päivän :)

Back to häröily O

Vuosi 2004 on ollut vaikea, paljon kaikenlaista ikävää on tapahtunut, mutta kun aamulla jätin kultani kotiin nukkumaan ja istuin sängyn laidalla häntä katsellen, auringon noustessa, en voinut kuin hymyillä ja ajatella parempaa tulevaisuutta

[q]Exlex:
Subtv

01:30
Uusi ilmestyskirja - Ihmiskunnan viimeinen Exodus
02:30

Juhan Af Grann todellakin puhuu asiaa
[/q]

Kiitti vaan nyt meni kahvit näppikselle kun repesin :D

Tulevan illan/yön hippailut, ystävät ja uusi vuosi=uudet kujeet
mä oon ihan liekeissä*jiihaa*

ihanin taksikuski!

forwars never, backward ever

toivottavasti vuosi 2005

tää ois pitäny kirjottaa jo torstaina mut parempi kait nyt kuites ku ei ollenkaan...eli torstaina sain työpaikan helsingistä ja maanantaina se sit alkais pikkasen kyl meinaa jännittää

Vuosi 2005

Vuos vaihtu kyl niin ilosissa merkeissä! Olin niin Ja tanssin ku hullu!

hyvä vuosi on tulossa jos tähän rakkauden tunteeseen on uskomista.

ois 2vapaa. jos saisi pestyä vaatteita taasen kun on hirmuinen kasa likapyykkiä. oli kiva ilta duunissakin. duunikaverit on parhaita vaikka ne kiusaskin pikkusta*hihu**sydän*

Niin..ja erikoismainintana Jorde ja Mirde!!! Ootte niin ihania ja rakkaita..*sydän*

Farscapen 4 kausi alkamassa, kolme jo takana.. farscapen jälkeen onkin aika palata taas b5 pariin.. Mmm Scifiä

Eilinen oli niin cool ilta...meni melkeen ohi kyllä uudestavuodesta illasta saa kyllä kiittää muutamia ihmisiä kenen kanssa siellä olin *plur**hymy*

Lepoa ja hyvää seuraa :)

[q]Astaroth:
---
UnityF:
Nomic:ista juttu tän päiväsessä vantaan sanomissa, sai mut hymyilemään

---

Säästätkö sitä artikkelia, jos ehtisin itsekin lukaisemaan joskus? :)
[/q]

mie säästelen sen..

Tänää saa tortillioi *sydän*

Vuoden 2004 loputtua, pääsin eroon monesta aikaa, vaivaa ja hermoja vievästä hommasta.*jiihaa* Vuonna 2005 yritän välttää kaikkea "hyväntekeväisyyttä" ja keskityn parhaani mukaan itseeni. Vähän oon itserakas, mut oon jopa suunnitellu alkavan harrastamaan jotakin kivaa*hih*
Voi olla, että nyt ehin kerrankin käymään joskus jossain bileissäkin*jiihaa*
Oma elämä, oisko siistii*justjoo*

[q]Rocca:
Eilinen oli niin cool ilta...meni melkeen ohi kyllä uudestavuodesta illasta saa kyllä kiittää muutamia ihmisiä kenen kanssa siellä olin *plur**hymy*
[/q]

mähän sanoin että kaikki onnistuu!!*hali**joo*

ihan täydellinen uudenvuoden juhlinta takana ja mieli on vaan yksinkertasesti helvetin hyvä

-M

O