päivän :)
[q]xcft:
Minkäs teet kun ei tikit silmässä saa mennä suihkuun *hih*[/q]
Kyllä sitä voi silti suihkussa käydä, kunhan pidät sen alueen kuivana...miksi ei voisi?
[q]xcft:
Minkäs teet kun ei tikit silmässä saa mennä suihkuun
[/q]
tikit SILMÄSSÄ?
AAAarrghh shut up shut up shut up shut up shut up shut up
[q]ezzy:
---
totta kyllä. pidän myös perjantain vapaata
[/q]
Sama
Jes jes jes! sain sittenkin!! *sydän*
Ja aivan ihanaa että huomenna on vp niin pääsee tekemään jotain kivaa ja ilmeisesti kivan ihmisen kanssa...
Huomenna vasta kymmeneen töihin*aplodit*
..Pehmeä lasku töihin..
Keskiviikko lähestyy..*jiihaa* Happyhappyhappy!!!
Ostin kiksukarvaa! *plur**nauru**jiihaa*
[q]Tanjiz:
Tulin takas Helsinkiin!!
[/q]
Mä oon nyt täti, sisko sai kauniin tytön vuorokaus sitten *sydän*
hymyilyttää taas vaan niin kovasti
[q]kilobitti:
---
xcft:
Minkäs teet kun ei tikit silmässä saa mennä suihkuun
---
Kyllä sitä voi silti suihkussa käydä, kunhan pidät sen alueen kuivana...miksi ei voisi?
[/q]
No pystyyhän sitä. Mutta esim hiuksia on suhteellisen hankalaa pestä kun silmäkulman lähelle ei sais vettä mennä. Joten koska kuitenkin lomailin kotona, niin menin sitten kunnolla suihkuun vasta kun tikit oli pois ja lääkäriltä oli lupa tullut.
Tulin takas Helsinkiin!!
[q]Sinza:
24 alkaa jälleen tänään *iloinen*!
[/q]
ou nou nytt mustakin tulee TV.een orja!
[q]akir0:
---
Sinza:
Huominen vapaapäivä
---
joo, tätä todellakin kaivataan. paukut iha loppu
[/q]
totta kyllä. pidän myös perjantain vapaata
24 alkaa jälleen tänään *iloinen*!
Katsoimme eilen elokuvan "Nemoa etsimässä" ja sain aamulla neidolta puhelun, hän puhui valasta
[q]Ana-5000:
Vastaas mulle nyt kun sulla on empiiristä kokemusta: Missä vaiheessa teekkariuden ja insinööriyden välissä se oiva huumorintaju katoaa? Teekkarithan tunnetaan vekkuleista tempauksistaan, mut insinöörit taas kuivankalpeasta suhtautumisestaan lähes kaikkeen. Onko kyseessä harhakäsitys, vai kuoleeko se huumorintaju sillä hetkellä kun se diplomi lyödään käteen?
[/q]
Samoin mä ihmettelen minne se kaikki osaaminen katoaa, kun valmistuu? Kaikki hiemankaan vanhemmat tutut haukkuu nuoria inssejä ihan kädettömiksi mm. faijani. Soittelee mulle aina kun joku inssi ei osaa käyttää tietokonetta :D Tietenkin on mahdollista, että kyseessä on joku puska-inssi, mutta se on aika epätodennäköistä.
Sain tänään uudet studiomonitorit :)
tän päivän jälkeen duunia seuraavan kerran 21. päivä
ja kaikenlaista mukavaa tiedossa ennen sitä.
[q]akir0:
---
Sinza:
Huominen vapaapäivä
---
joo, tätä todellakin kaivataan. paukut iha loppu
[/q]
Samoin