päivän :)
voi elämä.. vieläkin jaksaa naurattaa kaverin ihan pokkana (tosin vahingossa) heittämä "pakolainen pukeutuu pradaan", kun suunniteltiin mihin leffaan mentäisiin.
Yks kaveri ihmetteli työpaikkaani, et miten voin olla tollasessa paikassa töissä. Mä olin vaan silleen et: "Hei, mähän tunnen kaikki Helsingin ongelmakäyttäjät ja rikolliset, itseasiassa mulla on aika turvallinen olo*joo* Ei mulla oo siviilissä mitään hätää =P"
Jo tätä päivää piristää, kun tietää, että huomenna pääsee kaverin kanssa kiertelemään kirppareita
[q]Equalizer, 22.11.2006 10:47:
Älä ny..mä oon itsenäisyyspäivän töis*igor*
[/q]
No voisin olla vaikka itsenäisyyspäivän, tai minkä tahansa päivän vuodesta mut ei uv-päivää
uus south park -jakso! :D
huomenna on SE hetki
Tänään päätettiin lääkärin kanssa että synnytys laitetaan käyntiin 10 aikaa aamulla
NYT sitten alkoi jännittämään niin paljon et en osannu kaupastakaan ostaa kuin maidon ja kahvin
I *sydän* Tilipäivä
[q]UnityF, 22.11.2006 13:55:
huomenna on SE hetki
Tänään päätettiin lääkärin kanssa että synnytys laitetaan käyntiin 10 aikaa aamulla
NYT sitten alkoi jännittämään niin paljon et en osannu kaupastakaan ostaa kuin maidon ja kahvin
[/q]
Paras isä <3
[q]UnityF, 22.11.2006 13:55:
huomenna on SE hetki
[/q]
hui, osta nyt enemmän tavaraa kaappiin ni ei tartte suoraa sairaalasta mennä ostaa lisää sitä kahvia onnea huomiselle!!
sain proseminaari-tutkielmastani tosi hyvää palautetta!!! vähän hermostutti ku palautin myöhässä (itseaiheutetusti vklopun biletyksen jälkeen) ja ma aivot oli vielä ihan jäässä. mut nyt se on tehty ja kandin työtä sitten tästä eteenpäin
Hampaiden hoitopäivä. Kävin suuhygienistillä ja hampaiden röntgenkuvauksessa.
Kattelin tossa Stockan joulukuvastoa ja huomasin pari (lue: MONTA) kivaa juttua, joista ilahtuisin jouluna. Nyt ei sitten muuta kun suureen ääneen valittelemaan porukoiden kuullen vihjailevasti mitä kaikkea multa puuttuu ni parhaassa tapauksessa pääsen avaamaan ne kivuudet paketista sitten aattona.
Söpön miehen hymy piristi päivääni töissä.*joo*
[q]cjet, 22.11.2006 22:21:
---
Sand3, 22.11.2006 22:13:
blondille kaikki voi olla vaikeaa varsinkin kun joku idiootti oli sotkenut mun modeemin ihan päin kettuja
---
Nii mut vähäx me silti ollaa ihQui?
[/q]
ollaan...koska mä pääsen koneelle kämpällä ja mä istun alusvaatteisillani täällä
Yksi kaveri tulee pitkästä aikaa tänne Kiva nähdä sitä *sydän*
Tää tieto kyllä piristi päivää heti aamusta.
[q]cjet, 22.11.2006 22:11:
---
Sand3, 22.11.2006 21:25:
Robomikko kun se auttoi mua tämän koneen kanssa...internetikin asentaminen voi olla oikeasti vaikeaa...
--- Voi vai? Noh, mul tuli iltakännit vahingos töiden jälkee.
Siinä päivän hymiöö.
[/q]
blondille kaikki voi olla vaikeaa varsinkin kun joku idiootti oli sotkenut mun modeemin ihan päin kettuja
Rinkeli on onnellinen
[q]cjet, 22.11.2006 22:24:
---
Sand3, 22.11.2006 22:22:
Älä kerro enempää.. Mut niinhän me kaikki..
[/q]
en...vähän on oikeesti hyvä ilta....saikku hyvää musiikkia ja muutenkin pirun hyvä fiilis...
[q]Sand3, 22.11.2006 22:13:
[/q]
Nii mut vähäx me silti ollaa ihQui?