SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]sapeli, 21.2.2006 22:24:
Sä oot tuulikaapissa mut ovi on auki sillee et siinä on huima ilmavirta ja tukka ja lahkeet hulmuaa
[/q]

Mikä tukka?

Mut joo, toi kuulostaa hyvältä

[q]
Liian moni haluaa väkisin sen pikkuporvarillisen ja turvallisen mukavaan perhe-elämän, ja tyytyy tämän takia keskinkertaiseen, sen sijaan että odottaisivat että joku tulee ja vie jalat alta sellaisella kolinalla että heikompia hirvittää. Tai sit niillä on vaan käynyt hyvä tuuri.*vink* Älä luovuta, oot vielä nuori.*joo*
[/q]

Pah, ikäloppu vanhus

Mut kiitti silti. Ei ollu enää nii apee fiilis ja mä tajusin jotain ton viestin perusteella*hymy*

Mulla menee aika lujaa...

http://www.wcdj.org/tmp/tirsk.gif

kyl edelleenkin haluan pysyä täällä sinkkuluukun puolella, mutta deittailu vois maistua..
en mä kotiini halua ketään hääräämään, mutta seuraa silloin tällöin päivää piristämään. tässä on monta vuotta mennyt sosiaalisesti aikaa harmaalla tavalla. ei vaan ole kiinnostanut, kun edelliset suhteet meni niin lahjakkaasti perseelleen.. nyt kiinnostais..

hmmm.. pitää varmaan alkaa ravaan baarissa.. ja kirjastossa.. kuinkahan moni oikeasti on löytänyt itsellensä seuraa kirjastosta??????

-kirjapölynpeittämähometoukkauhuu

Minä yritän epätoivoisesti totulle yksin olemiseen taas 1,5 vuoden ihanan suhteen jälkeen, joka päättyi toisen osapuolen tunteiden laantumiseen.

Olen ollut aika rikkipoikkihajalla.

huonojen suhteiden jälkeen on upeaa olla vaihteeksi sinkku ja hieman revitellä ja eiköhän se paljon puhuttu herra OIKEA jostain putkahda kun on tullakseen mutta etsiä en aio sinkut kunniaan ja kunnia sinkuille*nauru*

[q]Uhuu, 24.2.2006 11:34:
hmmm.. pitää varmaan alkaa ravaan baarissa.. ja kirjastossa.. kuinkahan moni oikeasti on löytänyt itsellensä seuraa kirjastosta??????
[/q]
Oisko Voisko olla noin?*ding*
Pitääköhän siellä osata roikkua jonkin tietyn kirjailijan tai aiheen kohdalla, että alkaisi tapahtumaan sosiaalista kanssakäymistä? *täh*
Olisiko kenelläkään kokemusta mitä kirjoja pitää sinkkukirjastoissa kannella ja mitkä on tämän hetken parhaat sinkkukirjastot?*täh*
[size=8]Ite en esim. saannut mitään huomiota, kun viimeksi lainailin Hallin Identiteettiä tai Rossin Heterotehdasta, eli voisko oisko olla mahdollista ettei viestintä olisi sinkkukirjallisuutta?[/size]*justjoo*

[q]Decion, 22.3.2009 03:49:
kuukausipäivän antoisat 'keskustelut' johti eroon
[/q]

:(

täällä taas.

Täällä ollaan ja pysytään. Jotenki sellanen fiilis, että ne, joista mä kiinnostun, on kiinnostuneita musta vaan kaverina ja päin vastoin. Tai ne, joista mä kiinnostun/jotka kiinnostuu musta on varattuja, ja haluu vaan hetken huumaa. Ei kiva. Ahistaa.

Parempi täällä

[q]WiljamiDzay, 11.3.2009 12:17:
---
lunake, 11.3.2009 09:19:
N. 3,5 vuotta vierähtänyt tässä luukussa erinäisten fiilisten parissa ja on kyllä ollut tähän mennessä parasta aikaa elämässäni.

Tuli sitten katseltua vanhoja viestejäni tähän luukkuun ja tää tuli viime "keväältä" vastaan:

10.3.2008 16:19
Tunnen olevani jo puoliks ulkona tästä luukusta...

Huvittavinta on se, että nyt on 11.3.2009 ja vuosi vierähtänyt ja voin
todeta, että fiilikset ovat samansuuntaiset kuin vuosi sitten, tällä kertaa vaan tietty uusi heppu kuvioissa. Näköjään vuoden välein maaliskuussa sattuu & tapahtuu.

---

Joo kyl mä muistelinkii että sä kävit ainakii säpinäluukun puolella jos et kauempanakii *pökr*
[/q]

Aika rohkeeta toimintaa multa käydä pikasesti vuoden välein säpinäluukun ja jopa seukkausluukun puolella. Ai hurja. *lmao**pökr*

Täällä ollaan ja varmasti vielä pitkään
Taidan olla hieman aikaansaamaton.

En tiedä miten tähän postaukseeni tullaan suhtautumaan, mutta kokeillaan nyt kuitenkin.

Löytyyköhän täältä klubbarin huiman tarjonnan seasta sopivan henkistä neitosta, jota kiinnostaisi lähteä kuluttamaan korkojaan ja parkettia. Tarkoituksena olisi mennä vääntämään vähän tangon perusteita. Kiinnostuneet pistäkää viestiä tulemaan.

Niin ja tarkoitus ei ole mennä vakavilla mielin, vaan ihan hauskaa pitämään. Ja kaikki jotka minut tuntee voivat vahvistaa ettei ilman huumorin tajua tuu mun kanssa mitään.

PS: Intohimo tanssiin on suotavaa

Toistaiseksi täällä vielä, mutta näemme mihin tulevaisuus vie

[q]mayah, 27.2.2006 14:39:
---
onni3mk, 27.2.2006 14:32:
I'm out of here

[size=9]Hirvittää kyl[/size]

---

[/q]

siis wou! onnee! *sydän*

I'm out of here

[size=9]Hirvittää kyl[/size]

[q]_kolibri_, 27.2.2006 18:21:
nyt sitä ollaan täällä... sydän riekaleina ja todella paska olo.
en tajua...niin vituttaa...
niin rikki....
[/q]

[q]jaywink, 6.3.2006 11:19:
---
Fresia, 6.3.2006 10:35:
[size=7]Mut tuulikaapissa saa sentään suht säännöllistä seksiä[/size]

---

kyllähän sitä täällä sinkkuluukun puolella muuten ois tyytyväinen mut just toi seksi
[/q]

Henk. koht. en oikein osaa nauttia seksistä ihan kenen tahansa kanssa. Hassu mies.

nyt sitä ollaan täällä... sydän riekaleina ja todella paska olo.
en tajua...niin vituttaa...
niin rikki....

O