SINKKULUUKKU
[q]Epailija, 16.2.2006 09:40:
Äläs nyt. Jos saan Dirkin seikkailuja jatkettua, niin olet kuin sulaa vahaa käsissäni.
[/q]
Okei, okei. Ehkä mä voin sitten harkita sitä... :D
[q]Syder, 16.2.2006 07:09:
---
Avernian, 16.2.2006 02:03:
Onneksi mulla ei ole tollaisia pulmia. En ihastu, eikä muhun ihastuta.
---
Noniin, tätä et usko kyl enää itekkää
[/q]
No en niin..
[q]Avernian, 16.2.2006 02:03:
En ihastu, eikä muhun ihastuta.
[/q]
Äläs nyt. Jos saan Dirkin seikkailuja jatkettua, niin olet kuin sulaa vahaa käsissäni.
[q]astaroth, 16.2.2006 19:23:
[mistä tunnistaa poikamiehen]
tämän kuvan nähdessäni rupesin oitis katselemaan kämppääni ja oli pakko repee :P
[/q]
Jos tosta miinustetaan mauttomat verhot ja trendilamppu niin oon mäki poikamies
tämän kuvan nähdessäni rupesin oitis katselemaan kämppääni ja oli pakko repee :P
[/q]
Siis ihan kun mun kämpässä :D ainoa et mulla kaljapullot on lattialla =D
[/q]
Ei perkele! kylhän tossa on noita samoja juttuja kuin munkin kämpässä, mut toisaalta kutakuinkin tältä näyttäny kyl seurustellesanikin. oonkohan mä sit elämäntapapoikamies?
[q]rose, 16.2.2006 19:27:
---
astaroth, 16.2.2006 19:23:
---
[/q]
mä kans mä kans!! :D
[q]hallucinogen, 16.2.2006 19:27:
---
astaroth, 16.2.2006 19:23:
---
Siis ihan kun mun kämpässä :D ainoa et mulla kaljapullot on lattialla =D
[/q]
Sä harrastat samaa kuin Juha :D
[/q]
Tunnustaudun joukkoon "surkeaan" paitti et tyhjä cola pullo armada on sullottu kaappiin
[/q]
Lähes täydellinen kopio löytyy täältäkin
[/q]
hups...*hikoil* noh tämmöstähän tämä poikamiehen elämä... mutta jalassa on puhtaat sukat...*hih*
[/q]
Vähän hyvä :D
En oo sit ainoo :)
Näköjään tähtään taas siihen, että mun profiilissa vastatuissa aiheissa komeilee pelkästään otsikko: SINKKULUUKKU.
Onneks en ehdi ihan koko aikaa kirjotella tänne, ku välillä pitää kattoo leffaa: Surkeiden sinkkujen seura. (Nyt telkussa.)
[q]Gleba, 17.2.2006 22:33:
---
Fresia, 17.2.2006 22:01:
Täällä taas
---
onpahan ainaki selvyys tilanteessa nyt?
[/q]
On...toisaalta aikamoinen helpotus, kun se säätäminen on nyt ohi...kun ei toinen vaan pysty sitoutumaan, ei siitä ois ikinä mitään tullut *igor*. Itseäni mä siinä vaan hajotin, tämä tuska on siihen verrattuna paljon pienempää.
[q]
rose, 16.2.2006 19:27:
[/q]
Niin mäkin
[q]Chatte, 16.2.2006 23:34:
No juu, kenelle mitäkin. Mutta se joka tuntee paljon, saa myös paljon... mutta pahimmassa tapauksessa menettää myös paljon. Aina ei voi voittaa... mutta ei ainakaan silloin, jos ei anna mahdollisuutta.
[/q]
Aika hyvä vertaus, ja jatkaisin tätä vielä vähän... Eiköhän ole yleinen konsensus että murtuneesta sydämestä selviää ajan kanssa, eli mikään sellainen menetys ei suhteen takia ole pysyvää - aina pääsee takaisin jaloilleen jos haluaa ja on tukijoita. Siispä, mitä enemmän haluaa voittaa jos onni käy, sitä enemmän kannattaa pistää likoon.
[q]sapeli, 18.2.2006 01:21:
Aika hyvä vertaus, ja jatkaisin tätä vielä vähän... Eiköhän ole yleinen konsensus että murtuneesta sydämestä selviää ajan kanssa, eli mikään sellainen menetys ei suhteen takia ole pysyvää - aina pääsee takaisin jaloilleen jos haluaa ja on tukijoita. Siispä, mitä enemmän haluaa voittaa jos onni käy, sitä enemmän kannattaa pistää likoon.
[/q]
Mutta eikös murtuneisiin sydämiin jää yleensä (olosuhteista riippuen ehkä) pikkufiboja, esim. vaikeuksia luottaa, läheisyyden pelkoa...
[q]Avernian, 18.2.2006 09:46:
Mutta eikös murtuneisiin sydämiin jää yleensä (olosuhteista riippuen ehkä) pikkufiboja, esim. vaikeuksia luottaa, läheisyyden pelkoa...
[/q]
Jos jääkin, niin ei niidenkään tarvitse olla pysyviä, jos niin haluaa. Aika parantaa, hyvät ystävät auttavat, uusi hyvä ihmissuhdekin voi poistaa pelot osoittautumalla luottamuksen arvoiseksi. Mutta tälle kaikelle pitää antaa mahdollisuus, ja pistää taas itsensä likoon.
[q]Chatte, 18.2.2006 10:14:
Aika parantaa,[/q]
Näytä minulle tulehtunut, kuolioon menossa oleva haava, jonka aika parantaa.
[q]
hyvät ystävät auttavat, [/q]
Todella hyvät ystävät ovat kuin ongelmia ei olisikaan
[q]
uusi hyvä ihmissuhdekin voi poistaa pelot osoittautumalla luottamuksen arvoiseksi.
[/q]
Voi toki. Mutta kuinka yleistä se sitten on, kun molemmilla on jo säröjä sydämessä ja vaikeuksia sitoutua?
[pieni] En voinut jättää sitä rauhaan...[/pieni]
[q]Avernian, 18.2.2006 10:22:
[pieni] En voinut jättää sitä rauhaan...[/pieni]
[/q]
Optimistin onnenpäivä; pessimisti ei pety.
Se on vähän että mistä vinkkelistä näitäkin asioita katsoo...