SINKKULUUKKU
[q]wiwi, 11.4.2006 11:46:
"sinkkuilusta" (kovin keinotekoinen sana muuten, eikö sinkkuna eläminen ole kuitenkin tavallista oman elämänsä elämistä?)[/q]
Tuo oli aika osuvasti sanottu
[q]muZZle^, 11.4.2006 20:30:
sinkkuluukus on siks enempi kirjotuksia ku sinkuil on enempi aikaa hengailla koneella. seurustelevat irkkaaki vähempi, ainaki noin yleisesti:) ja syy lienee se et ne sit viettää aikaa yhes puuhaillen muuta! sinkkuna kun kotona yksin oleilee ni ettii netistä sosiaalisia virikkeitä. ehkäpä. *mietiskel ääneen*
[/q]
Hahahaa! Siitäköhän tää kaikki hälinä netissä lopulta johtuukin..? Tossa on kyllä ainakin omalla kohdalla ns vinha perä!
Mut tottahan se on että sen rakkauden ja söpöilyn jättämä valtaisa aukko täytyy yrittää täyttää jollain "tärkeällä". Kavereiden, työn ja ravintolaelämän välissä on vaan niin paljon ylimääräistä resurssia.
[q]Alley Cat, 12.4.2006 15:25:
No joo... Niidenkin... Ja ehkä jonkin muunkin.
[/q]
No et kyllä saa kuin toista nyt.
[q]Avernian, 12.4.2006 16:16:
---
Alley Cat, 12.4.2006 15:25:
No joo... Niidenkin... Ja ehkä jonkin muunkin.
---
No et kyllä saa kuin toista nyt.
[/q]
No kiitos nyt siitäkin vähästä.
Ei vaiteskaan. itelles.
Kissanpentu auttaa pahimpiin yksinäisyydenfiiliksiin ja parisuhdekaipuuseen ainakin täällä :) <3
[q]Reivaaja, 13.11.2009 14:23:
Ei sun tarvii opettaa mulle mitään tekniikoita, kun mä en arvosta sua sen vertaa, että uskoisin niiden toimivan.
[/q]
En olisi edes yrittänyt. Kyllä sä itse löydät niitä jos vaan tajuat kuinka älykästä niitä olisi välillä etsiä ;)
[q]Potentiaali on subjektiivinen käsite ja sitä lähinnä käytetään manipulointimerkityksessä, joten en voi noteerata tota.
[/q]
Eikös kaikki vaikuttaminen ole menipulointia? Miks ihmeessä mä olisin edes kirjoittanut tänne jos en olisi halunnut muuttaa jotain? Ja miksi se, että haluan muuttaa jotakin tekee tästä muutoksesta automaattisesti huonon asian? Olisiko taas aika vähän korjata niitä omia asenteita? ;)
[q]Late, 10.4.2009 22:13:
Vähän ois taas semmonen olo että oma pääsiäistipu ois aika kiva juttu. Tarvis vaan sen jonkun joka tulis ja veis jalat alta.
[/q]
No hyvä ettei sentään suklainen muna suuhun.
eiku
[q]Birgie, 10.4.2009 22:39:
---
Ozie, 10.4.2009 22:20:
---
Birgie, 10.4.2009 20:10:
o/
Ihanaa ku ei tarvi huoletia ku itestään ja koirastaan taas ainakaan hetkeen. Kasvakaa pojat aikuisiksi
---
Aikuiset on ihan tylsiii! :D
---
Ite oot tylsä! *släp*
[/q]
Auts, näähän tulee nyt ihan päin näköä! SYVÄLLE SYDÄMEEN SATTUUUUU! :E
[q]muZZle^, 13.4.2006 23:15:
noni, selkeesti minus on ainesta sosiaalipsykologiaa lukeen kun oon näin pirhanan fiksu!
[/q]
Ei muuta kun alaa vaihtamaan
[q]Birgie, 10.4.2009 22:38:
---
Nythän se ei sitte tuu ku sitä odotat...joten, LUOVUTA heti niin asia edistyy jo huomattavasti
[/q]
Eipä ole sekään tuottanut onnea, eipä tässä juuri mitään ole asian eteen tehty. Pitäis varmaan. :D
[q]Zeratul, 10.4.2009 23:05:
No hyvä ettei sentään suklainen muna suuhun.
[/q]
Joo ehdottomasti parempi näin. :D Toisaalta se muna suuhun ei toisessa asiayhteydessä ole yhtään hullumpi vaihtoehto.
(note to self. älä kirjoita tänne kun veressä kiertää punkku)
Huono suhde = maha tyhjä ja kassit täynnä
[q]Sjel, 18.4.2006 01:03:
plääh.. täällä ollaan eikä pois päästä. missä olet hoisie söpis pien blonditäti joka uskaltaa sanoa vastaan ja jolla on munaa?
[/q]
värjätään antonin letti ja otetaan sen letku irti. kovot tarvii naru-virityksiä.
[q]Nomic, 18.4.2006 01:17:
---
Sjel, 18.4.2006 01:03:
plääh.. täällä ollaan eikä pois päästä. missä olet hoisie söpis pien blonditäti joka uskaltaa sanoa vastaan ja jolla on munaa?
---
värjätään antonin letti ja otetaan sen letku irti. kovot tarvii naru-virityksiä.
[/q]
mut eise oo kuitenkaa aito.. sitäpaitsi se irlaa liikaa :(
Heippa kaikille ---> mä poistun tästä luukusta!!
[q]Late, 10.4.2009 23:14:
Joo ehdottomasti parempi näin. :D Toisaalta se muna suuhun ei toisessa asiayhteydessä ole yhtään hullumpi vaihtoehto.
(note to self. älä kirjoita tänne kun veressä kiertää punkku)
[/q]
Älä ny, kännis irtoo parhaita juttuja, ja pitäähän ne jakaa näin julkisesti kaikkien nauttittavaks!
Saattaa muuten olla et eilen tuli oltuu hiukka humalassa, joku (muistaakseni ehkä ihan pantavan näkönen, tosin ku porukan kuskillekkaa ei kelvannu nii muistikuvan täytyy olla väärä ;D) naikkonen tuli kyselee tanssipartneria, johon ihan vakavana vaa tokasin et "johan tää biisi on ihan just loppumassa".
Great success!
[q]Zeratul, 10.4.2009 23:23:
---
Great success!
[/q]
WIN! Juuri näin kuuluu toimia, jätetään ne naiset kylmäksi siellä baarissa!
[q]muZZle^, 11.4.2006 20:30:
sinkuil on enempi aikaa hengailla koneella. seurustelevat irkkaaki vähempi, ainaki noin yleisesti:) ja syy lienee se et ne sit viettää aikaa yhes puuhaillen muuta! sinkkuna kun kotona yksin oleilee ni ettii netistä sosiaalisia virikkeitä.
[/q]
Siis mä oon niin samaa mieltä. Mullakin on ollu taas pitkä tauko etten oo täälläkään käynyt mut nyt kun on taas aikaa rajattomasti niin heti vaan tulin tännekkin käymään ja kurkkaamaan jatkuuko sama meininki....
[q]AlexS, 8.5.2006 20:36:
Vaarallisinta aikaa ajaa autolla mm. Helsingin keskustassa
[/q]
truu, tai esim. Turussakin *nauru*. Raksamiehii ilman paitaa *sydän*. Naureskelin ittekseni takana autoilevaa vanhempaa naista, joka oli ilmeisesti myös huomannut miehet, ja jäi autonsa kanssa siihen viel paikalleen, ku valot vaihtui vihreeks
[q]bubbelgum, 27.4.2006 22:11:
Kyllähän sitä voi olla tunteita toista kohtaan, kaverina, ystävänä. Mut miks pitäis välttämättä olla jotain enempää? Mitä järkee siinä on että ihmisen pitäis olla yksinäinen ja onneton, ja ilman läheisyyttä, vaan sen takia että ei ole vielä valmis ihastumaan uudestaan/ aloittamaan uutta suhdetta?
[/q]
Noh sit voi varmaan soittaa jollekin frendille ja pyytää halii o_O
Vai pitääkö se välttämättä olla entuudestaan tuntematon mies henkilö?
[q]domi, 13.4.2006 21:07:
---
Gleba, 13.4.2006 20:58:
---
Älä mutruile, kuitenki tääl o ihan kivaa :)
[/q]
toisinaan.