päivän :)

Back to häröily O

[q]larzizi, 25.11.2006 11:29:
Joo ei kyllä kaikilta puutu vaikkakin aika usealta niitä aivoja on hankala havaita. Uusin Suomen neito ainakin on ollut yks meijän koulun parhaimmista oppilaista. Että sillä ainakin PITÄISI olla järkeä päässä, vaikka ehkä sellaiselta perus bimboblondilta näyttääkin
[/q]

Menestyminen opinnoissa ei valitettavasti kerro ihmisen älykkyydestä paljoakaan suuntaan tai toiseen. Suurimmassa osassa niistä kun menestyy suuremmin päätään vaivaamatta mikäli osaa painaa kuulemansa nuppiinsa ja suoltaa sen ulos uudestaan.

Uus kämppä alkaa vihdoin valmistua. Ja mun valitsemat maalit näyttivät kivoilta.

[q]Jone, 25.11.2006 13:59:
---
Menestyminen opinnoissa ei valitettavasti kerro ihmisen älykkyydestä paljoakaan suuntaan tai toiseen. Suurimmassa osassa niistä kun menestyy suuremmin päätään vaivaamatta mikäli osaa painaa kuulemansa nuppiinsa ja suoltaa sen ulos uudestaan.
[/q]

Ei välttämättä kerrokaan. Mutta eipä kyseinen henkilö ainakaan luule, että ilmastonmuutoksella tarkoitettaisiin pidempää ja lämpimämpää kesää.

Duuni riittää tältä päivältä, lähen maalaamaan.

[q]pirpeli, 25.11.2006 11:04:
Joo, kuten Hyze tuossa sanoi...ei oo. Mä oon aina ollu sitä mieltä, että suomalaisiltä misseiltä puuttuu joku tärkee osa päästä.....Esim. aivot :D:D (ei kaikilta, mut aika usealta)
[/q]
Ei missit tee aivoilla mitään, nekit säästyneet grammat aivoissa on parempi sijoittaa tisseihin :D

Oma päivän :) on kyllä ehdottomasti se, että tuli tehtyä eilen hyvää ruokaa, kaunista ja ihanaa seuraa ja läheisyyttä. Sit valvoa sen kanssa johkin puol kasiin aamuun ja sit kun itse menee nukkumaan ja herää joskus ennen kahta hymy korvissa ja ei krapulaa tms lauantaita pilaavaa ilmiötä :D. Niin ja sit et uusin stargate atlantis tuli imastua ja nyt aattelin tehdä mansikkasuklaapirtelöä sen seuraksi ja illalla syödä mun eilen tekemää maa-artisokkakeittoa ja ottaa pari lasia viiniä. Aika pop lauantai. Ei puutu kun pari pulloa olutta :D

taas ne ystävät...!!!!!! ne kyllä tietää mitä pitää sanoa ja tehdä!! saa mut niin hyvällä tuulelle olla niiden seurassa *sydän*

[q]Jone, 25.11.2006 13:59:
[/q]
Tai sitten jos koulutuksessa panostetaan ryhmätöihin ja henkilö osaa liitää toisten siivellä hyvin. Pistää vituttaa moiset

päätin pitää mässäys / kautta nörttipeli-illan ja hakkaa britit delawareina*blush**hihu*

[q]kottarainen, 25.11.2006 17:03:
Minä olen kokenut kaikista kummallisimmat keskustelut just ihmisten kanssa, jotka ovat nk. kirjaviisaita.
[/q]

Kirjaviisas ei ole sama asia kuin älykäs.

Mä tunnen monta kaunista ja älykästä naista, joten ei se ole poissuljettua. Missikisoihin vain tuntuu usein lähtevän heitä, joilla ehkä on ulkonäköä (tosin en kyllä voi luetella kovin montaa "oikeasti kaunista" missiä) mutta ei älykkyyttä. Mä oon ehlä vähän sitä mieltä, että kauniilla JA älykkäällä naisella ei ole tarvetta moisiin mittelöihin.

Se tunne tänään taas ku puuhommissa käytin moottorisahaa.. mun käsissä sellanen tuhovoima, muhahahahaaa!! puut sai kyytiä!

Yllättävän hyvin mennyt juontokeikka.*joo* Eikä yhtään dissaushuutoja tai muuta vastaavaa.*jiihaa* Tosin yhtäkään mun vaatimuslistasta ei oltu toteuttu*dissaa*:
- ei ollut schumppaa tai ees eddyä.
- poreammas ja pikinichicksit puuttuivat
- ja edellisen vuoden voittajabändin laulajaa ei oltu saatu peseytymään tänäkään vuonna.*sars*

Pakkailen huomista Levin reissua varten ja naurattaa toi vaatemäärä mitä oon roudaamassa mukaani O_O

Kiva päivä tänään. Lyhyt työpäivä. Hyvää palautetta. Asiakasasiamies huoras asiakkaalle. Ajelin kivoja autoja. Saatiin hyvät tarjoilut ja voitelulahjoja. Komeita korjaamosetiä ja huomenna on jo perjantai.

Dorka

Oli kyl tosi kivat pikkujoulut. Plus että sain oikein Vuoden Työntekijä -palkinnon (lennot Eurooppaan *jiihaa*). No, kyllä mä sen ansaitsinkin. Nyt sitte vähä lepiä ja illalla Tiesto *sydän*!

Parhaimpia iltoja vitun pitkiin aikoihin, kaikki vanhat hyvät kaverit melkeenpä paikalla. Vain pari puuttu.

Uus sauna <3
Kaverit <3
Leevi <3

mä en oo tehny mitään tänää
heräsin karapulas sohvalt ja oon ny löhönny koko pvn
jaksoin piipahtaa suihkus, mut muuten vaa kölläilyy..
kyl sunnuntait o kivoi

[q]cjet, 25.11.2006 19:13:
En kuollutkaan salille, vaikka soijaa pukkas pintaan ja pumppu hakkas krapulaa.
[/q]

ja krapulassahan kannattaa mennä salille? *toktok*

rabula hellittää \o/

paistetut egut,pekoni,bratwyrst maggara ja kaffe

i'm in heaven*sydän*

O