päivän :)

Back to häröily O

et tänää oli vihdoinki vika työpäivä... ja ny saa sit lopun viikon pitää lomaa enne ku taas kouluuu....

Oli aivan mielettömän mahtavaa nähdä kaksi sekkuani tänään! Ja toinen kun heistä asustelee tällä hetkellä vielä Saksassa niin yllätys oli suurenmoinen

*sydän* Drum n Bass *sydän* ja tänään jonnekkin *juonittel**hymy**vink*

Systeri ja sen mies pääsee tänään takaisin suomeen Phuketista! Pian oon lähdossä kentälle vastaan! Nice honeymoon...

josh winkin profound sounds v2 löytyi alelaarista kolmeysiysi. rokrok.

On todella mukavaa huomata kuinka duunikavereista tulee aikasta hyviä kavereita. Vaikka itse onkin omituinen höpöttäjäsähläri niin jotenkin ne vaan tykkää minusta ja jaksavat tyhmät juttuni ja välillä äksyilyni. Osasyy on siinä kun olen oma itseni enkä kehu omaa paremmuuttani enkä aliarvioi duunikavereita. Pojat saavat kyllä tosin kestää halauksiani mutta pieni se vaiva kuulemma on *vink**muhaha*

[q]Kaaottisen mukava:
Systeri ja sen mies pääsee tänään takaisin suomeen Phuketista! Pian oon lähdossä kentälle vastaan! Nice honeymoon...
[/q]

oli varmasti aika hirvee häämatka *sääli*

hihiii...huhu voi pojat taas mentiin ja hymyiltiin...on tullu huomattuu ettei siellä baarissa tarvii olla keitoissa ni on hauskaa ja pääsee viel kottikkin helpommin ku on auto...oli siistii uudestaan pojat ja tytöt *hihu**joo*

tiistain hesan reissu äidin kanssa Edefeltin näyttelyy, eilinen kotiinpaluu ja kullan näkeminen ja kohta kullan kanssa syömää

Kaikki syksyn tentit läpi Ja bilettämäänkin oon silti ehtinyt jonkun verran

Subtv

01:30
Uusi ilmestyskirja - Ihmiskunnan viimeinen Exodus
02:30

Juhan Af Grann todellakin puhuu asiaa

Sain vähän aikaa sitte tekstarin, joka oli lähetetty vähän yli kolmen tunnin päästä Se oli joku viihde.netin mainostekstari, jossa oli lähetysajaksi merkitty 30. joulu 2004 klo 17:59:25. Sain siis viestin tulevaisuudesta

Kaksi tuntia enemmän aikaa nukkua, hyvää ruokaa, päiväunet ja kohta ostoksille Ikeaan..
Miksi ei kaikki työpäivät voisi olla tällaisia..*plur*

sain tänään hajuvettä jonka luulin että valmistus on lopetettu kokonaan. ja sitten sain vielä uudet kiksukarvat valmiiksi, ihan äsken.

Rush sen kuin lähenee *hymy**jiihaa*

Mää meen tänään Turkuun. Pääseepä täältä Oulusta vähäks aikaa rentoutuun kaiken sen p*skan jälkeen mitä mulle on tapahtunu täällä.

Huomenna pääsee pitkästä aikaa pitämään hauskaa !! (ainaki näillä näkymin)

Sain koneen vihdoin toimimaan (toivottavasti ainakin), ei se vaatinutkaan kuin kovalevyn ja virtalähteen vaihdon. Rasittavia sellaiset ongelmat jotka ilmestyvät epäsäännöllisesti.

Ei tarvii ku kääntyy töis ja sit iltaa viettämään*iloinen*Mielettömät täpinät jo heti aamust ku ajattelenkin iltaa*jiihaa*

Yksi rakkaista ystävistäni tuli vihdoin takas huimalta kahden viikon reissulta, ja meidän kolmen gängi on taas jälleen koossa. Oli niiiiiiiiiiiiiiiin mahtava ilta!!! Pia ja Una ootte rakkaita! *sydän*

O