SINKKULUUKKU
[q]Siren, 19.3.2006 16:35:
Mikä siinä on, et ne, jotka kiinnostuu musta ei kiinnosta mua, mut ne joista mä kiinnostun ei kiinnostu musta??
[/q]
Noin käy kaikille aika-ajoin. Nimimerkillä "been there".
Kaikista ärsyttävintä on se, jos on tilanteessa, jossa huomaat, että toinenkin viihtyy aina sun seurassa tosi hyvin ja onnistuneelle suhteelle olisi selvää potentiaalia, mutta sitten jostakin syystä ks. henkilö ei ole seurustelumielessä susta kiinnostunut.
[q]tomii, 19.3.2006 17:09:
Kaikista ärsyttävintä on se, jos on tilanteessa, jossa huomaat, että toinenkin viihtyy aina sun seurassa tosi hyvin ja onnistuneelle suhteelle olisi selvää potentiaalia, mutta sitten jostakin syystä ks. henkilö ei ole seurustelumielessä susta kiinnostunut.
[/q]
mulle on käyny vaa noin *justjoo*. mitenköhän kauan sitä jaksaa toivoo, et vois löytää jonku, joka oikeesti välittää ja josta välittää..
[q]tomii, 19.3.2006 17:09:
---
Siren, 19.3.2006 16:35:
Mikä siinä on, et ne, jotka kiinnostuu musta ei kiinnosta mua, mut ne joista mä kiinnostun ei kiinnostu musta??
---
[/q]
Kamalaa, mä oon miettinyt ihan samaa asiaa tässä vajaan viikon ajan jo. Tai itseltäkin löytyy tälläisiä kokemuksia ihan viimeajoilta. Vaikka mä olen viihtynyt sinkkuna todella hyvin, nyt on tullut vaihe että kaipaisi parisuhdetta ja sitoutumista. Suurimpana syynä ehkä se että rauhottaisi kamalasti. Jännää että vaikka olen nyt todella onnellinen, haluaisin vain vähän seesteisyyttä vaikka se tarkottaisikin luopumista joistain jutuista.
Oikea henkilö vaan puuttuu - tai sellainen jonka kanssa kiinnostumiset toisistaan menisivät yksiin... aina ne tunteet menee vaan ristiin tms. esteitä ja mistään ei tule mitään...
miks musta tuntuu et oon täällä vieläkin...
[q]Kuukunen, 19.3.2006 17:47:
---
Kamalaa, mä oon miettinyt ihan samaa asiaa tässä vajaan viikon ajan jo. Tai itseltäkin löytyy tälläisiä kokemuksia ihan viimeajoilta. Vaikka mä olen viihtynyt sinkkuna todella hyvin, nyt on tullut vaihe että kaipaisi parisuhdetta ja sitoutumista. Suurimpana syynä ehkä se että rauhottaisi kamalasti. Jännää että vaikka olen nyt todella onnellinen, haluaisin vain vähän seesteisyyttä vaikka se tarkottaisikin luopumista joistain jutuista.
Oikea henkilö vaan puuttuu - tai sellainen jonka kanssa kiinnostumiset toisistaan menisivät yksiin... aina ne tunteet menee vaan ristiin tms. esteitä ja mistään ei tule mitään...
[/q]
Toi seesteisyys on kyl välillä tosi jees. Että käpertyy ennemmin sen "oman kullan" kanssa sohvalle kuin, että lähtisi esim. bileisiin. Toki pitäähän välillä bilettääkin, mutta joo...
älkääs nyt nihkeilkö :D
[q]tomii, 19.3.2006 20:25:
---
Kuukunen, 19.3.2006 17:47:
---
klip
---
Toi seesteisyys on kyl välillä tosi jees. Että käpertyy ennemmin sen "oman kullan" kanssa sohvalle kuin, että lähtisi esim. bileisiin. Toki pitäähän välillä bilettääkin, mutta joo...
[/q]
Mä en kyllä tota tarkoita. En halua jättää hyviä bileitäsohvalle käpertymisen vuoksi väliin - se ei ole se mitä seesteisyydellä tarkotan. Vaan yleisesti sellaista että ei tarvitsisi miettiä että tuleeko jostain säädöstä jotain, tai olla puutteessa...*nauru* Mutta onhan sitten parisuhteessa ne omat miettimistä vaativat jutut, mutta haluasinkin sellaisen suhteen jossa ei hirveästi tarvitsisi miettiä mitään. Ja jossa toinen ei loukkaannu jos lähden mielummin kuuntelemaan ulos hyvää musiikkia kun vietän leffailtaa kotona (joka sekin on välillä mukavaa, mutta en kaipaa minkäännäköistä jumiutuneisuutta).
mist täs topicis o niinku pohjimmiltaan kyse???
on jääny väliin noin 450 sivuu*hihu*
[q]Kuukunen, 19.3.2006 21:49:
---
Mä en kyllä tota tarkoita. En halua jättää hyviä bileitäsohvalle käpertymisen vuoksi väliin - se ei ole se mitä seesteisyydellä tarkotan. Vaan yleisesti sellaista että ei tarvitsisi miettiä että tuleeko jostain säädöstä jotain, tai olla puutteessa...*nauru* Mutta onhan sitten parisuhteessa ne omat miettimistä vaativat jutut, mutta haluasinkin sellaisen suhteen jossa ei hirveästi tarvitsisi miettiä mitään. Ja jossa toinen ei loukkaannu jos lähden mielummin kuuntelemaan ulos hyvää musiikkia kun vietän leffailtaa kotona (joka sekin on välillä mukavaa, mutta en kaipaa minkäännäköistä jumiutuneisuutta).
[/q]
Aah... ok. Käsitin väärin. Mut joo en kyl mäkään meinannut mitään "ai sä meet sinne? noh... mä sit suutun" -juttua. Tottakai pitää aina olla omatkin kaverit ja elämät, joskin onhan se hyvä viettää sitä laatuaikaa kahdestaakin. Mut nää nyt on niin tilannekohtaisia ja yksilöllisiä juttuja.
[q]P-Boy, 16.3.2006 20:24:
---
Ok......*ottaa neuvosta vaarin ja avaa silmät*
[/q]
Way to go!
[q]Lafo, 7.3.2006 09:15:
Tää sinkkuilu on tylsää touhua...
[/q]
täällä On tOdella mukavaa Olla! *iloinen**jiihaa*
Vittu mä oon niin täällä. Vaikee käsittää miten kahden aikuisen suhde voi päättyä just näin, mitä oon aina pelännyt.
[q]::nibes::, 21.3.2006 23:29:
---
Lafo, 7.3.2006 09:15:
Tää sinkkuilu on tylsää touhua...
---
täällä On tOdella mukavaa Olla! *iloinen**jiihaa*
[/q]Vittu mikä hangööveri.... mä lähen himaa vetää vanukasta.... mmmm.... krapula safkaa....
/quit
[q]*CaLLi*, 22.3.2006 20:09:
toisaalt kiva js ois jku*sydän*.. *syvä huokaus*
..vaadi,halua mtn..*iloinen* Huh!!
[/q]
ei se oo kiva jos on vaan "joku", pitää olla joku erikoinen*hymy*
onnea metsästykseen...
[q]astaroth, 25.3.2006 16:33:
Hyväntuoksuinen ja kiva hiplailtava poika tarjolla!
[/q]
Mä luulen ettei sun tuoksusi houkuttaisi mua
oooh mä just kelasin tos et pitää ostaa paljo erilaisia hyviä miesten tuoksuja ja pirskottaa niitä vaik mun sänkyyn!
[q]Nexus__69, 25.3.2006 17:33:
oooh mä just kelasin tos et pitää ostaa paljo erilaisia hyviä miesten tuoksuja ja pirskottaa niitä vaik mun sänkyyn!
[/q]
Sit kun joku oikeasti tulee käymään niin saat selitellä miksi siellä haisee ihan naapurin Reinolle...
[q]Avernian, 25.3.2006 17:54:
---
Nexus__69, 25.3.2006 17:33:
---
Sit kun joku oikeasti tulee käymään niin saat selitellä miksi siellä haisee ihan naapurin Reinolle...
[/q]
toikin kävi mielessä :DDD
niin! kukaan ei käske/pyydä/vaadi/halua mitään..
plus tää yksinäisyys rules! (ainaki joskus*tirsk*)