SINKKULUUKKU

Back to häröily O

jaahast.... täällä jälleen kerran tulen olemaan..vittu*grr**dissaa**toktok*

[q]P-Boy, 16.3.2006 04:40:
Mitä enemmän täältä yrittää päästä pois, niin sitä vaikeampaa se on
[/q]

Totta. Siksi ei kannatakaan yrittää. Hakemalla haetut jutut harvemmin johtaa mihinkään. Tietenkin voi pitää silmät auki*iloinen*

MIKSI OI MIKSI KUKAAN EI HALUA MUN KANSSA NAIMSIIIN!!! :(((((((((((((((

[q]mikkihiiri, 16.3.2006 13:10:
Meitsi on tyytyväinen mun elämään sinkkuna; ei kompromissei, ei pakollisia vierailuita urpojen sukulaisten luona eikä muitakaan velvoitteita ja voi muutenkin elää ku pellossa.

Kaiken kaikkiaan kinkkuilu on eri kivaa.
[/q]

Sama. Mä en yritä sen enempää päästä sinkkuilusta pois kuin pysyäkään siinä. Mikäs tässä on ollessa.

Mä elän kyllä yleensäkin ku pellossa.

Mitä enemmän täältä yrittää päästä pois, niin sitä vaikeampaa se on

Mä en halua täältä pois *hihu*. Ois ollut tilaisuus, mut ehei, aivan liian pian....ja kyl jätkässä pitää jotain särmää olla En ala kenen tahansa kanssa mitään säätämään (varsinkaan, jos toinen ei ymmärrä konemusasta mitään tai huumorintaju ei synkkaa...tai jos ihmettelee hyvin negatiiviseen sävyyn, miks mulla on leffa nimeltä fight club hyllyssä...ehei, ei tollasia *joo*)

Kevät ja kesä tulee, saa vapain mielin katsella kaikkea ja mennä miten huvittaa

[q]Anne, 12.3.2006 21:35:
---
Hyviä puolia: Voi avata sunnuntai-iltana siiderin ilman paheksuvia katseita.
[/q]Alkkis. Lähetän sulle etäpaheksuntaa.*dissaa*

[q]äm, 1.1.2004 13:13:
ämmän sinkkuhoroskooppi vuodelle 2004:

Tammikuussa ihastun johonkin iiiihanaan mieheen, joka osoittautuukin pikaisesti kusipääksi.
Helmikuussa en onnistu pokaamaan ketään.
Maaliskuussa rakastun tulenpalavasti johonkin täydelliseen mieheen, joka sitten osoittautuukin kusipääksi.
Huhtikuussa saan synttärisuukon ihanalta mieheltä, joka sitten paljastuukin varatuksi ja näinollen kusipäiseksi.
Toukokuussa jään taas kylmäksi yrityksistä huolimatta.
Kesäkuussa ihastun johonkin mukavaan tyyppiin, joka sitten paljastuukin idiootti-kusipääksi.
Heinäkuussa löydän lomaromanssin, joka ei lupauksista huolimatta ota ikinä yhteyttä.
Elokuussa löydän lohduttajan, joka sitten paljastuukin kusipääksi.
Syyskuussa luulen jallittavani useampaa miestä menestyksellä, kunnes paljastuu, että heistä jokaisella on kusta päässä.
Lokakuussa olen onneni kukkuloilla, kunnes paljastuu, että rakkauteni kohde on naimisissa, ehdonalaisessa tai krooninen valehtelija.
Marraskuussa makaan viltin alla vihaamassa kaikkia miehiä.
Joulukuussa ihastun johonkin, joka ostaa minulle vääränlaisen joululahjan ja paljastuu kusipääksi.
[/q]

Onneks mun 2004 meni sit lopulta kuitenkin pikkasen tota paremmin

[q]Fresia, 16.3.2006 14:21:
--- ihmettelee hyvin negatiiviseen sävyyn, miks mulla on leffa nimeltä fight club hyllyssä---
[/q]

Mikä ihmeen mies se semmonen oli?

[q]Avernian, 16.3.2006 14:23:
---
Fresia, 16.3.2006 14:21:
--- ihmettelee hyvin negatiiviseen sävyyn, miks mulla on leffa nimeltä fight club hyllyssä---

---

Mikä ihmeen mies se semmonen oli?
[/q]

Joku ihme tavis
Ei mies sanan oikeassa merkityksessä

[q]Fresia, 16.3.2006 16:20:
[/q]
Joka on? :)
Jos ei siitä liikaa oo vaivaa niin määrittele mies.

[q]Syder, 16.3.2006 16:28:
---
Fresia, 16.3.2006 16:20:

---

Joka on? :)
Jos ei siitä liikaa oo vaivaa niin määrittele mies.
[/q]

Taitaa olla, mut jospa koetan lyhyesti... Ööh, jotta mä pidän miestä miehenä, täytyy olla jonkinlaista aloitekykyä moneen asiaan, määrätietoinen, intohimoa ja innostusta jotain asiaa kohtaan, oli se sitten musiikki tai liikuntaharrastus. Pitää olla innostusta elämää kohtaan, osata ottaa vastuuta itsestään ja eipä pahitteeks oo, jos vaik muistakin. Kyky kyseenalaistaa itsestäänselvyyksiä on vain plussaa. Ulkonäöltää mies näyttää...no, ei enää 17-vuotiaalta pojalta. Pituudella ei sinänsä ole merkitystä eikä muillakaan ulkonäöllisillä tekijöillä, jotta määrittelen jokun mieheksi.

Tästä alko tulemaan lista, mitä luonteenpiirteitä mä arvostan miehessä, eikä mikään määritelmä (paitsi hyvin subjektiivinen sellainen...), joten enpä jatkakaan enää...*blush*
[size=7]Kun pitäs olla jossain ihan muualla kuin istumassa tässä...[/size]

[q]Fresia,
[size=7]Ja oikeesti enemmän kuin seksiä mä kaipaan jonkun syliä, halausta ja helliä sanoja, en vaan myönnä sitä...[/size]
[/q]

*joo**tirsk*

[q]wiwi, 16.3.2006 13:06:
---
P-Boy, 16.3.2006 04:40:

---

Totta. Siksi ei kannatakaan yrittää. Hakemalla haetut jutut harvemmin johtaa mihinkään. Tietenkin voi pitää silmät auki*iloinen*
[/q]

Ok......*ottaa neuvosta vaarin ja avaa silmät*

[q]QB, 9.3.2008 06:46:
tuu kainaloon nukkumaan, mieti sitten huomenna.....
[/q]

[q]Wezpa, 18.3.2006 23:43:
no hei miettikää et kuinka paljon parempia puolia on olla sinkku ku varattu. sinkkuna voit tehä perjaatteessa mitä vaan sit ku oot varattu ni tulee just kaikkia vierailuja ym.
[/q]

niinnoh, ei miul ainakaan mitään ihmeempiä sinkkuiluu vastaan muuten oo. mut joku kiva poika ois ihan jees *joo*. Ja sit jos suhde tulis, ni pitäis kyl pystyy säilyttää itsenäisyys. En halua mitään talutusliekaa kaulaani, tai sitä samaa toiselle. Pitää olla sinä+minä+me.

no hei miettikää et kuinka paljon parempia puolia on olla sinkku ku varattu. sinkkuna voit tehä perjaatteessa mitä vaan sit ku oot varattu ni tulee just kaikkia vierailuja ym.

[q]Wezpa, 18.3.2006 23:43:
[/q]

Nii-in, mut eipä siin seurustelussa nyt pelkästään huonoja puolia ole :) Enkä viiti nyt niitä hyviä puolia tähän luettelemaan alkaa, kun sitten kaikki vaan masentuu, minä mukaan lukien :D No, näil näkymin mun ei täällä tartte enää olla pitkään :))

Mikä siinä on, et ne, jotka kiinnostuu musta ei kiinnosta mua, mut ne joista mä kiinnostun ei kiinnostu musta??

Osaan taas ilmasta itteeni selkeesti..

[q]Siren, 19.3.2006 17:14:
---

mulle on käyny vaa noin *justjoo*. mitenköhän kauan sitä jaksaa toivoo, et vois löytää jonku, joka oikeesti välittää ja josta välittää..
[/q]

Joo onhan toi kieltämättä turhauttavaa, kun tuollaista sattuu. Mut kaitpa kaikille on joku oma vastakappaleensa, jonka kanssa toimii (edes) niin hyvin, että pysyykin sitten yhdessä? Tai noin on ainakin hyvä uskoa, niin ei vaivu sitten ikinä mihinkään älyttömän syvään itsesäälikuoppaan

O