautunu mm. lasteni isäksi Mutta joo, sovitaanko nyt vaan niin, että etit sen elämäsi rakkauden jo ennen vanhainkotia?
[/q]
No jos sattuis käymään niin, että elämäni rakkaus ei ilmestykään oveni taakse kolkuttelemaan tv-luvan tarkastajan olomuodossa, niin jos mä sattuisin sit seitkyt-vee seniilinä olemaan tosi rikas ja potentiaalisessa exit only-olotilassa, voisko musta muodostua rakastettavampi muihin irstaihin pappoihin verrattuna? Vai pitääkö munkin lähtä pelaamaan sulkapalloa?*ding**justjoo*

huh..huh...sainpas paikat sekasin..

[q]Avernian, 10.6.2006 18:10:
---
MesMeRise, 10.6.2006 15:54:
Joo o.

On tää kyllä perseestä. Miks mun ielle ei kävele ne hyvät tapaukset.

EN ALA!

---

Mitä tekisit jos unelmiesi mies kävelisi edestäsi?
[/q]Mää pyörtyyyiisin

[q]Don Japa, 12.6.2006 11:25:
Älä nyt tuomitse koko miessukupuolta jos sun äijäs on ääliö
[/q]
PWNED!

[q]hallucinogen, 12.6.2006 11:44:
---
Don Japa, 12.6.2006 11:25:
Älä nyt tuomitse koko miessukupuolta jos sun äijäs on ääliö

---

PWNED!
[/q]
prizelezz!!
röhöhööö!!! :D

Find a guy who calls you beautiful instead of hot,
who calls you back when you hang up on him,
who will lie under the stars and listen to your heartbeat,
or will stay awake just to watch you sleep...
wait for the boy who kisses your forehead,
who wants to show you off to the world when you are in sweats,
who holds your hand in front of his friends,
who thinks you're just as pretty without makeup on.
One who is constantly reminding you of how much he cares and
how lucky his is to have you....
The one who turns to his friends and says,
"that's her."”

Niin v*ttu... am i good or am i GOOD :)

Vielä yksi.

[q]Jason, 12.6.2006 20:50:
Find a guy who calls you beautiful instead of hot,
who calls you back when you hang up on him,
who will lie under the stars and listen to your heartbeat,
or will stay awake just to watch you sleep...
wait for the boy who kisses your forehead,
who wants to show you off to the world when you are in sweats,
who holds your hand in front of his friends,
who thinks you're just as pretty without makeup on.
One who is constantly reminding you of how much he cares and
how lucky his is to have you....
The one who turns to his friends and says,
"that's her."”

...then tell him you just want to be friends, they love that.

[/q]

[q]MesMeRise, 12.6.2006 15:31:
Mää pyörtyyyiisin
[/q]

Mun pitää selvästi kävellä siitä uudestaan...

*kröhöm* No ei, seriously, onko ideana se, että se sitten virvoittaisi sut? Onko se sitten kiva olla unelmiesi miehen edessä, kun olet saanut saavin vettä kasvoillesi? Mitä jos se ei vaikka osaakaan elvyttää, ja heräät sitten ventovieraitten ambulanssimiesten (ei sekään paha) keskeltä, jotka on sanonut sille että saa mennä jo pois? :o

[q]MesMeRise, 12.6.2006 22:09:
Ambulanssiimiehiäääää
[/q]

Ehkä sun pitäisi kokeilla random pyörtyilyä Lahden kaduilla? Varsinkin jos lähellä on komeita surffaripoikia.

[q]Avernian, 12.6.2006 21:51:
Vielä yksi.
[/q]

Lol. Totta. Tuokin on kuultu, mutta voiton vie melkeinpä se, että vuosia tuollaisen tapauksen jälkeen yhdessä keskustelussa samaisen henkilön kanssa tuli vastaan tällainen:

-...valitettavasti sä vain et ollut ihastunut muhun. ; )
-No olin mä vähän, mutta en tarpeeksi.

OMGWTF O_O Mitä tuollaiseen sanoo? "Jes, puoli voittoa"?

[q]Avernian, 12.6.2006 21:56:
---
MesMeRise, 12.6.2006 15:31:
Mää pyörtyyyiisin

---

Mun pitää selvästi kävellä siitä uudestaan...

*kröhöm* No ei, seriously, onko ideana se, että se sitten virvoittaisi sut? Onko se sitten kiva olla unelmiesi miehen edessä, kun olet saanut saavin vettä kasvoillesi? Mitä jos se ei vaikka osaakaan elvyttää, ja heräät sitten ventovieraitten ambulanssimiesten (ei sekään paha) keskeltä, jotka on sanonut sille että saa mennä jo pois? :o
[/q]

Ambulanssiimiehiäääää

No eikäkö se tietty virvottais mut suudelmalla johon pyörtyisin uudelleen jajaja..

Sitäpaitti ei ole kyse pyörtymisestä jos potilas ei noin minuutin sisään itse virkoa, pyörryttyään (nimin ea1 käynnyt *nauru*)

O