päivän :)

Back to häröily O

Ihanat pitkät yöunet takana kun kulta hoiti vaavii ja niin sain univelat pois
vähänkö on levänny olo

ostin ensimmäiset bilevaatteeni :)

maksoihan ne jonkinverran,mutta onhan nyt jotain,mistä alkaa. :) paita vielä hommattava.

seuraavat pitää koittaa itse soveltaa,jos opettelis ompelemaan :D

tokavikapäivä! tokavikapäivä! tokavikapäivä!

wuhu, sain koko ryhmän ainoon femman mun syksyn ehkä tokavaikeimmasta kurssista ^__^

Olen tuollaisen pinkin onnellinen omistaja!! MULLA O MAAILMAN IHANIN MIES KU SE TOLLASEN MULLE OSTI! *plur**plur**pihkassa**pihkassa**pus**hali*

Se olis enää tää päivä töitä ja huomen.. Barcelona!!

Kylläpä hymyilyttää jotenkii Elämä on kivaa

ps.

Fiilis muuttuu saman tien kuin nimikin päivässä*nauru*.

Ei tarvii maksaa enään loppuvuodelle veroja*jiihaa*

ensimmäinen työpäivä apteekkiharjoittelijana takana

[q]thomas, 28.11.2006 12:33:
---
sale, 28.11.2006 12:14:
Iltavuoro..Saa kerrankin taas nukkua univelkojaan pois eikä tarvia herätä kuudelta aamulla :)

---

mut missaat tiistain tanssit :P
[/q]

On mulla poppipeltorit :) En missaa..

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Keskusrikospoliisin+liput+itsen%C3%A4isyysp%C3%A4iv%C3%A4n%C3%A4+yl%C3%B6salaisin/1135223491109
HAhhhaha.. *eiei**nauru*

Nytpä minä menen syömään rapeita (*justjoo*) kalapaloja ja kermaviilikastiketta, parhautta. Eikä maksakaan kuin sen 2,35. Halapaa, ku saippua!

Ruokaa

Soittaminen on niin siistii

Olin viime yön yövuorossa, ja nyt oon niin pöhnässä ku ihminen voi olla. Siis ei mulla oo koskaan ajantaju menny näin sekasin. Olin siis töissä 19-07.30, tulin kotiin, nukuin äsken neljä tuntia ja nyt nousin ylös lähteäkseni iltapäivällä olevaan tenttiin. Menee vaan koko ajan aivan sekaisin, että mikä päivä nyt on ja paljonkohan kello on. Mun oli oikeesti pakko kirjottaa äsken itelleni lappu, jossa lukee päivä ja vuorokaudenaika

Repeilen vaan jo valmiiks sille, että mitähän meinaan sinne tenttiinkin selittää, kun ei pysy ajatukset kasassa ees sen vertaa, et muistais onko iltapäivä vai aamuyö kattomatta paperista Työkavereille olen kertonut jo moneen kertaan tulevani töihin seuraavan kerran vasta keskiviikkoa kuvitellen, että siihen on vielä useita päiviä. Mut ei siinä, oli kiva yövuoro [no sitä sairaalan varjopuolitapausta lukuunottamatta] ja nyt on kiva fiilis, enpähän huolehdi mistään turhasta ku "tiistai, iltapäivä" lapun tuijottaminen on riittävän työlästä

-Bränni fillari
-ensimmäinen vapaa kolmeen viikkoon
-maastolenkki maastopyörällä, eikä freeraidillla (huomattavasti mukavampaa ajoa)

Uus duuni alkaa huomenna, ei se ookkaan kun vasta kuudes vuoden sisään
Ja perjantaina tulee perheenlisäystä *sydän*

[q]yace, 28.11.2006 15:06:
Jee tänään saa levarit ja levyi ei ookkaan kolmee kuukautee soitettu jee
[/q]

Jätkä vähn niinku soutaa ja huopaa

O