SINKKULUUKKU
[q]Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä enää lainkaan. Piste.
*näyttää kieltä*
[/q]
Mut aatteles....onhan siinä etujakin*vink*
1) saa tulla ja mennä eikä kukaan nurise
2) saa tehä mitä itteensä huvittaa eikä kukaan tuu sanomaan mitä ei ois pitäny tehä
3) ei tarvii pestä kenekään pyykkejä eikä ei tarvii siivota kuin omat sotkut ja nekin just sillon
ku itteensä huvitta
4) saa käyttää aikaansa just niin kuin ite haluu, kukaan ei stressaa suo sillä et maukuu korvan
vieres et sul ei oo tarpeeks aikaa
5) ehtii tekee paljon enemmän ittellensä tärkeitä juttuja ja vain ja ainoastaan itsensä vuoksi
6) saa ostaa mitä haluaa
7) eikä tarvii muuten ees aina olla tekemässä ruokaa!!niitäkin löytyy kenelle pitää ruoka aina
valmiina
8) JA MIKÄ PARASTA....
SITÄ OIKEAA EI VIELÄ OLE LÖYTYNYT KOSKA YHTÄ AINUTLAATUISTA *plur**pihkassa*
JALAT ALTA VIEVÄÄ TYYPPIÄ OLE TULLU VASTAAN eli se on tuolla jossain
JÄNNÄÄ!!
ELI ELÄMÄ ON IHANAA NÄINKIN*nauru*
:D
[q]Avernian, 15.2.2006 12:58:
---
Christah, 15.2.2006 12:50:
3) ei tarvii pestä kenekään pyykkejä eikä ei tarvii siivota kuin omat sotkut ja nekin just sillon
ku itteensä huvitta
---
Paitsi jos asuu solussa..
[/q]
ei pidä paikkaansa.. pitää vaan olla isompi kuin muut solussa asuvat
[q]Christah, 15.2.2006 12:50:
ku itteensä huvitta
[/q]
[q]Avernian, 15.2.2006 12:53:
---
Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä ---
---
Puhut siis omasta seurastasi?
[/q]
Enpä nyt ala täällä tarkemmin raportoimaan mistä kaikesta ja keiden kaikkien seurasta puhun. Nuo adjektiivit valottavat sinkkuuden kokemusta mun kohdalla ihan kaikenkaikkiaan.
Mutta jotain voin toki tarkentaa:
typerää - deittailu
apaattista - yksinäiset lauantai-aamut
tuskastuttavaa - epäselvät suhteet
ongelmallista - ks. yllä
epämiellyttävää - seksin puute
yksinäistä - tarviiko selittää?
epäluonnollista - seksin puute, läheisyyden puute
hivuttavaa - kaikki yhteensä
masentavaa - ks. yllä
Mulle tää sinkkuilu ei oo mikään toiveiden täyttymys, ehkä siksi, että mun oma seura on niin perin kelvotonta, ehkä jostain muusta syystä... Veikkaan tota jälkimmäistä. (Ei nääs suhteessakaan pääse itseään pakoon; siihen mulla ei ole tarvettakaan.)
Mutta se on hienoa, että löytyy ihmisiä, joille oma seura on kaikki kaikessa - silloinhan sinkkuilu on takuuvarmasti paras mahdollinen elämäntyyli!
Noniin,liitynpä taasen teidän seuraanne kauniiseen/komeaan tänne!
Nyt sitten hengailen tällä puolen ihan rauhaksiin,hissuksiin ja hätiköimättä, kiirehtimättä mihinkään muualle suunnalle
[q]Waldo, 15.2.2006 13:09:
---
Avernian, 15.2.2006 12:58:
---
Christah, 15.2.2006 12:50:
ku itteensä huvitta
---
---
ei pidä paikkaansa.. pitää vaan olla isompi kuin muut solussa asuvat
[/q]
[q]Christah, 15.2.2006 12:50:
---
Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä enää lainkaan. Piste.
*näyttää kieltä*
---
Mut aatteles....onhan siinä etujakin*vink*
(Kohdat 1, 2, 3 jne...)
[/q]
Hmm... Useimmat sun luettelemista kohdista oli kyl sellasia, joista mä en joudu suhteessa ollessanikaan kärsimään, luojan kiitos!
Eli, mä en pidä sinkkuilun vaihtoehtona huonoa tai rasittavaa tai rajoittavaa suhdetta, vaan oon niin pöljä, että todellakin haaveilen [suhteellisen] onnellisesta ja [kohtuullisen] ihanasta suhteesta, joka ei estäisi [melkein] mitään vaan antaisi [melko] paljon.
[q]sapeli, 14.2.2006 01:18:
---
Nauskiss, 13.2.2006 23:42:
Kun kysyt, niin... Täytyy tunnustaa, etten ole ollenkaan varma. Eli, nostanpa saman tien kandidaatti-toiveen 1258 tyyppiin! Eikä ku 12258 voiski olla sopivampi lukumäärä.
---
Mut aattele, jos sul ois noin monta kandidaattia (ja niitähän ON maailma pullollaan), voisitko lopettaa etsinnät tyytyväisenä jos nro. 172 vaikuttaisi lupaavalta, vai pitäisikö käydä koko porukka läpi että voit olla varma löytäneesi sen kaikkein parhaan vaihtoehdon?
[/q]
Hmm... Tähänastisten tutkimusteni perusteella (olen tosiaan jossain vaiheessa vetänyt sellasta viidet deitit viikossa tahtia) TIEDÄN millanen tyyppi olis luxus. Että, luultavasti osaisin siihen lopettaa.
[q]
Sanotaan vaikka että saat mahdutettua viidet treffit per viikko ilman että siitä tulee totaalista burn-outtia. Vain vähän reilut 47 vuotta myöhemmin olet löytänyt näistä ehdokkaista parhaan mahdollisen ja voitte aloittaa yhteisen elämänne onnellisina, vaikkakin hiukan vanhempina.
[/q]
Haha, toi sopis siinä mielessä hyvin, että oon tässä jo jonkin aikaa puhunut, että mun rakkauselämä alkaa sit joskus eläkkeellä... Sit on aikaa - kun on ekaks käyny 12258 miestä läpi uuvuttavalla treffiaikataululla... No ei; ihan näin suurisuuntaisia suunnitelmia en oo kyllä punonu ennen tätä iltaa. Muuten vaan on välillä ollu aika ja energia sen verran kortilla, että on tuntunut helpottavalta sysätä koko ajatus kumppanista jonnekin hamaan eläkeikään.
Mutta, TÄNÄÄN ei tunnu siltä. Tuntuu ihan täysin päinvastaiselta.
[q]Christah, 15.2.2006 18:11:
---
Nauskiss, 15.2.2006 13:57:
Eli, mä en pidä sinkkuilun vaihtoehtona huonoa tai rasittavaa tai rajoittavaa suhdetta, vaan oon niin pöljä, että todellakin haaveilen [suhteellisen] onnellisesta ja [kohtuullisen] ihanasta suhteesta, joka ei estäisi [melkein] mitään vaan antaisi [melko] paljon.
---
Noo hehei! en sitä meinannu et ei mukamas onnellisia suhteita oliskaan...
Varmasti onkin, mut ei kannata miesten ja suhteiden takii rupee murehtimaan...
onhan täs maailmas paljon muutakin
kato kaikki ajallaan....*hihu*
[/q]
Joo-o... Vois kyl kohta olla miehen & suhteen aika.
Ei meinaan enää hirveen montaa vuoskymmentä viittis vain ja ainoastaan tehdä kaikkea muuta kivaa. Sinkkuus on tarkotettu loputtoman kärsivällisille tai loputtoman itseriittoisille tai loputtoman optimistisille tai... ainakin joillekin muille ku mulle! Näin o.
Kiitti piristys-yrityksesta anyway!
[q]Nauskiss, 15.2.2006 13:57:
[/q]
Noo hehei! en sitä meinannu et ei mukamas onnellisia suhteita oliskaan...
Varmasti onkin, mut ei kannata miesten ja suhteiden takii rupee murehtimaan...
onhan täs maailmas paljon muutakin
kato kaikki ajallaan....*hihu*
[q]Josssu, 15.2.2006 19:56:
Millaista on sitten kiikkua sinkkuuden ja seurustelun välillä?
Hermoja raastavaa. En tajua itsekkään miten olen itseni tähän pisteeseen ajanut.
Eikä tälläistä voi oikeasti edes tapahtua, paitsi minulle
Tänään viimeksi kiehahti päässä niin pahasti, että se on loppu nyt. Mutta mä tiedän ettei tää ole. Huh
[/q]
Katos, mulla on ollu oikeestaa iha sama tilanne jonkin aikaa.
Vaikken siitä stressiä oo ottanu ni kyllähän se välil raastaa.
Tulee mietittyä kaikkia turhia juttuja pää puhki
Mietiskelin kans et eihän tässä oo mitään järkeä, ajan hukkaa, toisaalta, ei sitä koskaan tiedä.
Mut otetaan nyt ihan lunkisti vaa...
[q]Tropico, 15.2.2006 21:40:
Tulee mietittyä kaikkia turhia juttuja pää puhki
[/q]
Kuulostaa erittäin tutulta. No lupaan itselleni selvittää asiat kuukauden sisällä. (Tosin mä asetin jo viimeksi takarajaksi uudenvuoden..)
[q]Josssu, 15.2.2006 19:56:
Hermoja raastavaa. En tajua itsekkään miten olen itseni tähän pisteeseen ajanut.
Tänään viimeksi kiehahti päässä niin pahasti, että se on loppu nyt. Mutta mä tiedän ettei tää ole. Huh
[/q]
Marraskuusta asti samassa tilanteessa (ja myös sitä ennen...saman ihmisen kanssa) Aina kun tuntuu siltä, että nyt lähti juttu menemään eteenpäin, katoaa matto jalkojen alta ja asiat onkin päin *****dissaa* Pitäs lähteä pois, koska tässä jutussa se toinen ei halua seurustella..."mut mä haluan sut"...voi jeesus mitä paskaa sanon minä. Saa kuulla kunniansa koko paska jätkä Vaikka se taitaa sattua muhunkin liian paljon, mutta tähänkin tilanteeseen hajoan.
[q]Freja, 27.5.2006 01:25:
---
Cjet, 26.5.2006 23:41: Onpa vaikeeta olla aina sinkku välil..
---
Ja mä kun luulin että se on just helppoa Ja se on _kiva_ olla sinkku aina välil
[/q]
sinkkuuden hyvistä puolista puhutaan niin paljon, mutta ihmisillä taitaa jäädä huomaamatta että jopa sinkkuuden tv-raamatussa(sex and the city) ne kaipailee miestä vierelleen..
ei sinkkuus oo kiva asia. sitä vaan toivois että se olis jotta ei tuntuisi niin pahalta olla semmonen tai tulla semmoseksi suhten päättyessä*blush*
[q]Alley Cat, 28.5.2006 13:10:
Tämä lähtee tuonne toiseen luukkuun
[/q]
onnea luukun vaihtoosi*tirsk*
[q]tbo, 13.11.2009 00:33:
pokerikonekin on rigattu niin et siinä häviää aina.
[/q]
Ei itse asiassa, vaan ahneella on paskanen loppu. Yx jannu jonka nään hakkaavan hedelmäpeliä on tyhjentänyt sen vaatimattomasti joka kerta. Veikkaan että se on joku RAY:n entinen työntekijä.
Eurolla ei kannata odottaa 10 voittoa niin jää kyllä helpostikkin voitolle. Ei tosin niin paljoa, että se taloudellisesti olisi kannattavaa.
[q]Waldo, 15.2.2006 23:52:
On se kumma kun joskus ihastuu johonkin niin ei tule hirveetä vasta kaikua..? mutta kyllä niitä naisia on sit jotka osoittaa kiintymystä mutta kun jostain kumman syystä ei vaan nappaa *hmph**ankka*
[/q]
Joo-o. Pitää saada se jota ei voi.
Onneksi mulla ei ole tollaisia pulmia. En ihastu, eikä muhun ihastuta.
[q]Avernian, 16.2.2006 02:03:
Onneksi mulla ei ole tollaisia pulmia. En ihastu, eikä muhun ihastuta.
[/q]
Noniin, tätä et usko kyl enää itekkää