päivän :)

Back to häröily O

mun isi on ihan hassu

Aurinko tosiaankin ihanaa!!!Kuppi kahvia,ihanaa. Ja sitten kuulin et kaveri oli ottannu kissan, dadaaa sitä katsomaan menossa,ihanaa.......*hymy*
ja lisäyksenä päälle et se kissa oli ihana ja koska päivä tuntu niin ihanalta meninpä vielä salille!olenpa ihana ja onpa ihana fiilis.*plur*

Todella mukava viikonloppu! sekä viikon pituinen loma

Tänään on ihan ihana päivä..
Sain nukkua pitkän yön ja mukulatkin heräs vasta puol kymmenen, luksusta.
Ja kun tepastelin keittiöön odotti siellä valmis kaffetarjoilu..

Hyvä ruoka, parempi mieli. Itsetehtyjä lihapullia, itse-keitettyjä perunoita ja salaattia. Nyt nukkumaan, hyvä päivä

Vähän reilun tunnin päästä Ikeaan shoppaileen. Voisinpas sitä ennen mennä haravoimaan tuota mein pikkupihaa. Vapaa päivä. Yöllinen stressin poisto. Tänään on hyvä päivä*hymy*

Tänää alko syysloma, joka kestää kokonaisen VIIKON!!!

Oli lähikaupan kassa neiti vähän ihmeissään ku kuitin läpikäytyä totesin sille:
"Unohdit velottaa tosta sipsi-pussista"

ja mie sain auton käyttöön su iltaan asti, voi pojat mitä luxusta*heiii*

[q]UnityF:
mun kone toimii...
[/q]

Ihunaa! Alkoikin jo tulla ikävä

Asensin uudet Lundia-hyllyt kämppään, nyt on ihan jumalattomasti enemmän tilaa kun tavarat on hyllyssä eikä enää hajasijoitettuna pitkin ja poikin

saa taas "syöttää" snaken.. jee! tulee kylmiä väreitä pelkästä ajattelusta.

Sain viimeinkin hankittua töitä! Ja täälläkin minimalistisen kokoinen koira uneksuu ja töhisee :)

olen elossa*hymy*

Tänään tulee kaikkee kivaa telkasta Jeps, laiskan sohvaperunan huveja...*justjoo*

vajaat 2h enää ni pääsee kotiin ja mikä tärkeintä, saa jotain kiinteetä ruokaa ja sit jaksaa askarrella paskarrella itselleen huomiseksi toppi poppisen ja sit pääsee suihkuun ja nukkumaan ja kuuntelee jotain muutaki ku ylen aikaista

Projektityö vihdoinkin valmis ja opintoviikot vaan lisääntyy..

Nivunen ei ole eilisten treenien jäljiltä kipeä. ihq.. :)

[q]Mikki:
Viikko ilman tupakkaa
[/q]

Pitääkö korjata tilanne?

...noeivaiskaan, helvetin mainiota et säkin lopetat :)

Viikko ilman tupakkaa

O