SINKKULUUKKU

Back to häröily O

hankkikaa wowi, fekin nubs! ^^

Niinpä!

[q]Jone, 11.4.2006 12:09:
- paljon purnausta -
[/q]

Juurikin tämänhenkisiin ihmisiin luin aikoinaan itseni, vielä tämänkin vuoden puolelle asti. En enää. En siksi, että olisin löytänyt jonkun, vaan siksi, että huomasin ettei sellaista "jotain" ole olemassakaan. Turha tavoitella taivaita kun täällä maan päällä ollaan mitä ollaan. Se, että allekirjoittaneelle on joskus kerrottu maailman typerimpiä syitä olla aloittamatta suhdetta (esim. "olet liian hyvä minulla" tjsp paskaa), vain vahvistaa tämän seikan. Olivatpa eukot vielä oikeassa asian suhteen. Olen liian hyvä niille ja ne eivät ansaitse allekirjoittanutta. Jos on väärin omistaa jonkinnäköisiä moraalisia standardeja ja hyveitä ja pitää kiinni siitä mihin uskoo niin olkoon sitten niin. Ei olla kenenkään kanssa. Enää takaraivossa ei edes vähin äänin hiiskuta moista ajatusta julki. Ei vain yksinkertaisesti ole tarvis.

Ehkä se oli selkärangan puutetta, ehkä ei. Ainakin se selkäranka on nyt hankittu. Loppuun maailman legendaarisin lainaus. Arvatkaa mistä elokuvasta.

"Listen, you fuckers, you screwheads. Here is a man who would not take it anymore. A man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth, the shit. Here is a man who stood up. "

[q]ALIEN, 10.4.2006 11:41:
hankkikaa wowi, fekin nubs! ^^
[/q]

Word

No kyllä omasta mielestäni sitä on kiva julistaa, että nyt on sitä kivaa ja osaa nauttia yksinäisyydestä seurustelusuhteen jälkeen. Että ei tarvitse enää surkuillu sitä että esim. nukkuu yksin tai muuta vastaavaa. Vakavaan seurustelusuhteeseen en haluaisi tällä hetkellä (tai no mistä sitä tietää jos johonkuhun yhtäkkiä törmäisi), vaan aion nauttia keväästä/kesästä täysin rinnoin

Täällä.

[q]Birgie, 10.4.2009 20:10:
o/

Ihanaa ku ei tarvi huoletia ku itestään ja koirastaan taas ainakaan hetkeen. Kasvakaa pojat aikuisiksi
[/q]

Aikuiset on ihan tylsiii! :D

[q]Claquesous, 26.11.2009 23:47:
---
No ei vaiskaa! Mä yhdyn suhun!
[/q]

Paska haisee ja pakarat paukkuu? :D

[q]Takyon, 26.11.2009 23:29:
Mä ainakin oon päätelly et tää on vaan jenkkiläisistä teinileffoista opittua pasketta. Itseäni ei häiritsisi pätkääkään enkä näe asiassa mitään väärää kunhan vain se edeltävä suhde on oikeasti poikki.
[/q]

Sä oot vaa tota mieltä siks, koska sulle on just käyny tollee. Ja nyt todistelet itelles, et se on iha ok, se on iha ok.

=D

No ei vaiskaa! Mä yhdyn suhun!

Hmm. Olen alkanut viihtymään tässä luukussa. Aika vapauttavaa. Aika hassua, mutta en kyllä halua pois täältä vähään aikaan

tässä just musta tuli sinkku. on vain vähän hankala kun asutaan samassa osoitteessa, mut näin alkutaipaleella sinkkuus on vitun jees!! ainakin 3.5 vuoden jälkeen

Wow- Muuta et tarvitsekkaan.

[q]Jutu, 13.4.2006 21:34:
---
Cloud, 13.4.2006 21:32:

---

Totta, koska sieltä löytää paljon wow-poikaystiksiä
[/q]

Aivan. Ja wow poikaystikset tekee aina kaikensa miellyttääkseen wow tytsäänsä.

ja koska sitä tytsää / poikaystävää ei aina nää ni ei kerkee kyllästyykkään :)

sinkkuluukus on siks enempi kirjotuksia ku sinkuil on enempi aikaa hengailla koneella. seurustelevat irkkaaki vähempi, ainaki noin yleisesti:) ja syy lienee se et ne sit viettää aikaa yhes puuhaillen muuta! sinkkuna kun kotona yksin oleilee ni ettii netistä sosiaalisia virikkeitä. ehkäpä. *mietiskel ääneen*

[q]flatstick, 26.11.2009 23:52:
Paska haisee ja pakarat paukkuu? :D
[/q]

Jotensaki noin!

[q]Alley Cat, 11.4.2006 20:54:
---Suurin miinuspuoli on se, että välillä puute vaivaa (arvaatte varmaan minkä puute ), mutta kyllähän sitä ilmankin elää...
[/q]

Halien puute?

[q]Late, 10.4.2009 22:13:
Vähän ois taas semmonen olo että oma pääsiäistipu ois aika kiva juttu. Tarvis vaan sen jonkun joka tulis ja veis jalat alta.
[/q]

Nythän se ei sitte tuu ku sitä odotat...joten, LUOVUTA heti niin asia edistyy jo huomattavasti

[q]Cloud, 13.4.2006 21:32:
[/q]
Totta, koska sieltä löytää paljon wow-poikaystiksiä

[q]Ozie, 10.4.2009 22:20:
---
Birgie, 10.4.2009 20:10:
o/

Ihanaa ku ei tarvi huoletia ku itestään ja koirastaan taas ainakaan hetkeen. Kasvakaa pojat aikuisiksi

---

Aikuiset on ihan tylsiii! :D
[/q]

Ite oot tylsä! *släp*

[q]Avernian, 12.4.2006 11:02:
---
Alley Cat, 11.4.2006 20:54:
---Suurin miinuspuoli on se, että välillä puute vaivaa (arvaatte varmaan minkä puute ), mutta kyllähän sitä ilmankin elää...

---

Halien puute?
[/q]

No joo... Niidenkin... Ja ehkä jonkin muunkin.

O