päivän :)

Back to häröily O

[q]zenny, 16.5.2008 08:51:
Tänää viiminen päivä ikinä työpaikassa mistä en o tykänny koskaan.
[/q]

kunpa mullakin ois! :/ mut onnittelut sulle tosta!

mutta onneksi on sentään perjantai!

Tänään salilla huomasin hapenottokyvyn parantuneen huomattavasti tupakoinnin lopettamisen ansiosta
Ja sarjapainoi sai hilattuu taas asteen lähemmäs vanhaa kunnon tasoa.. Tosin vuoden laakereilla lepäämisen takia sinne on vielä pitkä matka, mutta täytyy pysyä nöyränä, painot pieninä ja jaksaa jatkaa vaikka vaikeelta tuntuu.

nyt ei enää ärsytä mikään... on tosi hyvä fiilis !! toisin kuin päivällä kun tuntu ettei mikään huvita! asioilla on tapana järjestyä, ja koulunkin suhteen on suunnitelmat selvillä ! hip hei

Kaikenlaisia pieniä asioita mitä ei meinaa huomata jollei oikein asiaan keskity

- kotoisaa, rentoa chillailua kultsin kanssa *sydän*
- paljon hyvää safkaa ja mässyjä tullu nautiskeltua
- onnistuin asentamaan koneeseen uuden isomman kovalevyn missä oli omia vanhoja tiedostoja
- rahatilanne on kiikun kaakun mut paranemaan päin
- kuulin et mä saan aika kivan joululahjan
- tuli oikeesti hyödyllinen olo kun auttelin kaverin muutossa (plus huomasin et kunto on aika hyvä *hih*)
- täällä kotona on siivottu ja tiskattu kun en ole ollu kotona
- parin läheisen ihmisen onni
- koht pääsen kuuntelemaan omaa vanhaa musakirjastoani
- selvittiin väliviikonlopusta ilman suurempia bilehimoja

Kaikenlaista pientä kivaa

[size=14]Ed Harcourt <3[/size]

[q]Freja, 20.11.2006 19:01:
---
ezzy, 20.11.2006 09:38:
Ootko domino-jäätelöä maistanut? :P Typerät marketit ottivat sen myynnistä ilmeisesti "sesongin" tms takia.

---

En mä uskaltanu, ku pelkäsin et se ois ollu hirvee pettymys
[/q]

Se on :P

MUL ON TÄNÄÄ SYNTTÄRIT *super**jiihaa*

[q]sapeli, 20.11.2006 23:21:
- tuli oikeesti hyödyllinen olo kun auttelin kaverin muutossa (plus huomasin et kunto on aika hyvä *hih*)
[/q]
*super**hali* + kiitoksittelut! Mä taas huomasin, että tarttis kai tehdä enemmän tommosta jalkatyötä, kun pohkeet on edelleen ihan muussina

jouluaatto
Eilan tuli jo vietettyy vähän jouluu kun mummo oli täällä, mummo = *sydän*

pikkuinenki on ollu niin kiltisti että ei mitää rajaa
Kohta sit jo lähtöö mutsin luo

perjantaita ootellessa... hymyilyttää väkisinkin...

Päivän ehdoton :) on se, että sain oman alan töitä! Ainoa asia mikä mietityttää nyt on se, että saattas olla töitä uudenvuodenpäivänä. Mieluummin vaik kuolen ku meen uudenvuodenpäivänä töihin

Oli ihana mennä työharjottelu paikalle ku sen paikan pomo ku tuli töihin nii huus vaa sielt et ihana ku tulit tänää töihin ku olin eilen ollu saikulla ..

Jee! Tänäänkin sain taas yhden koulutyön pois alta.

[q]ALIEN, 21.11.2006 13:59:
luxus ostos musiikin ystävälle kyl on pitänyt niin onnellisena meikäläisen! *sydän*

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=fi&lc=fi&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10447&zone=pp&lm=pp1&pid=10447
[/q]

Sama! Puhelimen MP3-soitin päihittää kyllä äänenlaadussa kirkaasti mun entisen random mp3-soittimen. Hirveesti en oo kyllä muuten kerennyt tutustumaan siihen, mut hyvältä vempaimelta vaikuttaa.

Pitkästä aikaa kunnon päiväunet *sydän* Hiton pirteä olo ja pian lenkille

olen hereillä... en myöhästy tänään!! jeeeeeeee

ja aamukahvin kerkeen kerrankin juoda kotona ja on muutenkin tätä aikaa, heräsin kerrankin tooodella ajoissa!!

Robomikko kun se auttoi mua tämän koneen kanssa...internetikin asentaminen voi olla oikeasti vaikeaa...

[q]crissy, 2.1.2007 17:31:
Uusi vuosi oli paras koskaa;)
[/q]

*sydän* niin , voin hyvinkin uskoa!!! uiiiiii ja awwwww *sydän*

Päivän ihanin bongaus: Ylisöpö leivänpaahdin joka paahtaa leipiin "I LOVE YOU" -tekstin.

Aika kiva päivä sinänsä: on tullut ajateltua paljon, kirjoiteltua vähän päiväkirjaankin, ja - mikä ehkä tärkeintä - ansaittua pitkästä aikaa rahaa ihan oikeissa töissä I feel like I accomplished a lot today

O