päivän :)
[q]Fucking Nobody:
---
KittysDead:
Päätin että tänään haen SG -tytöksi. *sydän*
---
Mikä on SG-tyttö?
[/q]
oliskohan toi suicide girl?
Mää oon kännissä joten se on :-)
[q]KittysDead:
WOHOO!!111+ Sain paketin Unkarista.. mun hassu kansanedustaja lähetti isoäitinsä leipomia pikkukeksejä joissa on päällä sokerihiukkasia ja marmeladia *sydän* Nyt oon vaan mussutellu niitä. Ens bileissä oon jo varmaan supersize
oikeasti tarttis vähän syömälakkoilla
[/q]
Eikun tää niin ku huippumallit et eka syöt sikana ja sit käyt oksentamassa jälkeenpäin \o/
Best of both worlds!
[q]arskah:
Tapasin kivan tytön.
[/q]
kuka hä?! :)
[q]Mikko Grönroos:
Ens viikonloppuna alkaa uusi vuosi!
Symbolinen juttu, mutta silti sitä odottaa, kuin.. noh, nyt on täyskuu, mutta kuitenkin!
[/q]
Kiistätkö vuodenkierron? Vääräoppinen!
[q]KittysDead:
Päätin että tänään haen SG -tytöksi. *sydän*[/q]
Mikä on SG-tyttö?
kissat alkaa tutustua toisiinsa oikeesti paras päivä näitten kanssa
uskaltaiskohan tänään jo antaa niitten olla yötä samassa tilassa vai ei? vähän mietityttää jos sit yöllä herää kissatappeluun
[q]Ana:
---
ezzy:
oma toimisto *sydän*
---
Mappi kainalossa vessaan?
[/q]
eiku sihteeri kainalossa ;)
[q]Pinxu:
Tossa pomo katteli tietokoneella tehtyjä piirrustuksiaan tulosteena.Ja sano mulle "Kattos sääki ny,ku ei tää oo lainkaa samalaine ku näytöllä".Nooh..minä etevänä tyttönä käänsi paperin oikeinpäin,ja totesin sen olevan ihan samanlainen ku näytössäki oleva.
[/q]
Tommosten juttujen jälkeen pitää vaan sanoa nopeesti et "Onnittelut. Läpäisit testin!"
Yyy.. Hyvät Entropy-kertsisessiot taasen käynnissä ja aivan mainioita tyyppejä hakemassa tulevaan hallitukeen. :)
maanantai.
mä en tiedä miksi kun yleensä arki ahdistaa mut nyt on hyvä fiilis.
toisaalta bussilakko on ohi ja huomenna on tiistai.
merkitseekö se mitään niin se selviää myöhemmin.
oon ihan *sydän* *sydän*
te voitte miettii miten mun silmät loistaa.... SIIS tänään löysin sateenkaaren värisen pipon joka sopii täydellisesti mun sateenkaari-väriseen kaulaliinaan.. oli ihan pakko ostaa
+ sitten kävelin eurokauppaan ja ohhoh mitä löysin...
2 sammakko koukkua pyyhkeille..
sammakko saippua telineen
sammakko nestesaippua pullosen sellainen täytettävä.
semmoinen pussi jonka saa roikkumaan 2 sammakosta ja siihin voi laittaa tyyliin hammasharjan jne jne...
eilen löysin sammakko paljetti pikku lompakon..
mä oon niiiiiiiiiiiiiin frogie frog frog *super**plur*
nimimerk. tää tuntuu jo joululta ja rahaa meni vain 25e kaikkeen tohon...*jiihaa*
Että pääsee huomen hellfireriin tamppaamaan protskun tahtiin*jiihaa*!
Olin tänään pitkästä aikaa koulussa opettamassa Välillä kun on pitkään vaan käynyt tylsillä luennoilla ja vääntänyt hiki hatussa koulutöitä alkaa epäilemään ja pohtimaan sitä, onko oikealla alalla ja mitä tästäkin nyt tulee ja haluanko mä ihan oikeasti opettajaksi... Mutta tänään taas totesin, että kyllä mä ihan oikeasti haluan opettajaksi ja todella paljon vielä. Tulin noiden nuorten (seiskaluokkalaisia tälläkertaa) kanssa hyvin toimeen, asiat tuntuivat menevän perille ja osa oppilaista tuntui varsin innostuneiltakin
Ope taisi kyllä olla luokassa eniten tohkeissaan, kun pääsi pitkästä aikaa polttamaan teräsvillaa puhtaassa hapessa ja magnesiumnauhaa
Kemian opettaminen on kivaa *sydän*
En o itken enää päivää sitä et poikakaveri jätti...
[q]Marianne:
aamulla kaverin kans testaamassa uuden kuntosalin bodypump tuntia[/q]
Ja tämäkin oli todellinen :)
[q]Anne:
Opinnäytetyö etenee kuin eteneekin aikataulussaan. Jei!
...pahin urakka on kuitenkin vielä edessä, mutta homma etenee.
[/q
oon kade. mun ku piti valmistuu jo kevääl
päivän hymyn nosti hyvä seura tänään ja onnistunut punttireeni hileinäolevista peukaloista huolimatta
Näin tänään piitkäst aikaan yhen frendin*hihu* ja sit illal pääsee viettää aikaa yhden parhaan ystäväni kanssa pitkäst aikaan ja sain tänää tiedon ettei mulla ole torstaina koulua
mut perjantaina sitäki enemmän mut ei voi mitää
Ja sit mä oon ihan rakastunu tj
*sydän*