päivän :)

Back to häröily O

[q]Super-Kerttu, 24.11.2006 08:02:
PERJANTAI!
[/q]

Tästä muodostui varsin vänkä ilta hanitskun kanssa.

Nyt on sitten omaan kämppään muutettu, tosin se on oma vasta n.20 vuoden päästä. Osa tavaroista on vielä muuttamatta mutta maananataina sekin asia korjaantuu.

Sitten vielä kun jaksaisi tehdä jotain sisutuksellisia ratkaisuja niin kaikki olisi loistavasti.

Oli herätessä niin mahtava olo, ettei sitä pilannut edes se, että huomasin olevani jo puoli tuntia myöhässä
vaa!

Nykäsen Masa loistaa jälleen:

"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi
saada vaikka kalan." (Oho 46/2006)

kiinalaista ruokaa ja jälkkäriksi italialaista jätskiä <3

http://vuodatus-static.web-effect.net/g/11819/272693.jpg

punasävynen itelle ja siniraitanen äidin joululahja. Ne on viel parittomii ja päättelemättömii mut kyl pistää hymyn korviin ku nuo onnistu niin hyvin ja on vielä ihanan lämpösetki *sydän*

Matkaliput tuli tänään

[q]opmdevil, 11.4.2009 20:48:
Olet kattonut eilen ja tänään keskimäärin 12 tuntia BattleStarGalaktikaa per päivä. Mielestäni päivät ovat liian lyhyitä, en ehdi katsoa tarpeeksi BATTLESTAR GALAKTIKAA! Vaadimme pitemmän päivät! Ei baariinkaan ehdi.
[/q]

jännä sarja!

Ihania vaatteita.

Irc quotes

En oo hetkeen nauranu näin mukavasti. Voi tietty johtuu myös kellonajasta, mut vitsi et ihmiset on naurettavia

Tuli taas juteltua sellasen ihmisen kanssa sellaisia asioita, jota en olis ehkä koskaan uskonut tapahtuvan. Enkä voi vieläkään uskoa, että tulee noin hyvin toimeen kolmekymppisen kanssa :) Aivan mahtava mies. Kiitokset Eetulle kivasta illasta :)

reenit. Parempaa kuin seksi.

Töissä oli tänään asiakas, jonka mielestä olin aivan paska dj, kun en suostunut laittamaan Black Sabbathin levyä soimaan toistolle, vaikka niin kauniisti pyydettiin. Ei voinut kuin nauraa, känniset asiakkaat on ihania...*tirsk*

TGIF!!!

Hjuvat firman Pikkuiset Joulut Kuninkaan Lohet- ravintolassa, wiinakset virtas ja meno oli

Jatkoille Luxiin, ekaa ja vikaa kertaa. Jengi siel paskoo raakoi timangei, meikkis paskoo vaan katinkultaa.

Hinnat ihan ylitörkeet, wirtsukka VAIN 8,5 egee...huhhuh...*whaat*

Huomas myös, et on pikkujouluaika kun kaikki rengastetut/seurustelevat vonkas vaan minkä kerkesivät, aika pelottavaa...

Men, hjuva puoli paikas oli se, että hjuvassa maistissa tuli revittyy jengii hihasta ja sulhaskandidaatteja olis riittänyt pilvin pimein (duunikamun kans ns. veto päällä). Vielä on siis jonkin sortin toivoa..

Mutta, kuten "aina", yksin ja ONNELLISESTI kotona, ihqdaa raksupoks.

jälleen kerran musiikki *sydän* ja sauna sekä enää 12 päivää toureihin ihanaa nähä kaikkii kamuja ja sillai ^__^ ja päästä kunno bileisiin :))))

[q]pirpeli, 25.11.2006 11:04:
---
Mä oon aina ollu sitä mieltä, että suomalaisiltä misseiltä puuttuu joku tärkee osa päästä.....Esim. aivot :D:D (ei kaikilta, mut aika usealta)
[/q]

Joo ei kyllä kaikilta puutu vaikkakin aika usealta niitä aivoja on hankala havaita. Uusin Suomen neito ainakin on ollut yks meijän koulun parhaimmista oppilaista. Että sillä ainakin PITÄISI olla järkeä päässä, vaikka ehkä sellaiselta perus bimboblondilta näyttääkin

[q]larzizi, 25.11.2006 11:29:
---
pirpeli, 25.11.2006 11:04:
---
Mä oon aina ollu sitä mieltä, että suomalaisiltä misseiltä puuttuu joku tärkee osa päästä.....Esim. aivot :D:D (ei kaikilta, mut aika usealta)

---

Joo ei kyllä kaikilta puutu vaikkakin aika usealta niitä aivoja on hankala havaita. Uusin Suomen neito ainakin on ollut yks meijän koulun parhaimmista oppilaista. Että sillä ainakin PITÄISI olla järkeä päässä, vaikka ehkä sellaiselta perus bimboblondilta näyttääkin
[/q]

Mä olen yhden menneen Miss Suomen kanssa samassa opinnäytetyöprojektissa ja vaikuttaa kyllä oikein terävältä ja fiksulta naiselta. Mutta joo, yleistäen ei kauneus ja järki mahdu samaan päähän.

ei voi ku repeillä tolle jonen jutulle. :D

omani on et pääsee tänää kattoo taloo! jeeeah.

O