päivän :)

Back to häröily O

Hyvää ruokaa, viiniä ja irkki mikäs sen parempaa
Ja kivat lahjat tietysti. Ja kamuja on kiva piristää joulutervehdyksillä

Sain parhaalta kamulta joululahjaksi sellaset mörkötöppöset...Nää on ihan yli-ihanat *sydän*..siis sellaset mörönjalkatöppöset Ei nyt osaa selittää..Alkoholilla ei tietenkään ole osuutta asiaan

Pacifique 2005 *sydän*

Heh, päiväl olin menos hakee pitsaa ja mainitsin siitä irkis. Kohta kaveri soittaa, et eihän sitä nyt jouluna pitsaa syödä ja pyys luokseen kalkkunaa tuhoamaan Kiva kiva

Ensimäinen oma joulu *sydän* oman kullan *sydän* ja *sydän* Juniorin *sydän* kanssa!

aa. niin hyvä fiilis tulee kun kuuntelee tätä bt:n mercury & solacea. *sydän*

[q]eve:
mä sain ton saman eilen mut siinä luki 150 000. kylläpä ne turkulaiset lisääntyy nopeasti :D
[/q]

mut kato noi 10 000 on mökkiläisii :)

eli vakiosti kyl 150 000

Sain juuri uuden näppiksen ja hiiren kytkettyä koneeseen.

[q]eve:
---
Fyraett:
" muistakaamme hiljentyä niiden 160 000 ihmisen puolesta jotka joutuvat viettämään tämänkin joulun turussa. Hyvää Joulua "

---

mä sain ton saman eilen mut siinä luki 150 000. kylläpä ne turkulaiset lisääntyy nopeasti :D
[/q]

pöh pöh.. kateellisten puhetta

Miun kulta tulee tänään mun luo vihdoin!

Äskeinen puhelu!
Niin ja kiva, että saa välillä kirjottaa tänne, eikä aina tonne päivän :( osioon...

Kakki suunnitelmat kunnossa

[q]Ana-5000:
Ihan ku leffasta :D
[/q]

no aijjaa mut tulihan tehtyä

*sydän* mun pikkunen hauva *sydän*

pääsen kohta kotiin!

Lumi. *sydän*TALVI*sydän*

[q]Cera:
mulla on huomenna vapaapäivä!
[/q]

MUL ONKI TYÖPÄIVÄ... VÄHÄ MÄ OON SUA PAREMPI!

mulla on huomenna vapaapäivä!

[q]Mikki:
L O M A ! ! ! !
[/q]

JEP! 2 ihanaa viikkoa... AH!

[q]Ana-5000:
---
Rocca:
Tuli päivän hyvä työ tehtyä tuli pelastettuu koira mikä oli murtanu jalan kallion kielekkeeltä

---

Ihan ku leffasta :D
[/q]

Mitä ihmeen superkoiraleffoja tsiigailet? Mistä lähtien kallionkielekkeillä on ollut jalkoja?

O