päivän :)
Kahvi.... ainut ilon aihe tällä hetkellä! Katotaan miten päivä lähtee käyntiin*justjoo*
*tähti* Työviikon loppu
*tähti* iPodin akku kesti koko päivän
*tähti* Huomenna saadaan pesukone
*tähti* Ajatukset selkiytyy taas
*tähti* *sydän*
Mukavan oloinen olo tällee salin jälkee. Kyl taas jaksaa koht torkkua.
Sain siteet kii uusiin suksiin, kunhan vaan tulis lunta ja pääsis testaamaan, tulivatko sopivaan kohtaan.
Ah mun ihan oma Access Virus C on kohta mun kotona *sydän*
Tulin juuri Times Squarelta kotiin seisottuani nelja tuntia sateessa katsellen Macy's Thanksgiving paradea.. Oli marka kokemus...
Minä, kämppä ja kynttilänvalo <3
[q]illusion, 23.11.2006 16:53:
Jeii:) 150 kappaleen satsi valotikkui tuli kanadasta*hihu*
[/q]
Oho! Paljos makso?
Pitkästä aikaa vapaailta kaiken kiireen keskellä...
[q]RainChild, 23.11.2006 21:52:
No krpl, sit se vast kivaa on, kun se on ittellä, eikä omal lemmikkieläimel :/
[/q]
Yää, panikoin koko ajan et se iskee mullekin kohta
[q]Zenni, 23.11.2006 21:12:
---
*minttu*, 23.11.2006 12:43:
ilmeisesti joku vatsapöpö (kummastakin päästä tuli tavaraa...how nice)
---
Jeppis sama ongelma täälläkin, sain koko aamun siivoilla raasun ulosantia mm. saunasta ja olohuoneen matolta :(
[/q]
Tentti meni hyvin!
[q]Zenni, 23.11.2006 21:56:
---
RainChild, 23.11.2006 21:52:
---
Yää, panikoin koko ajan et se iskee mullekin kohta
[/q] (pöpöhali) >:D no ei.. se oli vaan ekana päivänä. mä alan voida jo paljon paremmin :). tiistaina tulin pipiks ja tänään oon pystynyt syömään jo kunnon aterian, et emmä mitää kaameeta hyppykuppaa sit onneks vissiin saanu
Tajusin tänään mitenkä mahtavaa on, kun radio city lopettaa. Ei tarvii enää sit töissä kuunnella päivät pitkät samaa paskaa rokkia yhä uudestaan ja uudestaan.
[q]domi, 23.11.2006 21:56:
[/q]
domi seukkaaaaa!*jiihaa*
(?, eiks je??!??!)
[q]Zenni, 23.11.2006 22:07:
---
RainChild, 23.11.2006 22:05: (pöpöhali) >:D no ei.. se oli vaan ekana päivänä. mä alan voida jo paljon paremmin :). tiistaina tulin pipiks ja tänään oon pystynyt syömään jo kunnon aterian, et emmä mitää kaameeta hyppykuppaa sit onneks vissiin saanu
---
*pökr*..Et uskokkaan miten vainoharhanen oon ton taudin kanssa :D Tiedäks muuten et onks sitä nyt jotenkin erityisesti liikkeellä vai mitähäh?
[/q]
Joo, no semmosen kuvan oisin kyl vähän saanu, et herra Pöpö ois liikkeel. Yhen kaverini kans tiiän, kenel on täs ihan lähiaikoina ollut.
kysyin tänään mirolta että rakastatko äitiä... vastaus oli että " no nakastan!! " awwwww *sydän**sydän**sydän**sydän*
Postiluukusta tipahti kortti missä luki " Hei suloinen tyttö! " ja 1/4.. eli odotettavissa enemmänkin postia tältä salaperäiseltä henkilöltä.. Kummastuttaa*täh*
Kävin kurkkimassa uutta kotia tänään... kuukaus vielä niin pääsee muuttamaan
tuli oikein häpi fiilis tänää
tajusin et enää n.6kk ja saan pysyvät hampaat *jiihaa**aplodit**jiihaa* jee
eihä niit oo venattu ku joku 10v...