päivän :)
kulta ja kisu nukkuu vierekkäin <3
"Rakastan sua pupuseni *hymy*"
Mäkin rakastan ihanaistani, parasta frendiäni *sydän* Kyl se vaan on niin et kaverit on parasta, mitä voi olla
Kävinpäs ostamas Honestystä uudet housut
Kieltämättä menossa vuoden kiireisin viikko töissä ja heti herätyksestä hieman stressiä ilmassa, mutta pienikin asia, kuten tekstiviesti voi pelastaa päivän, koko viikonkin
hehe... oon täällä vanhempien luona voinut polttaa cd:ita kohta 10 levyy kaikkee ihkuu musiikkia täynnä
torstaina alkaa mun urheilu ura.
[q]serotonot:
Mun päivän :) oli se ku luulin klikanneeni "mikä on parempaa kuin seksi-topicia ja näin tän lauseen
---
Mellu-:
Käsi ei ookkaan enään kauhean kipee, joten torstaina pääsee taas ihan kunnon harkkoihin osallistumaan
---
[/q]
Viimein menoa viikkoon :)
Käsi ei ookkaan enään kauhean kipee, joten torstaina pääsee taas ihan kunnon harkkoihin osallistumaan ja punttiharjotus just tehtynä ja nyt suihkun raikkaana päivystämässä hetken
ei kyl oo ihan mun juttu mut noh, kai miä kestän
on kyl kiva päivä
heränny aikaseen ja saanu vaik mitä jo aikaseks
Mun päivän :) oli se ku luulin klikanneeni "mikä on parempaa kuin seksi-topicia ja näin tän lauseen
[q]Mellu-:
Käsi ei ookkaan enään kauhean kipee, joten torstaina pääsee taas ihan kunnon harkkoihin osallistumaan *jiihaa*[/q]
Ostin neljännet samanlaiset kengät
Oltiin just luistelemassa :)
Alus oli kyl sellast leffamenoo et jalat vispas ja ei meinannu totella :D
Vanhana taitoluistelijana, jaksoin mä peräti 10-15 minuuttia ja sit oli pakko luovuttaa :D Enskerralla sitte jo vähän pitempään.
Löysin itselleni vihdoinkin kivoja vaatteita kaupasta*jiihaa*
Kävinpäs piiitkästä aika salilla
Tulin tänään myöhempään töihin. Sain kotona aamupalaa ja Jetixiltä katsoin Hamtaron jakson. Jee!!!
Tänään saa tikit pois
Vika duunipäivä tänä vuonna, töissä aamupäivä yksin, junkka soi ja huomenna aamulla lento Lontooseen eli siis ei voisi juuri paremmin mennä.
[q]Ana-5000:
Ihmiset!
Äsken toisessa respassa joku laittoi 20 eur keräyslippaaseen.
[/q]
"kakskyt euroa kassaan ja saan hyvän mielen ja synnit anteeksi ja voinkin unohtaa koko jutun..."
No ei, on se hyvä että ihmiset välittää.
Mä olen niin *plur*!!
Olen tykästynyt Klubbarin blogiin. Olen aina välillä miettinyt blogin kirjoittamista, mutta sellaista luonnollista paikkaa blogilleni en toistaiseksi ole löytänyt. Jos tämä Klubbarin blogi nyt muodostuisi toimivaksi ja edes jossain määrin seuratuksi, se olisi varsin oikea paikka; täällä "heimolaisteni" joukossa.