SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]remotion, 19.9.2007 21:33:
---
Janisa, 18.9.2007 21:01:
Mua arsyttaa ettei oo ketaan kelle kitista!

Nimim. Huono paiva.

---

tuuppaa mulle vaa, ku joku sanois ees jotain... viel pari viikkoo ollu kipeen täs :/
[/q]

No et sitten eilen ilmoittanut kun mulla oli huono paiva. Olisin voinut vaikka suutuspaissani tukkia sun postis.*senkin* Tanaan ma oon taas lauhkea kun lammas ja mun suusta tulee vaan vaaleanpunaisia hompotyksia...

Kylmääää!!!*uuh* Haluu johonki lämpimään ja turvalliseen kainaloon

[q]pirpeli, 4.10.2006 00:58:
---
eclipsed, 4.10.2006 00:54:
Sinkkubileet on marraskuussa, siel saattaa tapahtua ihan mitä vaan!

---

..and it's snowing in June, before anything like that happens...Nanny McPhee-leffaa mukaillen*nauru*
[/q]

Eli pari kertaa vuosikymmenessä ;) ainakin näillä leveysasteilla :D

Mä en oikein tiedä haluanko mä tästä luukusta pois vai en...
Toisaalta sinkkuna on niin kivaa ja helppoa, mutta toisaalta ei tarttis kikkailla kun löytäis jonkun kivan ihmisen vierelleen... *ding**eikä**haukottel**sydän**yingyang*

[q]kiiki, 2.3.2006 15:12:
http://www.city.fi/deitti/view.php?id=297075

haastetta sinkkutytöille
[/q]

Haha! Mulle samaa kamaa mitä toi on saanut!*nauru*

Eiku annetaan nyt olla. Ei toi voi olla ku paha narsisti tai trolli.

[q]wiwi, 2.3.2006 18:10:
---
kiiki, 2.3.2006 15:12:

haastetta sinkkutytöille

---

Ei jumalauta! En edes pystynyt lukemaan loppuun tuota. Ei sitä osaa ajatellakaan kuinka paljon on asioita joita voi olla olematta.

hohhoh.*tirsk*
[/q]

Ja mä jäin kummastelemaan, että eikö tuossa jo rajattu kaikki mahdollinen ulkonäköönkin liittyvä pois, eli mitä enää saa olla että kelpaa? Kieltolista (hoppari gootti rasta pissis prinsessa horo huulirasva-addikti bimbo kana rekkalesbo juoppo kettutyttö heppahullu maailmanparantaja newage–hörhö vihreä anarkisti hihhuli mielenosoittaja ketjupolttaja maatuska amis tavis tusinamassatar playinghardtoget bitch hienohelma animefani lävistetty käytä aikaa vaatteiden valitsemiseen käytä kruunua/tiaraa käytä korkokenkiä lippistä vyölaukkua rannekelloa, etkä oikein aurinkolasejakaan (ainakaan päälaella) tai käsilaukkua (paitsi ehkä joskus tietyissä tilaisuuksissa)) kattoi niin laajasti kaiken, että täytyykö kulkea ilman vaatteita ettei vahingossakaan edusta mitään edellämainituista?!?

Mut propsit sille hei joka Mr. Monstersballin kanssa treffeille asti pääsee *vink**lmao*

Hän joka tuntee vain onnellisen rakkauden, ei tunne rakkautta ollenkaan.

[q]flygfisk, 2.3.2006 21:36:
On aika nostaa ilmoille jälleen vanha kysymys.

Mikä on meidän tunnus Pacifiquessa?

[/q]

piirrä tussilla otsaan risti

On aika nostaa ilmoille jälleen vanha kysymys.

Mikä on meidän tunnus Pacifiquessa?

[q]lunake, 11.3.2009 13:59:

Aika rohkeeta toimintaa multa käydä pikasesti vuoden välein säpinäluukun ja jopa seukkausluukun puolella. Ai hurja. *lmao**pökr*
[/q]

Juu tuommosta perinaismaista päättämättömyyttä... Pysytään siinä luukussa mihin on aikoinaan (26 vuotta sitten *poks**lmao*) jämähdetty *grr**vink* :D

[q]UnityF, 4.3.2006 15:26:
se on niinkuin moido!
[/q]

uih! pidä kivaa siel toisel puolel

se on niinkuin moido!

[q]Jutu, 5.3.2006 21:23:
---

Koska ihmiset on itsekkäitä paskiaisia, jotka eivät ajattele miltä muista tuntuu. Oma etu, paras etu, muiden tunteista ei niin väliksi.
[/q]

Jääkin vaan kysymys: "Mitä hyötyä on pettämisestä?" Noin niinkuin isommassa skaalassa. Ei pysty ymmärtämään...

Tossa oli pacifique palstalla kähmimiseen liittyen idea Leimasimesta jolla kähmijät voisi merkitä. Kannatan samaa menettelyä pettäjiin... Tärsky sukukalleuksille. Siinähän hinkkaat kunnon leimaa irti.

Vituttaa tommoset ihmiset.

Yritä kestää kolibri.

mä en sano enää mitään:D

[q]domi, 5.3.2006 22:22:
---

Ei se kaikille oo vaikein tapa. Se on joskus jopa helpotus. Todella vaikeasta suhteesta irtipääsemiseenkin pettäminen on joskus ainoa ratkaisu, ellei muuten kuviot purkaannu.

Harha-askelia tekee jokainen, jotkut vaan vähän pahempia. Eikä siinäkään ole kyse vittumaisuudesta, vaan epätoivosta, ongelmista tai jostain muusta samankaltaisesta.
[/q]

Voipi olla totta. Kai sitä vaan luulee, ettei moiseen tilanteeseen joudu ja uskoo selviävänsä mistä vaan keskustelemalla... Taidan olla hieman sinisilmäinen.

Ej kai tähä muuta voi sanoa ku että uoh.

[q]domi, 5.3.2006 22:43:
---
Capital, 5.3.2006 22:38:
Voipi olla totta. Kai sitä vaan luulee, ettei moiseen tilanteeseen joudu ja uskoo selviävänsä mistä vaan keskustelemalla... Taidan olla hieman sinisilmäinen.

---

En tiedä. Omalta kohdalta ja kokemuksiini turvaten voin sanoa, et jos joku haluaisi selvitä pelkällä puhumisella pettämisestä, niin pitäisi kyllä hallita mustan värittäminen valkoiseksi aika hyvin. Eli ts. joillekin puhuminen (varsinkin pitkässä suhteessa oleville) voi olla se vaihtoehto selviämiseen ja ongelmien ratkaisuun, mutta yleensä se suurimmaksi osaksi taitaa olla se kerrastapoikki-juttu.

Ja pettämisen voi myös ehkäistä puhumalla asioista. Pettämisen taustalla on yleensä joku isompi ongelma parisuhteessa, josta ajoissa puhuminen voi estää moisen tapahtumisen. Mut loppupeleissä kaikki riippuu niistä ihmisistä, miten asennoituvat siihen. Ja miten asennoituvat koko pettämis-käsitteeseen.
[/q]

Niin siis ei selvitä pettämisestä puhumalla vaan nimenomaan keskustellen lopettaa suhde / selvittää asiat suhteessa ennenkuin on tarvetta pettää. (sorry että olin epäselvä)

haastetta sinkkutytöille

O