päivän :)

Back to häröily O

Öllöilyä Tinjan ja Antin kanssa^_^

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sori, oli pakko.

Olipa kiva tulla takaisin omaan kotiin Kiva ylläri myös se, että kaveri, joka oli käynyt kastelemassa kukat matkan aikana, oli jättänyt meille fazerin sinistä ja lakuautot kotiintulon kunniaksi

Sauna ja suihku piristi kummasti

Oli kyl mukavaa mennä eilen oman kullan kanssa nukkumaan

Eilen mulle ilmotettiin et sain töitä, jee! Ja huomiseks mulle on sovittu näyttö Kapteeninkadulla sijaitsevasta 40m2 kämpästä. Jippii! *plur**iloinen*

*lähtee kaverin kanssa kahville*

Uus lukujärjestys julkastiin: joka maanantai ja keskiviikko vapaa

Ja meillä alkaa videotehosteet kurssi

Mulla o tänään virallinen synttäripäivä *plur**plur**plur*

[q]ALIEN, 27.11.2006 11:53:
---
crissy, 27.11.2006 11:37:
Mulla o tänään virallinen synttäripäivä *plur**plur**plur*

---

paljon onnea =)
[/q]

Kiitos!!*pepsodent*

maanantai

[q]Kirsikka, 27.11.2006 12:42:

Onnittelut, että selvisit hengissä :D Eikös teilläkin ole pakollinen maatilaharjoittelu...? Tietty voi mennä sellaselle tilalle, jossa ei ole lehmiä...
[/q]

Onhan se pakollinen, mut nyt ainanki tuntuu siltä et aion vältellä sellasia lehmätiloja :D

Voi tuska että väsyttää! Mutta nyt mun ei tarvi enää ikinä lypsää yhtään lehmää :)

Elämäni yksi Parhaimista vkonlopuista juuri takana. Torstai-iltana tänne Tallinnaan saapui neljä brittikundia, joille kaveri oli luvannut näyttää kaupunkia. Se reissu loppui sitten n. 3h sitten kun kundit lähtivät taksilla lentokentälle
En muista milloin olen nauranut näin paljon!! Olen nukkunut vain muutaman tunnin koko vkonlopun aikana, kukaan ei halunnut tuhlata aikaa nukkumiseen kun tekemistä ja juteltavaa oli niin paljon!!
Tänne tuli neljä mulle tuntematonta kundia, mutta tänä aamuna neljä ystävää lähti takaisin Lontooseen

*sydän* Badgers *sydän*

[q]Bio, 25.11.2006 17:21:
Se tunne tänään taas ku puuhommissa käytin moottorisahaa.. mun käsissä sellanen tuhovoima, muhahahahaaa!! puut sai kyytiä!
[/q]

miehet on sitten ihania*tirsk*

Aurinko paistoi aamulla naamaan kun heräsin :)

Ma rakastuin vkoloppuna... Bostoniin...

mummi*sydän*

ajatus siitä, että pääsen viiden päivän päästä formatoimaan aivoni

[q]Infiana, 27.11.2006 21:03:
tuun hulluksi. Ollaan koitettu nukuttaa mun kundikaverin tytärtä kolme tuntii, ja se haluu vaan "lisää lugultii" ja "kattoo pinnuu"*nauru* Pimahduksen partaalla, mut ei voi ku nauraa.
[/q]

Tulee mieleen tarina kun vanhempani olivat yöhoitamassa serkkuani hänen vanhempien ollessa iltarimpsulla. Serkku ei millään meinannu nukahtaa vaan huuteli sängyssään jukijukijukia ja oli tottunut sitä saamaan äidiltään tuolla "käskyllä"... meidän äiti vaan ei suostunut käskytettäväksi ja taisi tokaista vaan, et "turpa kiinni, nyt nukutaan" tms ja oli sen jälkeen sit kans nukuttiin.

Paras oli viel se, että tää jukijukin huutely loppui siihen ja aina kun lasten kanssa tuli jotain ongelmia serkkujen vanhemmat vitsaili, että pitää taas soittaa Pirkko (äitini) paikalle

O