päivän :)

Back to häröily O

sain uuden puhelimen *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
tai no käytettyn mä sen ostin, mut mulle uus
täs o kamera ja kaikki

nyt on vaan niiiiiin hyvä olo.... aikasemmin oli niiiiiin :( mut nyt taas jopa hymyilyttää

[q]ALIEN, 21.11.2006 13:59:
luxus ostos musiikin ystävälle kyl on pitänyt niin onnellisena meikäläisen! *sydän*

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=fi&lc=fi&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10447&zone=pp&lm=pp1&pid=10447
[/q]

just lodannut tunneittain musaa tohon koneeseen Sadesta Sasha F:n Meilahti monotracksiin ... huhhuh *sydän*!!!

LALLATILAALAA, NII. ^_____________________^

Mainio päivä takana. Kaverin kanssa hengailua, kirppareilla pyörimistä, kebabin syömistä yms.

Oli myös hauska bussimatka, kun eräs tuttu tuli samaan bussiin (enemmän kaverini kaveri, itse vain tiedän kyseisen henkilön) ja juteltiin sitten hänen kanssaan koko matkan. En olisi uskonut että pidän hänestä, mutta hän vaikuttikin ihan mukavalta tyypiltä Loppumatkan sainkin naureskella kavereitten mokaa, kun tajusivat puhuneensa eräästä tytöstä, jonka äiti istui samassa bussissa. Eikä ne jutut olleet ihan sellaisia, joita tämän äiti olisi halunnut kuulla

[q]Sand3, 22.11.2006 22:27:
---
en...vähän on oikeesti hyvä ilta....saikku hyvää musiikkia ja muutenkin pirun hyvä fiilis...
[/q]

Sano muuta. Kiksuu!

meitin koira on paranemaan päin=) lääkärireissuakaan ei tarvittu, vaikka yöllä näytti viel pahalta!

Naapurinpoika sekä eiliset sokkotreffit. *tirsk**vink**pepsodent*

Tapasin eilen vanhan lukiokaverini.. ei olla nähty yli 2v ja nyt tyttö muutti Tallinnaan! Istuttiin 4h kahvilassa ja juteltiin! oli tooosi *super*ilta!!

Tänään hyvän ystävän Thanksgiving Dinner. Mulla bataatit keittiössä jo odottavat keittämistä osaankohan tehdä niistä asianmukaista pöperöä

Uus kämppä Kantsussa oli tosi mukavan olonen Kokonaan kaakeloitu kylppäri Ja mun ja kämppiksen huoneen välissä kunnolla äänieristystä

huominen hymyilyttää jo valmiiksi... kaikki ihunat (konemusastatykkäävät) ystävät ja überihana Iijuska on paikalla, pääsen hippaa tooodella loistavien tyyppien kanssa ! ! ! hip hei

tulee olee U L E E T A ! ! !

ja kun vielä koulujutut tänään natsas ni hymyilyttää ehdottomasti!

ja se kun miro sanoi aamulla miinalle "nakastan sua" ja halas vielä sitä, ni kyllähän mammaa hymyilytti... oli aika liikkis hetki *sydän*

Lucid - Can't help myself

Kauniinpaa '99 kappaletta saa hakea.

100.00

[q]*minttu*, 23.11.2006 11:14:
meitin koira on paranemaan päin=) lääkärireissuakaan ei tarvittu, vaikka yöllä näytti viel pahalta!
[/q]

mikäs hauvalla on??

[q]Miinapiina, 23.11.2006 12:31:
---
*minttu*, 23.11.2006 11:14:

---

mikäs hauvalla on??
[/q]

ilmeisesti joku vatsapöpö (kummastakin päästä tuli tavaraa...how nice)

flunssa alkaa hellittämään ja valmentajakin vaihtu VIHDOINKIN.. mut saas nähä muuttuuko mikään :/

[q]KooKie, 23.11.2006 13:10:
luulin, että mulla alkoi viikonloppu, mutta mulla on huomenna erään tutkielman esittely filosofian maikalle ja liukasrata-ajoa heti aamutuimaan. Plus mun teh viikonloppu meneekin duunissa. Säälittävää. :D
[/q]

Onnea huomiselle

Mulla ei ole yhtään ainutta pakollista menoa mun viiden päivän viikonlopun aikana

Nyt alkoi tämän tytön viikonloppu ja loppuu vasta tiistaina

[q]*minttu*, 23.11.2006 12:43:
---
Miinapiina, 23.11.2006 12:31:
---
*minttu*, 23.11.2006 11:14:

---

mikäs hauvalla on??

---

ilmeisesti joku vatsapöpö (kummastakin päästä tuli tavaraa...how nice)
[/q]

no voi ei ! mut hyvä jos on parempi

Intian reissu oli aika uskomaton Outoa, että vielä 12 tuntia sitten tallustelin vanhan Delhin katuja...

Mut oli valittu ainejärjestön varapuheenjohtajaksi Ja muutenkin tuleva hallitus vaikuttaa koostuvan erinomaisista tyypeistä

Vaikka tänään on ollu ihan paska ilma ja kotiin tullessa oli kengät ja sukat lits läts märät niin:
ostin tänää paljon isoja pöytäkynttilöitä jotka palaa kauniisti tuossa ikkunalla... vähän tunnelmamusiikkia ja avot!
ja myöhemmin vielä joogaamaan...*hihu*

O