SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]_kolibri_

kiitos... sitä todella tarvitaan.

sattuu niin paljon... kiva ku 1,5 vuotta ja sitten toinen pettää, vieläkin samalla viikonloppuna kuin hän sanoo että hän rakastaa minua.
miten voi olla niin julma?
[/q]

ihmiset on kovin itsekkäitä ja ajattelemattomia, cruel fact.kaikki lohdutussloganit tuntuu varmasti aika tissinläpyttelyltä viel pitkään, mut historia on toistanu itseään jo niin pitkään ihmissuhteidenkin osalta, että uskallan luvata, että vielä sun kasvoille nousee aurinkoinen hymy*hali*

[q]Jazmine, 6.3.2006 01:11:
Voi helvetin tuulikaappi...*igor*
[/q]

hey, ei saa masentua !! kyllä se tästä lähtee nousuun! dont worry..

[q]jaywink, 6.3.2006 01:48:
---
Jazmine, 6.3.2006 01:11:

---

ois ees tuulikaapissa
[/q]

Eiii kannata ees toivoa.
Sen sanon kokemuksesta että ihan sinkkunasinkkuna tekee ihtensä paljon onnellisemmaks kuin nyt.

Optimaalisin tilanne tosin ois kunnon suhde, joka ois viel tervekkin....

[q]Dana, 6.3.2006 03:45:
---
Jazmine, 6.3.2006 01:11:

---

hey, ei saa masentua !! kyllä se tästä lähtee nousuun! dont worry..
[/q]

Katsotaan.. mä vaan kyl vähän epäilen, että ei tällä pohjalla..*uuh*
En mä niit lauseita unoha, ja ne on aina olemassa, vaikka kundi tekis mitä.

eilen illalla puhelimessa tuli kyl sellanen olo, et ihan sama, vaik tuulikaappiin...mut ei siitä enää tulis mitään, alan sen vihdoin monen kuukauden jälkeen tajuamaan. Tunteet ei *toktok* Mut väleissä sentään ollaan, vaik etäisyys on se ykkösjuttu nyt... Täällä siis ollaan ja lujasti.

[size=7]Mut tuulikaapissa saa sentään suht säännöllistä seksiä[/size]

[q]Fresia, 6.3.2006 10:35:

[/q]

Säännöllinen seksi on tuulikaapissa olon paras puoli, jos siitä osaa pitää tunteet erossa. Mä en osannu (enkä tuu osaamaan), joten täällä on paljon parempi olla kuin tuulikaapissa.

[q]Fresia, 6.3.2006 10:35:
[/q]

kyllähän sitä täällä sinkkuluukun puolella muuten ois tyytyväinen mut just toi seksi

[q]Alley Cat, 6.3.2006 10:55:
Säännöllinen seksi on tuulikaapissa olon paras puoli, jos siitä osaa pitää tunteet erossa. Mä en osannu (enkä tuu osaamaan), joten täällä on paljon parempi olla kuin tuulikaapissa.
[/q]
Ei mun tuulikaappeilussa vaan koskaan oo seksiä saanu. Tai koskaan ja koskaan.

Ylleensä siinä vaiheessa kun seksi on säännöllistä niin suhdekin on jo seukkausluukun puolella tai sit se on vaan vakipano.

[q]domi, 6.3.2006 11:25:
---
jaywink, 6.3.2006 11:19:
---
Fresia, 6.3.2006 10:35:

---

kyllähän sitä täällä sinkkuluukun puolella muuten ois tyytyväinen mut just toi seksi

---

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan
[/q]

joo *forum heruttel*

tai sit vois tehdä paidan tekstillä "seksuaalisesti hyväksikäytettävä"

[q]Avernian, 6.3.2006 12:02:
---
jaywink, 6.3.2006 11:19:
---
---
Henk. koht. en oikein osaa nauttia seksistä ihan kenen tahansa kanssa. Hassu mies.
[/q]

no joo vähän sama "ongelma" mullakin. kylhän sitä aina jotain randompanoi varmaan sais, mutta mulle sen ihmisen pitää olla jollain tasolla läheinen ja tutumpi.

[q]jaywink, 6.3.2006 14:19:
---

no joo vähän sama "ongelma" mullakin. kylhän sitä aina jotain randompanoi varmaan sais, mutta mulle sen ihmisen pitää olla jollain tasolla läheinen ja tutumpi.
[/q]

Oikeastaan itse seksi ei ole niinkään ihmeellistä, mutta kun sitä touhuaa jonkun ihmisen kanssa, josta oikeasti välittää, niin puhutaankin jo ihan eri asiasta. Sitä on muutenkin ihan erilailla läsnä siinä touhussa, kun on tunteitakin pelissä. Uskallanpa luulla, että aika moni on samalla aaltopituudella tämän asian suhteen, että mitä enempi tunteita pelissä, oli sitten ihastus tai rakkaus, niin sitä parempi. Ainakin minä olen. Tietenkään en nyt teilaa ihan puhtaan himonkaan voimaa, mutta omista kokemuksista sanoisin, että kiintymyksen tunne on tossa lajissa ehdottomasti kovinta valuuttaa.

On se sinkkuilu välistä kivaa .. mutta välistä kaipaa taas *sydän* -ilmiötä

Eipä tässä, seksiä en kyl kaipaa keneltä tahansa...vaatii tunteita ja kemiaa ja synkkausta monella tasolla. Ja luottamustakin... ton kyseisen pojan kanssa oli noita kaikkia, ja enemmän kuin seksin menetys harmittaa sen menetys läheisimpänä ihmisenä. Ystäviä tavoite olla, mutta ei voida nähdä eikä soitellakaan, tulee liian ikävä

Kai sitä pitäs malttaa olla täällä hetki vuoden seukkaamisen/ eroamisen/ säätämisen jälkeen *justjoo*... ois vaan niin kiva ihastua

[size=7]Ja oikeesti enemmän kuin seksiä mä kaipaan jonkun syliä, halausta ja helliä sanoja, en vaan myönnä sitä...[/size]

[q]onni3mk, 6.3.2006 13:07:
---
Alley Cat, 6.3.2006 10:55:

Ylleensä siinä vaiheessa kun seksi on säännöllistä niin suhdekin on jo seukkausluukun puolella tai sit se on vaan vakipano.
[/q]

Jaa, mulla se oli "tapailua". Aika epäsäännöllistä tosin, kun toinen huiteli töiden takia ympäri Suomea.

[q]Anselmi, 29.5.2006 17:30:
---
Jago, 28.5.2006 15:11:
ei sinkkuus oo kiva asia.

---

Mun mielestä on, siinä missä seurustelukin. En ikinä oo ymmärtänyt sellaista "seurustelutyhjiö"
meininkiä, eli että pitäis löytää joku. Koska sehän viestittää sitä että on tärkeämpää löytää joku, kuin se että kuka tämä joku on. On mahdotonta etsiä jotain minkä olemassa olosta ei vielä tiedä. Omasta mielestä ihmisten tulisi "voi voi voi kun löytäisin jonkun"
valittelun sijaan nauttia elämstä kympillä, koska miten voi odottaa kenenkään
viihtyvän kanssasi, jos itse et viihdy itsesi kanssa?
[/q]
en mä sitä tarkottanut. jos mulle olisi tärkeetä seurustelu pelkästään niin kyllä mulla olis jätkä jo. halukkaita löytyy, mutta ne haluu vääristä syistä ja mua ei kiinnosta.

mieluummin sinkku kuin huonossa suhteessa, mutta mieluummin hyvässä suhteessa kuin sinkku

[q]Nexus__69, 21.2.2006 22:09:
voit sillä aikaa puristella tissejä
[/q]

Ai sit jos/kun harppaan sen kynnyksen yli, niin sit en enää saa?! Sitä harppaamista täytyy kyl sit miettii uudelleen *hih**nauru*

ja lisää vaa pukkaa

Mä en pääse täältä ikinä, koska kukaan ei vaivaudu ees vastaamaan mun deitti-ilmotukseen. Ihan mölliä.
No, kaikkeen tottuu.

[q]pirpeli, 8.3.2006 15:41:
Mä en pääse täältä ikinä, koska kukaan ei vaivaudu ees vastaamaan mun deitti-ilmotukseen. Ihan mölliä.
No, kaikkeen tottuu.
[/q]

Copypastee ilmo tänne nin voidaan porkalla analysoida missä vika *vink*?

O