päivän :)
Ihana 10v pikkuveljeni imuroi yläkerrassa, ilmeisesti korvalaput korvilla, Hurjat soolot kaikuvat koko talossa
Ja viimein puolen vuoden odotuksen jälkeen taloon saatiin uusi toimiva tietokone
Uudenvuoden lahjaksi puhelinyhtiö tuplasi mun kaistan hinnan pysyessä samana kuin entisessä *nörttihymiö*
aah, kotona.. kävin kaupassa, ostin langattoman näppiksen ja hiiren ja pian saa alkaa ottaa punsii
ai niin ja levytilaus oli tullu postiin!
Mussu tulee tänään Afrikasta *sydän*
Ekan kerran löyty jotain mun hukkaamista tavaroista
Perjantaina unohin repun mut kiltit poliisisedät on sen jostai noukkineet talteen
Oisin vaa tänää kyl halunnu kerkee hakee sen...
tää vaaa on kiva päivä
Intti loppu tänään ja nyt bilettäää *sydän*
Perustarpeet tyydytetty
Kyllä toi mun kulta on sit ihan paras..teki mulle ruokaa ja kaikkee kivaa
"Sotaleski" -TJ 0
*tuulettelee*
tuli kenkää duunista
[q]Wert:
tuli kenkää duunista
[/q]
:D
Yts poika
[q]anton:
---
City-Lehti / Sisäpiiri:Kysymys: Briteissä on kuulemma tietty dj-sluts -nimellä kulkeva naisryhmä, jonka jäsenille on tyypillistä upea ulkonäkö ja makaaminen mahdollisimman monen dj:n kanssa. Osaatko Walter kertoa, onko tällainen kulttuuri rantautunut vielä Suomeen eli löytyykö suomalaisiakin dj-lutkia?
Minnie
Vastaus: Totta kai rakkaassa Suomessa on dj-lutkia. Nämä naiset ovat erityisen kuumina tanssimusaa ja rankkaa beatmusaa soittaviin dj:hin. Chill out -musaa soittavat dj:t eivät sen sijaan kiinnosta dj-lutkia. Klassisin jippo on sujahtaa keikan aikana dj-koppiin ottamaan suihin. Dj-lutkien Top Ten -listan kärkipäässä ovat ainakin Proteus, Alimo ja Orkidea, joista viimeksi mainittu ei kuitenkaan anna.
---
[/q]
*super**lmao* voi kyyyyyyyyyyyynel!
[q]leka:
tänään loppu intti (362 ohi)
[/q]
Maanantaina alkaa
[q]aleksisi:
---
vuokko:
tosin nyt on sunnuntaiaamuyö, mutta edellis-illan Voodoo ja Mr.A*jiihaa*
---
...on muutes lauantai..
[/q]
olkoon mun päivän hymy =D
tänään loppu intti (362 ohi)
letkee duunipäivä. on siinä lordissa sentään jotain hyvä, kun se vetää kaikki asiakkaat pois ja itse voi vetää elbaa ja raapii kassei liksan juostessa :)
tosin nyt on sunnuntaiaamuyö, mutta edellis-illan Voodoo ja Mr.A*jiihaa*
Saatiin vihroin ostettua keittiön pöytä ja kaks tuolia! Aikamoinen ennätys :D Menihän siihen vuosi että saatiin ittemme huonekalukauppaan
VELI SAI JUST TOISEN LAPSEN!! iiiiiiih