SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Dana, 3.8.2006 10:18:
hehehe... ok et sanonut että Tekisit asialle mitään, mutta et Kiinnostusta löytyisi melkeinpä kaikenmoisten varalle
[/q]
Enhän nyt minä mut poika...

[q]Epailija, 2.8.2006 10:00:
Ei ja tiedän kyllä, ettei siinä tarvitse olla mitään seksuaalista, mutta se nyt vaan on yksi niitä mielivaltaisia rajoja mitä tulee vedettyä. Mulle yhdessä nukkuminen on juuri sen verran intiimiä toimintaa, ettei sitä tulisi seurustellessa harrastettua muiden kanssa, enkä haluaisi toisenkaan niin tekevän.[/q]
No ei toki säännöllisesti tai mitään sellaista, mutta jos otetaan hypoteettinen tilanne, että moinen kumppani olisi vaikka jossain toisessa kaupungissa pahasti yöpaikan tarpeessa ja yöpyisi ystävänsä, vaikka jopa entisen poikaystävänsä, kanssa samassa sängyssä, niin en mä siitä herneitä nenääni vetäisi. Mun mielestä toi kuuluu nimenomaan sen elintärkeän luottamuksen piiriin.

[q]toma, No ei toki säännöllisesti tai mitään sellaista, mutta jos otetaan hypoteettinen tilanne, että moinen kumppani olisi vaikka jossain toisessa kaupungissa pahasti yöpaikan tarpeessa ja yöpyisi ystävänsä, vaikka jopa entisen poikaystävänsä, kanssa samassa sängyssä, niin en mä siitä herneitä nenääni vetäisi. Mun mielestä toi kuuluu nimenomaan sen elintärkeän luottamuksen piiriin.
[/q]
Niin tai jos esim. jollain on kännykkä hukas, eikä sillä ole esim. herätyskelloa olemassakaan, ja se tarvii esim. apua

Kaukaisilta tuntuvat ne ajat kun täällä valitin jokatoinen päivä että NOUBADI LAVS MII... Nyt valitan seukkausluukussa et MIEHET EI TAJUU MITÄÄN, ja seukatessa voi joskus olla vähän tylsää.*blush*

[q]Cjet, 3.8.2006 08:53:
Mul on sellanen järkyttävän kokoinen tuplapeitto.. Ja seki on meinnanu joskus loppua kesken ja tipahtaa jos on ollu toinen siel saman peiton alla.. Oon nii tottunu nukkuu isosti
[/q]

X-asento on parasta Olen kamala peitonryöstäjä, tuollainen iiiiiso peitto ei ole hyvä mulle, huomattiin se entisen kanssa joka paleli monet yöt mun takia

[q]hallucinogen, 3.8.2006 09:24:

Lusikassa on vielä sekin vika et alkaa panettaa niin pitää keskellä yötä saada vähän pikasta... ;D Eihän sitä nyt voi olla kanki ojossa 8h putkeen
[/q]

HAHAA!! Mutta juuri siksi lusikka on paras aamuisin; kun olet jo hieman heränyt hyvien unien jälkeen on mukava kaivautua peittovuoren alta sinne toisen syliin ja asettua siihen lusikka-asentoon

mitä te tarkotatte tuolla yhessä nukkumisella? että nukutaan samassa sängyssä vai että nukutaan toisen kainalossa saman peiton alla?

[q]Fyraett, 1.8.2006 11:37:
eli lyhyeesti: älä feidaa frendei, ne on tärkeit. [size=7][color=red]<3[/color][/size]
[/q]

Pöh. Frendei saa aina lisää. =P

[q]Epailija, 2.8.2006 09:47:
Sama juttu, mutta ollaan varmaan sitten pikkumaisia molemmat. En kyllä usko, että kovin moni tyttöystäväkään katselisi hyvällä, jos tulisi naispuolisen kaverin luota aamulla kotiin. "Me vaan nukuttiin."[/q]
Jos joku vaan nukkuun niin se vaan nukkuu, eikä siinä tarvitse olla mitään seksuaalista. Vai onko halaaminenkin sit kielletty?

[q]Zapa, 2.8.2006 08:49:
---
Dementation, 2.8.2006 03:54:
---
Ja jostain syystä tuntuu useimmilta löytyvän vielä se kateellinen poikaystävä, joka ei voi ymmärtää, ettei halaaminen tai yhdessä nukkuminen välttämättä tarkoita mitään... *ding**hmph*
---
just, call me nipottaja mut jos mun tyttökaveri "vaan" nukkuis jonkun toisen kundin kanssa niin ei se kyllä mulle kävis.
[/q]

Sama juttu, mutta ollaan varmaan sitten pikkumaisia molemmat. En kyllä usko, että kovin moni tyttöystäväkään katselisi hyvällä, jos tulisi naispuolisen kaverin luota aamulla kotiin. "Me vaan nukuttiin."

[q]toma, 2.8.2006 09:57:
Jos joku vaan nukkuun niin se vaan nukkuu, eikä siinä tarvitse olla mitään seksuaalista. Vai onko halaaminenkin sit kielletty?
[/q]

Ei ja tiedän kyllä, ettei siinä tarvitse olla mitään seksuaalista, mutta se nyt vaan on yksi niitä mielivaltaisia rajoja mitä tulee vedettyä. Mulle yhdessä nukkuminen on juuri sen verran intiimiä toimintaa, ettei sitä tulisi seurustellessa harrastettua muiden kanssa, enkä haluaisi toisenkaan niin tekevän.

[q]MesMeRise, 8.6.2006 23:52:
---
-klips-
[/q]

En kyl ymmärrä mikä tossa sit mättää... No ihmiset ovat tietty erilaisia, mutta en usko, että ainakaan mua ahdistaisi moinen. Itseasiassa tykkään itsekin tehdä ruokaa ja tulihan sitä tehtyä aika paljon yhdelle entiselle tyttöystävälle seurustellessamme. Eli en ole mikään sellainen tyyppi, joka välttämättä haluaisi olla joka päivä ulkona syömässä (jo ihan opiskelubudjettinikin takia ja voin tän takia välillä vaikuttaa vähän tylsältäkin), koska tykkään tehdä ruokaa. Tosin liika paasaus voi varmaan välillä tuntua siltä, että "meinaako tuo, etten itse osaa tehdä mitään". Mutta kuten sanottua, niin ihmiset ovat erilaisia ja joillekin toi ei varmaan sovi, että niitä paasataan. Mutta se, että tyttö haluaa käpertyä kainaloon, kun pelottaa, on mun mielestä ja varmaan monen muunkin miehen mielestä aika söpöä

niin siis tännehän sitä on taas eksytty..

"Loppujen lopuksi elämä kuitenkin on ihmisen parasta aikaa"

Osaan korjata myös pesukoneita!

[q]MesMeRise
Spinnamon

kaupunki: Lahti

[#9844] kirjoitettu: 10.6.2006 14:34

No aaaargh. Näyttäkää mullekkin sellanen mies jonka mielest se kainaloon käpertyminen on söpöä..

Mä pelkään kaikkea pimeetä, hämähäkkejä, lampunvaihtamista, liesituuletinta yms *hihu*[/q] Mikä sen ihananpaa kuin nainen kaikussa, nukahtaa söpönä rinnan päälle jota saa rapsuttaa ja paijata rajattomasti.Katsoa kauneinta näkyä kun suloisuus siitä rinnalta herää ja kuunnella ihanaa unisen kehräystä. Kaipaan sitä hetkeä ja tunnetta niin valtavasti

Niin, no tää on just niin tätä.. täl hetkel NIIN onnellinen et on sinkku, ettei ole sitä toista siinä jäkättämässä ;), mut kyl se aika taas kohta iskee kun olis kiva käpertyä sen oman kullan kaikkuun..

[q]MesMeRise, 10.6.2006 15:54:
Joo o.

On tää kyllä perseestä. Miks mun ielle ei kävele ne hyvät tapaukset.

EN ALA!
[/q]

Mitä tekisit jos unelmiesi mies kävelisi edestäsi?

Se halikaveri ois edelleenkin aika påp. *haaveilee*

Ihminen tarvitsee ihmistä
ollakseen ihminen ihmisille
ollakseen itse ihminen.
Ihminen tarvitsee ihmistä.

-Tommy Taberman

ps. Tykkäilen et kiwasti sanottu.*iloinen*

....piiiiikkusen alkaa kaipaamaan kollikisua jonka kanssa
viettää laatuaikaa suomen suvessa....hömph....

O