SINKKULUUKKU
[q]KooKie, 3.8.2006 14:14:
Voi kun te äijät osaatte tehdä yöunistakin hankalan suoritustapahtuman. "*aamujönkkistävenail*"
[/q]
No onko se nyt sit niin kivaa jos on ahdasta sängyssä ja sun selkään osuu koko yön jotain kovaa? =D
[q]toma, 3.8.2006 14:32:
---
Epailija, 3.8.2006 14:03:
---
[/q]
Määritelkää "kainalossa nukkuminen".
Vaikka siitä tuskin oli edes kyse tuossa Toman postauksessa. Itse ainakin tajusin asian niin, että voiko kaks kaverusta, tyttö ja poika, nukkua samassa sängyssä hyvällä omalla tunnolla, jos toinen/kummatkin seurustelee. Mun mielestä pitäis voida.
[q]josbe, 3.8.2006 14:44:
Määritelkää "kainalossa nukkuminen".
Vaikka siitä tuskin oli edes kyse tuossa Toman postauksessa. Itse ainakin tajusin asian niin, että voiko kaks kaverusta, tyttö ja poika, nukkua samassa sängyssä hyvällä omalla tunnolla, jos toinen/kummatkin seurustelee. Mun mielestä pitäis voida.
[/q]
Joo no toi nyt on ihan itsestäänselvyys ainakin mulle. Mutta hyväksyisin mukisematta poikkeustapauksissa (esim. pieni sänky eikä muuta majoitustilaa) myös lähemmänkin nukkumisen mahdolliselta tyttöystävältäni - ei se vielä mitään merkitse, jos se ei merkitse mitään.
[q]hallucinogen, 3.8.2006 14:28:
No onko se nyt sit niin kivaa jos on ahdasta sängyssä ja sun selkään osuu koko yön jotain kovaa? =D
[/q]
Ei, mut senhän mä olen jo kertonut täällä aiemminkin. :D Mutta tiedä sitten häntä, yliarvioinko tilantarpeeni, kun kaavailen ~ 1,5 metrin etäisyyttä nukkumakumppaniin. (No offence.) :D
[q]Fyraett, 3.8.2006 12:49:
Tässä vaihees ei enään tarvis sitä 4.5m leveet sänkyy :)
vaiks sellanen olis ihan ulkonäön vuoks rento..
[/q]
Ensin pitää katsoa nukkua et on aamujönkkis ja pitää olla tilaa et voi nukkua =)
[q]toma, 2.8.2006 10:24:
No ei toki säännöllisesti tai mitään sellaista, mutta jos otetaan hypoteettinen tilanne, että moinen kumppani olisi vaikka jossain toisessa kaupungissa pahasti yöpaikan tarpeessa ja yöpyisi ystävänsä, vaikka jopa entisen poikaystävänsä, kanssa samassa sängyssä, niin en mä siitä herneitä nenääni vetäisi. Mun mielestä toi kuuluu nimenomaan sen elintärkeän luottamuksen piiriin.
[/q]
Ja mun mielestäni tuo taas kuuluu niiden asioiden piiriin, joita ei enää seukkaillessa tehdä. Tapauskohtaisesti sulattaisin mahdollisesti sen, että muun yöpaikan puutteessa mentäisiin entisen poikaystävän luokse nukkumaan, mutta sama sänky olisi minun puolestani "nou" ja kainalossa nukkuminen "ehdoton nou nou". En itse tekisi tuollaista suhteessa (kainalointia en missään nimessä sinkkunakaan, jos ei olisi mitään kiinnostusta toista kohtaan), koska mielestäni siinä mennään soveliaisuuden rajojen yli vaikka mitään ei tapahtuisikaan, joten luonnollisesti en haluaisi toisenkaan niin tekevän.
Niin ja jos jotain ihmiskunnan historia on osoittanut, niin sen, että toisiin ihmisiin ei voi luottaa.
No se ei sit kauaa kestäny, rikoin varmaan jotain ennätyksiä. Mutta edelleenkin sitä mieltä, että ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Piste.
[q]Cjet, 3.8.2006 10:03:
Ainahan sitä voi nukkua vaik sisäkkäin..
[/q]
Se on sitä yhdessä nukkumista. Se on kyllä vähän ongelmallista jos nukkuu jonkun frendin kanssa mikä nyt sattuu olemaan vähänkään nätin näkönen niin se läheisyys ja lämpö saa automaagisesti tietyn reaktion :D sit pitää nukkuu vatsallaan ettei sohi minnekkään ylimääräisiin mestoihin
[q]Dana, 3.8.2006 09:41:
HAHAA!! Mutta juuri siksi lusikka on paras aamuisin; kun olet jo hieman heränyt hyvien unien jälkeen on mukava kaivautua peittovuoren alta sinne toisen syliin ja asettua siihen lusikka-asentoon
[/q]
Ja sit vähän hieroa peppua vasten toisen etumusta vai? =D
[q]hallucinogen, 3.8.2006 09:56:
---
Dana, 3.8.2006 09:41:
HAHAA!! Mutta juuri siksi lusikka on paras aamuisin; kun olet jo hieman heränyt hyvien unien jälkeen on mukava kaivautua peittovuoren alta sinne toisen syliin ja asettua siihen lusikka-asentoon
---
Ja sit vähän hieroa peppua vasten toisen etumusta vai? =D
[/q]
[q]hallucinogen, 3.8.2006 10:06:
jos nukkuu jonkun frendin kanssa mikä nyt sattuu olemaan vähänkään nätin näkönen niin se läheisyys ja lämpö saa automaagisesti tietyn reaktion :D
[/q]
NoNiin.. tässä nyt siis todistus kaikille epäilijöille : Mies panisi mitä vain mikä liikkuu !!
hehehe... ok et sanonut että Tekisit asialle mitään, mutta et Kiinnostusta löytyisi melkeinpä kaikenmoisten varalle
[q]KooKie, 2.8.2006 14:39:
Mä taas ihan seurustelutilanteessakin haluan nukkua nimenomaan eri peiton alla, toisella puolella sänkyä kuin kumppani. Mä olen niin oman tilan kaipuinen ja herkkäuninen, ettei sellasessa tukahdutusotteessa saman peiton alla vaan pysty kuin torkkumaan.
[/q]
Uuh sä oot melkeen joka miehen unelma *sydän* Itse kuulun just samaan sarjaan et nukkuessa pitää olla omaa tilaa ja mieluiten oma peittokin. Semmonen lusikka-asennossa tms nukkuminen on epämukavaa ja siinä tulee järkyttävän kuumakin.
[q]josbe, 2.8.2006 11:14:
---
toma, No ei toki säännöllisesti tai mitään sellaista, mutta jos otetaan hypoteettinen tilanne, että moinen kumppani olisi vaikka jossain toisessa kaupungissa pahasti yöpaikan tarpeessa ja yöpyisi ystävänsä, vaikka jopa entisen poikaystävänsä, kanssa samassa sängyssä, niin en mä siitä herneitä nenääni vetäisi. Mun mielestä toi kuuluu nimenomaan sen elintärkeän luottamuksen piiriin.
---
Niin tai jos esim. jollain on kännykkä hukas, eikä sillä ole esim. herätyskelloa olemassakaan, ja se tarvii esim. apua
[/q]
"nukuttiin lusikassa ihan sen takia kun oli kylmä" :D
[q]RiD, 2.8.2006 23:56:
"nukuttiin lusikassa ihan sen takia kun oli kylmä" :D
[/q]
No ei sentään mut vaatetus oli aika kommando!
[q]|Cronos|, 14.3.2002 19:32:
hmm.. toi on kyl totta et ku on sinkku niin riittää aikaa kaikkeen muuhun.. haittapuolenan et sitä luppo aikaa on sitte todellakin riittäväst...
[/q]
hmmm luppoaikaa....
mitä se on
ite tulee aina mietittyy et miten saa 24 h riittämään kaikkeen siihen mitä duunailee,
yleensä on niin et hyvä ku ehtii nukkuu tarpeeks
Joo o.
On tää kyllä perseestä. Miks mun ielle ei kävele ne hyvät tapaukset.
EN ALA!
En ole varmaan edes tajunnut kiittää kaikkia jotka on tukenu ja neuvonu ja kertoillu omia kokemuksia.
Kiitos *sydän*
Mä alan uskomaan et sellaset ihmiset on kadonnu maan päältä tai niitä ei ole edes olemassa, jonkalaista mä haluisin rinnalleni. Uskon ite et mun vaatimukset ei ole edes kauheita.
Ottaa päähän koko tilanne, mut minkäs teet.
[q]MesMeRise, 8.6.2006 23:18:
Mä alan uskomaan et sellaset ihmiset on kadonnu maan päältä tai niitä ei ole edes olemassa, jonkalaista mä haluisin rinnalleni. Uskon ite et mun vaatimukset ei ole edes kauheita.
Ottaa päähän koko tilanne, mut minkäs teet.
[/q]
Kaikista tuntuu välillä tolta. Ei siis kannata hätääntyä. Tosin en nyt väitä, että kaikille olisi tässä maailmassa sitä täydellistä partneria, jota tosin moni tuntuu hakevan ja jonka hakeminen on mun henkilökohtaisena mielipiteenä aika naurettavaa, koska ihan täydellistä puoliskoa aika tosi harvoille läytyy (näin uskon omien kokemusteni pohjalta). Mutta joo... uskoisin, että sun vaatimukset täyttäviä herroja löytyy vaikka millä mitoin. Onhan meitä niin joka lähtöön ja niin maan pirusti tällä pallolla
[q]KooKie, 2.8.2006 14:39:
CLIP
[/q]
Itse tykkään läheisyydestä . Nukuttiin muijan kaa 9kk 90cm leveessä sängyssä.. Kyllä oli intiimiä Nyt on sentäs jo 120cm leveä sänky .. Ois kyllä tarkotuksena ostaa 160cm leveä sänky kuhan tässä rikastuu ..
[q]tomii,
-snips-
[q]
Mä selitän mulle mun probleeman.
Mä olen sellanen et tykkään passata. Tykkään laittaa ruokaa, pestä toisen likasii sukkia, ja tehä muutakin sellasta pientä. Kuten keittää aamukahvia ja tehdä sämpylöitä. Siihen et teen sitä, ei tarvi mennä kauaakaan aikaa. Se tuottaa sen, et miehiä alkaa ahdistamaan, kun on jotenkin liian tuttavallista (ja kyllä olen kuullut ton selityksen useissa muodoissa monta kertaa)
Mutta kun EN mä tarkota sillä mitään ihmeen, nopeaa sitoutumis sontaa. Teen sen koska tykkään pienillä asioilla, piristää toisen mieltä.
Toinen asia on se, etten yksinkertaisesti voi kuvitella suhdetta jossa toiseen koskeminen ja sellanen hellittely on rajotettua. Ei, se ei todellakaan tarkoita sitä, että joka kadunkulmassa pitää olla lääppimässä, eikä se tarkoita sitä et koko ajan pitäs harrastaa seksiä tai muutakaan kyhnäystä, mutta kyllä mä olen niinkin antiikkisen ajattelun orja, että nainen on se heikompi, ja tykkään olla piilossa siellä toisen kainalossa tätä pahaa maailmaa
Useemmat miehet suhtautuu vaan siihen niin, et joko niistä ei ole sitä läheisyyttä antamaan tai sitten se katoaa jonkun kk päästä, ku ei se enää oo kivaa ja samanlaista ku ennen. Eikä sen eteen tietenkään jakseta nähdä vaivaakaan mutta... enivei.
Nää on vissiin liikaa vaadittu..
Yhen ihmisen olen nyt tavannut joka ne vaatimukset periaatteessa täytti. Mutta muut asiat sitten mätti.