SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Onkohan ihmisen perusluonne valiittaa aina jostain itsestä, muista, suhteista tai siitä että niitä ei ole. Miksei vaan voisi olla tyytyväinen siihen mitä on (ja nyt puhun lähinnä itsestäni, tyytyväisempi voisi olla jo paljon vähempään.) Mä huomasin tässä päivänä eräänä kauniina että mun on oikeestaan nyt just turha yrittää mitään ja kenenkään kanssa. Koska mikään ei ole hyvä. Jos mulla olis hyvä olla niin sit sillä toisella ei ole ja päin vastoin. tai ehkä pitäisi jo vaihtaa kohdetta tai vaan yksinkertaisesti vannoa siveyslupaus ja muuttaa luostariin...

*kaikki mitä tässä kirjotin on hyvinkin pöhnäistä 3vrk työputken jälkeistä mongerrusta josta tuskin edes itse saan huomanna mitään selvää... Nyt on aika nukkua. Haluaisko joku katsoa mun kanssa samoja unia..?*

[q]Takyon, 10.4.2009 23:51:
Kyllähän se ihan hyvännäkönen oli, mut en mä vaan viittiny/jaksanu tehdä asialle mitään :D
[/q]
Mitä siin enää on tekemistä ku toinen on tehny jo alotteen? Ei ois tarvinnu ku sanoo joo ja mennä tanssii, sähän se vielä sen läheisyyden perään oot ollu? Aika outo kaveri.

Tä mesta o turhankin tuttu jo :S
Tulkaa joku hakeen mut pois täältä

Mä oon kyllästyny tähän Rasittaa kun aurinko houkuttelee kaikki pluristelevat parit ulos ja niitä on joka paikassa! Jos mul ei oo ni ei sit muillakaan..grr..*igor* Mähän oon kaikista ragastettavin!

[q]Just ajattelin tuoreena sinkkuna, että tänä kesänä tulee tehtyä kaikkea mikä on jäänyt tekemättä tässä parin vuoden aikana..ja ehkä vähän ylimäärästäkin
[/q]

Samassa tilanteessa, ja sama ajatus.*hymy*

ääh!

kaikki hyvät on jo varattuja ja loput käyttää pirii :(

[q]clupipeipe, 23.4.2006 20:03:
Mä oon kyllästyny tähän Rasittaa kun aurinko houkuttelee kaikki pluristelevat parit ulos ja niitä on joka paikassa! Jos mul ei oo ni ei sit muillakaan..grr..*igor*
[/q]

Just tokasin "tuoreelle" poikaystävälle, et jeee! viime keväänä piti hammasta purren ja kateudesta vihreenä katella noita pareja, mut tänä keväänä ei tarvi

Tänne kuulun ainakin vielä hetken mutta katotaan nyt kuinka kauan

Kohta pääsen eroon mun eksästä!! se lähti viemään kamojaan äitinsä luo että kohta pääsen hänestä kokonaan eroon..

En olisi näin halukas pääsemään hänestä eroon ellei hän olisi ottanut kolmatta osapuolta asiaan.. Perkeleen..!"##¤!

[q]rossi, 24.4.2006 17:33:
---
Just ajattelin tuoreena sinkkuna, että tänä kesänä tulee tehtyä kaikkea mikä on jäänyt tekemättä tässä parin vuoden aikana..ja ehkä vähän ylimäärästäkin

---

Samassa tilanteessa, ja sama ajatus.*hymy*
[/q]

Täst tulee suhteellisesti sanottuna pelimiesten kesä sit..

Mut ärrkele, vappuheila ois kyl jees. Iha vaa vapux.

[q]zeuzz, 24.4.2006 15:51:
ääh!

[/q]

Laitoit ton sanoiksi aika hauskasti.

"It's funny 'cause it's true."

[q]Cjet, 24.4.2006 19:36:

Mut ärrkele, vappuheila ois kyl jees. Iha vaa vapux.
[/q]

Aivan! Mulla on viime aikoina sattunu olemaan just juhlapyhinä heiloja. Tapanintansseista löyty heila, joka pysy kelkassa uuteen vuoteen asti. Pääsiäisenä oli sit ihan uus heila ja vappuna ois kiva söpistellä taas jonkun kans (tai oikeesti siitä ois kyllä söpistely kaukana... ) Juhannuksena vois olla jo sitten ihan uudet kuviot

ääh!

[/q]

[q]pirpeli, 25.4.2006 01:30:
Ihan vaan tiedoksenne, että yks tyyppi on tosi mukavan olonen.
[/q]

Kyl se vähän on niin että ulkona paistaa aurinko, sitä on mukava katsella ikkunasta

Mä en oo varattu, en käytä spiidii ja tykkään elämästä, naisista! Ovat ehkä ihaninta mitä maailmassa on, joskaan se oma ihanin ei ole vielä tullut vastaan. En valita, mutta ilmottautuminen tänne vois olla hyvästä joten...

Nainen! Oletko vapaa, huumeeton ja elämänmyönteinen, ehkä savuton ja tykkäät liikunnasta? Viskaa mailia jos kiinnostaa lähteä vaikka fillaroimaan johonkin, kevyesti rullaillen keskuspuistoon tai kaupunkiin, Kaivariin jätskille.. miten vain! Oon tosi kiva tapaus mieheksi ja haluan viettää kanssasi kesän, ehkä useammankin. Kahvisoidinmenot ei nappaa, keksitään jotain kivempaa ulkosalla nyt kun siellä todellakin alkaa viihtyä.

-Miika

ääh!

[/q]

[q]Camfer, 24.4.2006 18:23:
Kohta pääsen eroon mun eksästä!! se lähti viemään kamojaan äitinsä luo että kohta pääsen hänestä kokonaan eroon..

En olisi näin halukas pääsemään hänestä eroon ellei hän olisi ottanut kolmatta osapuolta asiaan.. Perkeleen..!"##¤!
[/q]

Asiahan nyt ei periaatteessa minulle kuulu... MUTTA miksi et vaan potkassut exääs pihalle? Ei tollasta tarvi katella, jos ottaa jonkun 3. pyörän kuvioihin. Monoo vaan perseelle, jos vastaisuudessa joudut samaan tilanteeseen!

[q]Miika, 26.4.2006 21:46:
Oon tosi kiva tapaus mieheksi
[/q]

Näin kuulkaa tytöt on, tuo pitää kyllä paikkansa Saatavilla vain rajoitetun ajan - hae omasi ennenkuin muut ehtivät ensin!

Kesä alkaa tehdä tuloaan ja synkän ja yksinäisen talven jälkeen alkaa jälleen elämä Saapa nähdä mitä valo ja lämpö tuo mukanaan

[q]tomii, 27.4.2006 22:05:
Mitä järkeä on halia ja käpertyä toisen viereen, jos ei saa edes ihastua, eli olla tunteita toista kohtaan? Ei niin mitään, sanon minä! Vai onko muka?
[/q]

Kyllähän sitä voi olla tunteita toista kohtaan, kaverina, ystävänä. Mut miks pitäis välttämättä olla jotain enempää? Mitä järkee siinä on että ihmisen pitäis olla yksinäinen ja onneton, ja ilman läheisyyttä, vaan sen takia että ei ole vielä valmis ihastumaan uudestaan/ aloittamaan uutta suhdetta?

O