SINKKULUUKKU
no just se ku oon alkanu viihtyy yksin
mut ajan kanssa.. jos tässä nyt sit leimahtais ihan kunnolla
[q]Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:
"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."
Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D[/q]
Zing! No, ehkä eksäsi otti tekstiviestisi piilovittuiluna ja iski sen takia vyön alle. Olisithan sinäkin tosin voinut lähteä leikkiin lähettämällä takaisin jotain tyyliin: "No eipä tässä ole kiire seurustelemaan kun on muutaman tutun mimmin avulla saanut vihdoin tietää millaista hyvä seksi on. =)"
en haluu pois.. en en en *toktok*
[q]Coleman, 9.2.2006 12:47:
...just mun tuuria, viimeks tänään kysäisin erästä mukavaa tyttöä kahville mutta se päätyikin vaan tylysti sanoihin "en voi, sori"....Sinkkuilu siis jatkukoon, vaikkakin alkaa jo ahdistaa tämä yksinolo...*toktok**eiei*
Ikisinkkuus alkaa jo kuulostaa seuraavalle vaihtoehdolle...
Ja tämä sanonta "jokaiselle löytyy se oikea jostain" alkaa kuulostaa lähes naurettavalta, tiedä sitten...
[/q]
kullostaa niin tutulta.... miks ne mitkä tuntuu oikeilta ei koskaan lähe sinne kahville...
"on maailmassa monta ihmeellistä asiaa..."*nuotti*
[q]Coleman, 9.2.2006 12:47:
Ikisinkkuus alkaa jo kuulostaa seuraavalle vaihtoehdolle...
Ja tämä sanonta "jokaiselle löytyy se oikea jostain" alkaa kuulostaa lähes naurettavalta, tiedä sitten...
[/q]
Haha !
22v.
:D
N. 3,5 vuotta vierähtänyt tässä luukussa erinäisten fiilisten parissa ja on kyllä ollut tähän mennessä parasta aikaa elämässäni.
Tuli sitten katseltua vanhoja viestejäni tähän luukkuun ja tää tuli viime "keväältä" vastaan:
10.3.2008 16:19
Tunnen olevani jo puoliks ulkona tästä luukusta...
Huvittavinta on se, että nyt on 11.3.2009 ja vuosi vierähtänyt ja voin
todeta, että fiilikset ovat samansuuntaiset kuin vuosi sitten, tällä kertaa vaan tietty uusi heppu kuvioissa. Näköjään vuoden välein maaliskuussa sattuu & tapahtuu.
[q]mariq, 9.2.2006 11:03:
Tää hiippailis kurkistelemaan tolle toiselle puolelle..
[/q]
Ihkuu!
Täällä taas...*hmph* 3,5 kk tuli seurusteltua melko vakavissakin tunnelmissa ja sit se katkes kuin seinään...*uuh*
[q]Fresia, 11.2.2006 14:52:
Taidan olla matkalla pois täältä Koetan olla etten ois näin vaan pitää jalat maassa...*justjoo*
[/q]
Jalat maassa ois tosiaan kiva asia, sillä eilen selvis että tässä luukussa olen ja vahvasti. Oon ihan pihalla sen jätkän ajatusmaailmasta, ja myös itsestäni, miks annan tämmösen tapahtua kerta toisensa jälkeen Jos vaan sanois, et häivy mun elämästäni äläkä tule takaisin. En vaan osaa tai uskalla ...blaah *toktok* Mitähän mä ees oon, 75 % sinkku
Täältä päässee pois helpoiten sillä, että lakkaa vaan ajattelemasta asiaa ja käyttää säästyneen ajan vaik harrastuksiin :) En mä ainakaan ole päätynyt oikeisiin/pidempikestoisiin suhteisiin sillä että asiaa olisi suunnitellut tms.
[q]Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
Nyt mä lausun jonku loitsun, joka joko:
a) saa mut RAKASTAMAAN sinkkuutta aidosti
tai
b) tuottaa mun eteen 258 poikaystäväehdokasta HETI PAIKALLA!
Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä enää lainkaan. Piste.
*näyttää kieltä*
[/q]
Ootko varma et toi 258 ehdokasta sisältää sen yhen sopivan?
tai
Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä enää lainkaan. Piste.
*näyttää kieltä*
[q]Annakins, 13.2.2006 23:31:
---
Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä
---
*täh*
[/q]
No, sellasta se nyt on tässä viime aikoina ollut mun kohdalla - kiva, jos sulla on kivempaa.
[q]Lauruska, 13.2.2006 23:32:
---
Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
tai
*näyttää kieltä*
---
Ootko varma et toi 258 ehdokasta sisältää sen yhen sopivan?
[/q]
Kun kysyt, niin... Täytyy tunnustaa, etten ole ollenkaan varma. Eli, nostanpa saman tien kandidaatti-toiveen 1258 tyyppiin! Eikä ku 12258 voiski olla sopivampi lukumäärä.
Taidan olla matkalla pois täältä Koetan olla etten ois näin vaan pitää jalat maassa...*justjoo*
[q]Nauskiss, 13.2.2006 23:42:
Kun kysyt, niin... Täytyy tunnustaa, etten ole ollenkaan varma. Eli, nostanpa saman tien kandidaatti-toiveen 1258 tyyppiin! Eikä ku 12258 voiski olla sopivampi lukumäärä.
[/q]
Mut aattele, jos sul ois noin monta kandidaattia (ja niitähän ON maailma pullollaan), voisitko lopettaa etsinnät tyytyväisenä jos nro. 172 vaikuttaisi lupaavalta, vai pitäisikö käydä koko porukka läpi että voit olla varma löytäneesi sen kaikkein parhaan vaihtoehdon?
Jos pitäisi, niin tehdäänpä pieni laskutoimitus. Sanotaan vaikka että yhdet treffit per kandidaatti riittää saamaan kaiken olennaisen selville (aika optimistista, mutta niin vähän tuo lähtötilannekin *vink*). Sanotaan vaikka että saat mahdutettua viidet treffit per viikko ilman että siitä tulee totaalista burn-outtia. Vain vähän reilut 47 vuotta myöhemmin olet löytänyt näistä ehdokkaista parhaan mahdollisen ja voitte aloittaa yhteisen elämänne onnellisina, vaikkakin hiukan vanhempina.
(Mutta älä vahingossakaan kelaa sitä kuinka sulta jäi miljardeja potentiaalisia kumppaneja testaamatta *pahis*)
Kyllä me ollaan kaikki outoja.
tämä on kyllä ihan mun paikka ja toivottavasti nyt hetken pysyisi sellaisena...tosin tuli kyllä tänään sellai olo et miksi en voi soittaa jollekin ja vaan plurristella puhelimen kautta...ja toiveekkaana jatkosta, kyllä vielä jostain löytyy ihminen kuka huolii mut ja mun vaikeudet
sitä on oltu about 2 vuotta täällä. edelleenkään ei valittamista (kaikki tarvittava draama ja dramatiikka löytyy elämän muilta osa-alueilta )
[q]Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä ---
[/q]
Puhut siis omasta seurastasi?