SINKKULUUKKU
[q]sapeli, 31.3.2006 12:57:
---
Esa, 30.3.2006 18:39:
Kyl hyvä suhde perustuu luottamukseen
---
En sanois noinkaan... Tai no, sanoisin ehkä että paras suhde perustuu siihen ettei tarvitse toista
[/q]
Kyse ei ollut "parhaan suhteen" määrittelystä. Tarkoitin että olisi aika etäinen ajatus olla suhteessa, jossa ylipäätään pääsisi syntymään em. "mustis- tms. kohtauksia". En tiedä mikä niitä sit synnyttää kun ei ole omalle kohdalle sattunut - kenties se etteivät ihmiset osaa avoimesti keskustella asioista? Jos viittaat "tarvitsemisella" toiseen kohdistuvaan riippuvuuteen tms. henkiseen epätasapainoon niin olen toki samaa mieltä.
Mä olen täällä yhä, vaikka tossa välissä harhauduinkin kuvittelemaan jotain muuta.
hip hip hellurei... taitaa olla jo sinkku luukun ovi pois päin raollaan... jospa jo nyt onnistaa...*pahis**aplodit*
[q]Inferno@Tre, 13.4.2006 22:32:
---
muZZle^, 11.4.2006 20:30:
sinkkuna kun kotona yksin oleilee ni ettii netistä sosiaalisia virikkeitä.
---
True. Mää oon ainaki alkanu palloileen irkeissä enemmälti vasta ny ku asustelen taas keskenäni.
[/q]
noni, selkeesti minus on ainesta sosiaalipsykologiaa lukeen kun oon näin pirhanan fiksu!
[q]sapeli, 31.3.2006 12:57:
---
En sanois noinkaan... Tai no, sanoisin ehkä että paras suhde perustuu siihen ettei tarvitse toista
[/q]
Toisin sanoen toimii kasvu- eikä puutemotiivien vetämänä. Ei esimerkiksi yritä tyydyttää toisen avulla läheisyyden tarvettaan vaan ihan vilpittömästi nauttii toisen seurasta.
[q]Epailija, 31.3.2006 23:00:
---
Esa, 31.3.2006 14:51:
En tiedä mikä niitä sit synnyttää kun ei ole omalle kohdalle sattunut - kenties se etteivät ihmiset osaa avoimesti keskustella asioista?
---
Omat pelot ja epävarmuus, tietoisuus siitä, miten hairahtuvia ja epäluotettavia ihmiset oikeasti ovat, traumat ja huonot kokemukset. You name it. Niitä ei monesti pelkillä keskusteluilla selvitetä. Talk is cheap, eikä varmaan kukaan pettäjä ole suhteen alussa myöntänyt tulevansa pettämään. Sama pätee tietysti huonoon kohteluun ja kaikkeen muuhunkin mistä voi tulla paha mieli.
Edit: *Viilail*
[/q]
WORD!
[q]onni3mk, [---
Omat pelot ja epävarmuus, tietoisuus siitä, miten hairahtuvia ja epäluotettavia ihmiset oikeasti ovat, traumat ja huonot kokemukset. You name it. Niitä ei monesti pelkillä keskusteluilla selvitetä. Talk is cheap, eikä varmaan kukaan pettäjä ole suhteen alussa myöntänyt tulevansa pettämään. Sama pätee tietysti huonoon kohteluun ja kaikkeen muuhunkin mistä voi tulla paha mieli.
Edit: *Viilail*
---
WORD!
[/q]
sepä se.
Tulipa sitten taas koettua miten sitä tullaan ryminällä alas takas tänne.
Menee jonkin aikaa kyllä haavoja nuoleskellen, vaan en silti mitään vaihtais pois. Ihanaa kun sai olla hetken niin onnellinen ja kyllä se oli sen arvoista.
Elämä on välillä ihanaa. Sen kyllä muistaa taas jonkin aikaa.
[q]jaywink, 2.4.2006 18:05:
tää häipyy *pihkassa**pihkassa**pihkassa*
[/q]
Onneksi olkoon! Ja mä todella tarkoitan tätä.
Mä olen tehnyt merkittävän havainnon tällä sinkkukaudella. Muistelen saman toimineen myös edellisellä ainakin. Mä itken huomattavasti vähemmän sinkkuna kuin suhteessa. Tarkoittaako tämä sitä että olen keskimääräistä onnellisempi sinkkuna? Vai sitä että sinkkuna on vähemmän tunnekuohuja kuin suhteessa ollessa?
[q]Kuukunen, 2.4.2006 18:15:
Mä olen tehnyt merkittävän havainnon tällä sinkkukaudella. Muistelen saman toimineen myös edellisellä ainakin. Mä itken huomattavasti vähemmän sinkkuna kuin suhteessa. Tarkoittaako tämä sitä että olen keskimääräistä onnellisempi sinkkuna? Vai sitä että sinkkuna on vähemmän tunnekuohuja kuin suhteessa ollessa?
[/q]
Itse oon huomannut ihan saman asian. Todennäkösesti johtuu siitä, että sinkkuna on vähemmän tunnekuohuja *joo*.
Mutta tästäkin huolimatta oon paljon onnellisempi tuolla toisessa luukussa *sydän*
Ekaa kertaa viime lauantaina eron jälkeen (josta n. 1,5kk) nautin ulkona olemisesta täysillä Viime syksynä samoihin aikoihin itkin aina eksän perään ja kirosin elämääni. Ja sitä jatkui pari kuukautta, kunnes alettiin uudestaa säätämään Mä selviän tästä sittenkin Asiaa auttaa se, että eksä on parin sadan kilometrin päässä, eikä pidetä kuin maililla yhteyttä silloin tällöin...
Hih, oli kyl niin kivaa mennä ja riehua pitkästä aikaa ilman omantunnon tuskia tai hirveää ikävää!
[q]Fresia, 3.4.2006 13:26:
Ekaa kertaa viime lauantaina eron jälkeen (josta n. 1,5kk) nautin ulkona olemisesta täysillä Viime syksynä samoihin aikoihin itkin aina eksän perään ja kirosin elämääni. Ja sitä jatkui pari kuukautta, kunnes alettiin uudestaa säätämään Mä selviän tästä sittenkin Asiaa auttaa se, että eksä on parin sadan kilometrin päässä, eikä pidetä kuin maililla yhteyttä silloin tällöin...
Hih, oli kyl niin kivaa mennä ja riehua pitkästä aikaa ilman omantunnon tuskia tai hirveää ikävää!
[/q]
Ihanaaa!
Toi fiilis on ihan mielettömäm mahtava!
Odotan että se tulis kohta itellekkin
Katotaan nyt, kuinka tänä lauantaina käy..
plääh.. täällä ollaan eikä pois päästä. missä olet hoisie söpis pien blonditäti joka uskaltaa sanoa vastaan ja jolla on munaa?
[q]Jazmine, 3.4.2006 13:33:
---
Fresia, 3.4.2006 13:26:
---
---
Ihanaaa!
Toi fiilis on ihan mielettömäm mahtava!
Odotan että se tulis kohta itellekkin
Katotaan nyt, kuinka tänä lauantaina käy..
[/q]
Toivottavasti tulee Ja toivotaan parasta
Hyvää maanantaita itse kullekin.
Mites teidän viikonloppu meni?
Tuli käytyä kaapelilla ja kivaa oli!!!
Jalkoja kolottaa, mutta sehän kuuluu vain asiaan... Korvissa ei onneksi enää soi...
Tosin yhä sinkku, mutta harvempi bileissä yrittää ketään iskeäkkään :D
Sapeli, sä osaat pukea uskomattoman hyvin sanoiksi kaiken sen mitä olen itse kelaillut parin viime kuukauden aikana sinkkuudesta sekä parisuhteesta. Ystävyydestä myös. Mulla ei ole oikeastaan mitään lisättävää.
[q]sapeli, 3.4.2006 19:36:
Tämäpä outoa, en tiedä haluaisinko edes täältä pois jos tilaisuus tulisi Mitä suhteella olisi tarjota mitä en jo saa ja mitä tarvisin?
[/q]
Rakkautta? En tiedä sinusta, mutta en minä ainakaan rakasta ystäviäni, perhettäni tai ketään muutakaan samalla tavalla kuin rakastaisin naista, jonka kanssa jakaisin elämäni.
P.S. +5? Come on! Where's your ambition?
Tämäpä outoa, en tiedä haluaisinko edes täältä pois jos tilaisuus tulisi Mitä suhteella olisi tarjota mitä en jo saa ja mitä tarvisin?
[q]Epailija, 4.4.2006 15:59:
Rakkautta? En tiedä sinusta, mutta en minä ainakaan rakasta ystäviäni, perhettäni tai ketään muutakaan samalla tavalla kuin rakastaisin naista, jonka kanssa jakaisin elämäni.[/q]
Juu, pointti, mutta toisaalta voisi kysyä onko rakkaudella ja rakkaudella eroa? Toki sillä on eroa miten ne tuodaan esille ja millä tavalla niitä pystyy ilmaisemaan, mutta epäilen hiukan että suuri osa siitä mitä ihmiset käsittävät romanttiseksi rakkaudeksi on sitä euforista tunnetta kun ego saa vihdoin tunteen siitä että se on täydellisesti hyväksytty ja haluttu juuri sellaisena kuin se on, ja että joku ihminen asettaa sen kaikkien muiden edelle.
Ja tuo taas on sinänsä turha illuusio, vaikkakin täysin inhimillinen.
[q]P.S. +5? Come on! Where's your ambition? *hih*[/q]
Oikeesti oon myös Vorpal, mut se ei mahtunut mihinkään.
tää häipyy *pihkassa**pihkassa**pihkassa*