SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]utopia, 27.3.2006 16:50:
"clips"
[/q]

Mahtavaa tekstiä *peukkuanäytel* Jokaiselle tekisi aina silloin tällöin hyvä saada jokin asia ravistelemaan itseään ja herättelemään todellisuuteen ja asioiden pohtimiseen *joo*. Ikäänkuin päivittelyä oman elämän tilasta.

^^ kiitti tota päivää odotellessa vois koittaa nauttii sinkkuilusta.. ja siitä et kesä tulee*hihu*

[q]utopia, 27.3.2006 16:50:
---
[/q]

Kun luin tämän, mun sisällä alkoi avautuu jotain, minkä olin jo ehtinyt kadottaa surun ja pettymyksen tunteiden alle. Asioita, jotka alkoivat kadota jo vuosi sitten, mutta sokeana monestakin asiasta en osannut enää pysäyttää...

Tosta tekstistä tuli vaan hyvä mieli Mä elän luulossa, että oon siellä jossain kuilussa, missä rakastan ihmistä, joka ei enää halua mua eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin riutua ja jäädä menneeseen jumiin. Ja hah, ei se mee ollenkaan niin Miten oon ehtinyt hukkaa itseni tässä näin pahasti Mut tiedostus on kaiken alku

Eikun pitää olla eri kokoinen

[q]Fresia, 27.3.2006 17:50:
---
utopia, 27.3.2006 16:50:
---

--

Kun luin tämän, mun sisällä alkoi avautuu jotain, minkä olin jo ehtinyt kadottaa surun ja pettymyksen tunteiden alle. Asioita, jotka alkoivat kadota jo vuosi sitten, mutta sokeana monestakin asiasta en osannut enää pysäyttää...

Tosta tekstistä tuli vaan hyvä mieli Mä elän luulossa, että oon siellä jossain kuilussa, missä rakastan ihmistä, joka ei enää halua mua eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin riutua ja jäädä menneeseen jumiin. Ja hah, ei se mee ollenkaan niin Miten oon ehtinyt hukkaa itseni tässä näin pahasti Mut tiedostus on kaiken alku
[/q]

*hymy**joo*

Kai sitä täytyy jo tunnustaa tänne kuuluvansa.
Vaikka nyt siipi maassa ja ajoittain surun/pettymyksen sekaisissa tunnelmissa, mutta kuitenkin pieni helpotuksen tunne rinnassa kun tää asia saatiin vihdoin jonkinmoiseen päätökseen. Liian pitkään elettiin ajatuksella "Mitä jos kuitenkin kaikki kääntyy parhain päin.." . Ei kääntynyt ei. Ja se olisi pitänyt tajuta jo useampi kk sitten. Eipä tätä eroa olisi osannut odottaa silloin 1v. ja 3kk sitten kun kaikki oli täydellistä.. mutta näin sitä elämä heittelee. Ennemmin silti olen ja asun yksin, kun että ollaan yhdessä mutta silti olen niin yksinäinen.

"Mä toivon sulle kaikkea hyvää, pidä huoli itsestäsi."

Hmm... joku mainitsi noista tuoksuista aiemmin... Moon ihan heikkona niihin *pökr*. Joku ystäväni saattaakin tietää tästä "hei kiusataan tota, ja laitetaan tätä mexxin hajuu tähän tyynyyn!!" (en muista tarkkaan, mikä tuoksu se oli, mut se on niin hyvä). Usein mulla jää myös suht vahvasti muistiin noi hajut, outoa *ding*.

Mutta kuitenkin, mielestäni se on kovin kivaa ja huomaavaistakin kun mies tuoksuu hyvälle, ehkä sekin kertoo että kyseinen yksilö pitää huolta itsestään (tai sit se vaan haisee helvetin pahalle ja peittää sitä hajuu...)

Hmm.. maanantai-illan mietteitä tylsistymisen iskiessä :P

[q]Siren, 27.3.2006 19:35:

Ois nii ihana jos joku vois sanoo, et kyl sä vielä löydät rakkauden ja jonku joka rakastaa sua. Sit mun ei enää tarviis pelätä ettei niin koskaa käy..
[/q]

Kyl sä sen vielä löydät

[q]Avernian, 25.3.2006 17:54:
---
Nexus__69, 25.3.2006 17:33:
oooh mä just kelasin tos et pitää ostaa paljo erilaisia hyviä miesten tuoksuja ja pirskottaa niitä vaik mun sänkyyn!

---

Sit kun joku oikeasti tulee käymään niin saat selitellä miksi siellä haisee ihan naapurin Reinolle...
[/q]

No mutta. Eihän se haittaa, eikös me sinkkuluukussa olla? Ei kai sitä tarvitse kenellekään selitellä.

[q]wiwi, 28.3.2006 14:08:
---
Avernian, 25.3.2006 17:54:
---
Nexus__69, 25.3.2006 17:33:
oooh mä just kelasin tos et pitää ostaa paljo erilaisia hyviä miesten tuoksuja ja pirskottaa niitä vaik mun sänkyyn!

---

Sit kun joku oikeasti tulee käymään niin saat selitellä miksi siellä haisee ihan naapurin Reinolle...

---

No mutta. Eihän se haittaa, eikös me sinkkuluukussa olla? Ei kai sitä tarvitse kenellekään selitellä.
[/q]
Paitsi jos Reino on 40-vuotias ja naimisissa.*vink*

Mä en kyl tykkää olla täällä.. on paljo kivempi tuntee se ihana ihastumisen tunne ja pienet perhoset vatsassa kun toista suutelee.. maata sen jonkun lämpimässä sylissä ja saada viesti joka piristää päivää..

Ois nii ihana jos joku vois sanoo, et kyl sä vielä löydät rakkauden ja jonku joka rakastaa sua. Sit mun ei enää tarviis pelätä ettei niin koskaa käy..

[q]sapeli, 28.3.2006 21:29:
Yksinäisyys tekee pahaa sydämelle

http://www.newscientist.com/article/dn8908-absence-makes-the-heart-grow-weaker.html
[/q]

Tutkittavina taisi olla sellaisia, joilla ei ole minkäänlaista kontaktia ulkomaailmaan. Vai koskeeko toi läheisyyden/seksin puutteesta kärsiviä myös? Käsittäisin (ainakin haluan uskoa) että sinkulana elo ei välttämättä kroonisesti nosta verenpainetta, vaan se tulisi totaalisen sosiaalisen hylätyksi tulemisen tunteen mukana.

[q]Miika, 28.3.2006 21:58:
Tutkittavina taisi olla sellaisia, joilla ei ole minkäänlaista kontaktia ulkomaailmaan.[/q]

Juu - social isolation oli termi mitä käytettiin. Eli toisin sanoen, ystävät pelastaa jos sydämeen sattuu. *sydän*

[q]RainChild, 29.3.2006 20:45:
---
Wolverine, 29.3.2006 20:41:
sekavahko mut eihä nää asiat helppoja olekaan

---

Ehkä mä yritän sit skarppaa enemmän seuraavaan pitempään postaukseen
[/q]

okei sovitaan niin

[q]wiwi, 29.3.2006 18:09:
---
John, 28.3.2006 17:06:
---
wiwi,

---

Paitsi jos Reino on 40-vuotias ja naimisissa.*vink*

---

Antaa Reinon ja Pirjon setviä asiat ihan keskenään.
[/q]

niin, mähän olisin _vaan_ se kolmas pyörä

p.s. saa olla aika hottis 40v et mä siihen koskisin. jak.

[q]tomii, 27.3.2006 19:55:
---
Siren, 27.3.2006 19:35:

---

Kyl sä sen vielä löydät
[/q]

Joop, oot sen verran nuori vielä et elämä on vasta alussa. Nauti tästä kun vielä voit. :)

Tomiki on jo tollai kääkkä et pitäs alkaa huolestuu ku ei naista näy mailla halmeilla. Tai sit ne tulee öisin ikkunasta ja lähtee aamulla yhtä nopeesti.

[q]Nexus__69,

Joop, oot sen verran nuori vielä et elämä on vasta alussa. Nauti tästä kun vielä voit. :)

Tomiki on jo tollai kääkkä et pitäs alkaa huolestuu ku ei naista näy mailla halmeilla. Tai sit ne tulee öisin ikkunasta ja lähtee aamulla yhtä nopeesti.
[/q]

Kiitti mä sit teen parhaani et nautin

p.s. eiks se mee sit nii, et ku osaan nauttii elämästä yksin ni löydän jonku

[q]Siren, 29.3.2006 19:15:
---
Nexus__69,

---

[/q]

yleensä kyllä ja nimenomaan kun ei etsi :)

[q]Nexus__69, ---

---

[/q]

Miks toi oikeesti menee noin? joku viisas jos haluis valasta mua..

[q]Siren, 29.3.2006 19:30:

Nexus__69

Siren
Miks toi oikeesti menee noin? joku viisas jos haluis valasta mua..
[/q]

Voi elämän kevät!

Sillä ei nyt ole minkään valtakunnan merkitystä etsiikö vai ei vaan se _oikea_ tulee eteen, jos on tullakseen. Kaikki on vain sattumankauppaa tässä elämässä.

"Life is only a series of coincidences."

O